Ja, denk het ook ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:31 schreef chroestjov het volgende:
BT heeft zichzelf in slaap gehuild, kkmad die jongen.
Mezelf in slaap huilen? Elke dag.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn je tranen dan nog steeds zout?
Ik heb het al een paar wekenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik besefte net pas echt dat ik vakantie heb. Goed gevoel dit.
For real? Heb vorige week pas m'n laatste deadlines gehad.quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
For real? Heb vorige week pas m'n laatste deadlines gehad.
Damn.quote:
Terecht ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mij hoor je verder niet klagen tho
Succesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook.
Ik denk dat ik maar even een wasje laat draaien.
om 1 uur? zullen je onderburen happy mee zijn xddddquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook.
Ik denk dat ik maar even een wasje laat draaien.
Dat zijn buitenlandse kerels die 's nachts altijd muziek hard aan hebben, ze kunnen m'n dikke reet kussen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
om 1 uur? zullen je onderburen happy mee zijn xdddd
Kurwa's zeker?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zijn buitenlandse kerels die 's nachts altijd muziek hard aan hebben, ze kunnen m'n dikke reet kussen.
Nee, Somaliërs ofzo. Hadden ze laatst keihard My Nigga aan staan, moest wel lachen toen.quote:
Heb jij een dikke kont?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zijn buitenlandse kerels die 's nachts altijd muziek hard aan hebben, ze kunnen m'n dikke reet kussen.
DAT ZEG IK TOCH, GODSAMMEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |