Dan mag er nog alleen schoon puin in de container, als je alles erin wilt gooien zijn de kosten 3-4x zo hoog per container. Dus alleen steen afval en dergelijke. Geen gips, gasbeton, stucafval, tapijt etc etcquote:Op zondag 20 juli 2014 09:19 schreef Leandra het volgende:
Je huurt toch gewoon een container die voor de deur wordt gezet?!
Of de aannemer doet dat.
Of je huurt een container voor bouw en sloopafval; maar dat is dan wel direct de duurste oplossingquote:Op zondag 20 juli 2014 11:15 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Dan mag er nog alleen schoon puin in de container, als je alles erin wilt gooien zijn de kosten 3-4x zo hoog per container. Dus alleen steen afval en dergelijke. Geen gips, gasbeton, stucafval, tapijt etc etc
quote:Gevaarlijk afval zoals kitkokers, verfblikken, accu's, olie of tl-buizen, asbest of asbestgelijkend materiaal, organisch afval, afval vallende onder de destructiewet, huishoudelijk afval, dakafval (bitumineus en teerhoudend), stoffen die met water, lucht of andere afvalstoffen een explosieve reactie kunnen aangaan, los grond of zand.
Ik zie nu pas dat ik hier een flinke typfout heb gemaakt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:07 schreef Blue_note het volgende:
Om even een referentie te geven. Ik ben momenteel bezig met een groot project. Het huis is momenteel volledig gestript, alle plafonds eruit, vloeren kaal, badkamer, keuken en wc eruit etc.
Wat we gaan laten doen qua opbouw vergelijkbaar bij jou (dus laat ik andere punten even vallen):
- overal nieuwe leidingen van gwl
- nieuwe groepen en meterkast
- nieuwe radiatoren
- aansluitingen badkamer en keuken verleggen
- nieuwe plafonds
- muren doorbreken en opbouwen
- overal stucen
- alles zoveel mogelijk wegwerken in de muur
Prijskaartje: ¤25.000 en dat waren niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste mannen!
Nee gelukkig niet 😉!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:30 schreef saxohans het volgende:
oops Blue_note, mag hopen dat je dit foutje niet hebt gemaakt bij het maken van je begroting, en hierna komt natuurlijk nog de afwerking: nieuwe keuken, tegelen, sanitair, afwerking (saus/behang) wanden/vloeren en plafonds,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |