abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142507124
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 09:19 schreef Leandra het volgende:
Je huurt toch gewoon een container die voor de deur wordt gezet?!
Of de aannemer doet dat.
Dan mag er nog alleen schoon puin in de container, als je alles erin wilt gooien zijn de kosten 3-4x zo hoog per container. Dus alleen steen afval en dergelijke. Geen gips, gasbeton, stucafval, tapijt etc etc
I am a Koala who Stretches :P
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 12:00:27 #102
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_142508057
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:15 schreef StretchingKoala het volgende:

[..]

Dan mag er nog alleen schoon puin in de container, als je alles erin wilt gooien zijn de kosten 3-4x zo hoog per container. Dus alleen steen afval en dergelijke. Geen gips, gasbeton, stucafval, tapijt etc etc
Of je huurt een container voor bouw en sloopafval; maar dat is dan wel direct de duurste oplossing :)
Maar daar mag dan wel van alles op afgevoerd worden.

Uitgezonderd natuurlijk gevaarlijk afval.
quote:
Gevaarlijk afval zoals kitkokers, verfblikken, accu's, olie of tl-buizen, asbest of asbestgelijkend materiaal, organisch afval, afval vallende onder de destructiewet, huishoudelijk afval, dakafval (bitumineus en teerhoudend), stoffen die met water, lucht of andere afvalstoffen een explosieve reactie kunnen aangaan, los grond of zand.
pi_142589135
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:07 schreef Blue_note het volgende:
Om even een referentie te geven. Ik ben momenteel bezig met een groot project. Het huis is momenteel volledig gestript, alle plafonds eruit, vloeren kaal, badkamer, keuken en wc eruit etc.

Wat we gaan laten doen qua opbouw vergelijkbaar bij jou (dus laat ik andere punten even vallen):
- overal nieuwe leidingen van gwl
- nieuwe groepen en meterkast
- nieuwe radiatoren
- aansluitingen badkamer en keuken verleggen
- nieuwe plafonds
- muren doorbreken en opbouwen
- overal stucen
- alles zoveel mogelijk wegwerken in de muur

Prijskaartje: ¤25.000 en dat waren niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste mannen!
Ik zie nu pas dat ik hier een flinke typfout heb gemaakt.
Geen ¤25.000 maar ¤45.000 voor bovenstaand lijstje!
pi_142656198
oops Blue_note, mag hopen dat je dit foutje niet hebt gemaakt bij het maken van je begroting, en hierna komt natuurlijk nog de afwerking: nieuwe keuken, tegelen, sanitair, afwerking (saus/behang) wanden/vloeren en plafonds,
pi_142670192
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:30 schreef saxohans het volgende:
oops Blue_note, mag hopen dat je dit foutje niet hebt gemaakt bij het maken van je begroting, en hierna komt natuurlijk nog de afwerking: nieuwe keuken, tegelen, sanitair, afwerking (saus/behang) wanden/vloeren en plafonds,
Nee gelukkig niet 😉!

Klopt...en deze post bestaat voor 70% uit manuren. En het huis hebben we zelf gestript, anders was het nog veel duurder geweest!
pi_145421207
Voor degenen die destijds hebben bijgedragen aan deze post; De verbouwing is nu 2 weken op gang. Ik heb uiteindelijke en bouwdepot van 68.500 gekregen, 95% van mijn verbouwingsspecificatie was waardeverhogend. Alles loopt op schema en het budget (totaal ca 75.000) komt goed uit.

We hebben ervoor gekozen om niet voor de duurste keuzes te gaan:
- laminaatvloer op de benedenetage
- ikea keukenkasten, apparatuur elders gekocht (bij Ikea krijg je geen korting)

Verder op werkelijk alles kunnen afdingen, heeft me zeker nog eens 2.000 euro bespaart.
Uiteindelijk zullen de werkzaamheden ca 10 weken duren. Dat betekent wel 6 weken in een stacaravan in november, maar dan is de overgang naar het nieuwe huis wel weer extra leuk.

Nogmaals dank voor de eerdere posts.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 08:19:26 #107
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_145421266
Klinkt positief!

Pics or it didn't happen!
pi_145421819
Ga je nu voor 3,5 ton in een rijtjeswoning zitten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')