Je hebt het opgezocht?quote:
Ja hahaquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt het opgezocht?350 euro is wel duur. Als ik veel te veel geld had zou ik het doen
Ben echt wel ontzettend nieuwsgierig door deze aflevering haha
Vind je dat erg? Lijkt me best grappig.. of je moet echt een onzettende pesthekel hebben aan Frankrijk en Fransenquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja hahaoja bij mij zal sowieso een beetje Frans zitten denk ik
Het volkje is wel kut ja ondanks dat is het een mooi vakanties land en ben vroeger dus veel in Frankrijk geweestquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind je dat erg? Lijkt me best grappig.. of je moet echt een onzettende pesthekel hebben aan Frankrijk en Fransen
graag gedaanquote:
Mirjana & Denzellquote:
Ik heb ook meteen op Google gekeken, kwam ook 100 dollar e.d tegen. Lijkt mij ook vet tofquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt het opgezocht?350 euro is wel duur. Als ik veel te veel geld had zou ik het doen
Ben echt wel ontzettend nieuwsgierig door deze aflevering haha
Ik had echt verwacht dat Ben de minste van de drie zou zijn, wint hij het gewoonquote:
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op maandag 20 oktober 2014 17:19 schreef Valerie. het volgende:
Toen iedereen terugkwam wist ik echt niet meer wie Ivy was
De producers vinden haar gewoon niet zo boeiend meer zonder hem, denk ik eerder.quote:Op zondag 26 oktober 2014 06:58 schreef Anonymousz het volgende:
Mirjana eruit vorige week Denzell hmmm?
ze wil gewoon bij hem zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |