Wat verwacht je ook als je zo'n topic opent.quote:
7 keerquote:
Nee, anders zou 't wel 2 zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 21:43 schreef deadprez het volgende:
Heb je zelf voor die ene stem op 'ja' gezorgd, TS?
Hier heb je een virtuele euroquote:Op maandag 14 juli 2014 21:45 schreef tailfox het volgende:
Ik ken je niet. Mis mag ik je. Ben best om tekopen.
Als zijn vriendin er ook opstaat wel ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:45 schreef WcPot het volgende:
Ik zou gewoon een pic posten dan komen er vast wel een paar Ja's bij
je kan niet om zijn schattigheidquote:Op maandag 14 juli 2014 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als zijn vriendin er ook opstaat wel ja.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als zijn vriendin er ook opstaat wel ja.
niks schattigheid, keiharde swek heeft die boi.quote:
2 euro biljetquote:Op maandag 14 juli 2014 21:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hier heb je een virtuele euro
[ afbeelding ]
Hou van jou mijn fokmoederquote:Op maandag 14 juli 2014 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
Nou voorruit dan, omdat je mijn Fokzoon bent.![]()
Ja gedaan hoor.
Moaahhhhhh Gertje zoquote:Op maandag 14 juli 2014 21:52 schreef LompeHork het volgende:
Ik misklikte, 1 "nee" mag je dus op "ja" zetten. Graag gedaan. Tevens moest ik kloppen want je bel deed het niet.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef Fylax het volgende:
Toch 8 mensen die mij mogen, dat is meer dan in het echte leven.
Dankjequote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
Ach, ik heb maar ja gezegd. Hij heeft enthousiast twee leuke shows gedraaid
Dan krijg jij 0 ja's dus wees jaloersquote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zou ik eens moeten vragen dmv een poll.
Probeer je nu indirect te vertellen dat je hoopt dat hij geen pols meer heeft binnenkort?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja en nou niet meer van zulke pols maken.
Nee, ik probeer hem te beschermen, ik heb Fylax geadopteerd op Fok, hij is nu mijn Fokzoon.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Probeer je nu indirect te vertellen dat je hoopt dat hij geen pols meer heeft binnenkort?![]()
* LompeHork zweet van voorhoofd veegtquote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ik probeer hem te beschermen, ik heb Fylax geadopteerd op Fok, hij is nu mijn Fokzoon.
Absoluutquote:Op maandag 14 juli 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zweet van voorhoofd veegt
Dit komt wel goed dus
Waarom maak jij een poll in mijn topic? Hup, editen die handel en maak je eigen topicquote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Poll: Mogen jullie mij?
• Ja!
• Nee...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
voor afwisseling ja geklikt.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Poll: Mogen jullie mij?
• Ja!
• Nee...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Waar is jouw poll? Ga ik op ja stemmenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef deadprez het volgende:
Niet stemmen in die poll van brummetje mensen.
Begrijpelijk.quote:
Poll: Vinden jullie WcPot lief?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef WcPot het volgende:
Poll: Vinden jullie WcPot lief?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
Je hebt gestemd op: Nee
Ik durf niet te stemmenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef WcPot het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |