Goed zo snow.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1. white
2. asian
3. latino
4. black
hier
ban aanvraag danquote:Op maandag 14 juli 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt el grappig. Sterkte video's ook
[..]
Hij wilde mij bewust pijn doen
Neequote:Op maandag 14 juli 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
maar heb je die kleur gezien hahahha
http://www.everyoneweb.com/WORLDPENISSIZEquote:Op maandag 14 juli 2014 21:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die denken dat elke neger een grote piemel heeft
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Asians kunnen cute zijn, als ze maar lang zijn.
[ afbeelding ]
Deels.quote:
ik zit mobiel :squote:
Precies. Bring 'em.quote:
Lang en asian?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Asians kunnen cute zijn, als ze maar lang zijn.
[ afbeelding ]
Uit persoonlijk onderzoek weet Snow wel beterquote:Op maandag 14 juli 2014 21:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die denken dat elke neger een grote piemel heeft
Ik heb wel eens gehoord dat een neger een vrij kleine had jaquote:Op maandag 14 juli 2014 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uit persoonlijk onderzoek weet Snow wel beter
komt door de plastische chirurgiequote:Op maandag 14 juli 2014 21:30 schreef Fera het volgende:
Die asian op die foto vind ik een beetje gay x hipster trouwens.
Praktisch onwaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat een neger een vrij kleine had jaen een aziaat weer een grote
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:30 schreef Fera het volgende:
Die asian op die foto vind ik een beetje gay x hipster trouwens.
Ik hou niet van dat soort muziek.quote:
Generaliseer ik? Nee? EEN neger en EEN asian die het omgekeerde hadden van wat er altijd beweerd wordtquote:
Lijkt me zo onhandig voor die asian, klein en dan zo'n enorme elleboog in z'n broekquote:Op maandag 14 juli 2014 21:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Generaliseer ik? Nee? EEN neger en EEN asian die het omgekeerde hadden van wat er altijd beweerd wordt
Elleboog?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Lijkt me zo onhandig voor die asian, klein en dan zo'n enorme elleboog in z'n broek
kan ook voordelen hebbenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elleboog?
Dat lijkt me lastig hoor, zo'n hoek.
Enrique verwarren met Jody Bernal.quote:
Pls.quote:
zie niks iddquote:Op maandag 14 juli 2014 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Nogmaals even deze topic spammen: TAL / [ANTM] Cycle 21 doet de foto in de OP het bij jullie? Hier wel maar bij FL niet. Vraag me af of meerdere er last van hebben
Nu wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Nogmaals even deze topic spammen: TAL / [ANTM] Cycle 21 doet de foto in de OP het bij jullie? Hier wel maar bij FL niet. Vraag me af of meerdere er last van hebben
Waarom die rode ogen? Soort Twilight thema?quote:
No idea, begin shoot denk ik? Ik kon geen andere foto vinden zonder al te ver door te zoeken (wil geen informatie tegen komen over de winnaar enz)quote:Op maandag 14 juli 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom die rode ogen? Soort Twilight thema?
Gedaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Rabbit kun jij ook de TT aanpassen daar?
Bedankt. Helaas geen prijs maar het behalen van de door de nummer 6 gestelde doelstelling van minimaal top 5 is ook wat waardquote:
Ik heb het gemist, wat is ANTM?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook 2x mijn ANTM topic hier gespamt![]()
America's Next Top Modelquote:
Oh met.. eh..quote:Op maandag 14 juli 2014 21:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
America's Next Top Model![]()
Holland's Next Top Model enz zijn allemaal kindjes van de Amerikaanse versie
Mijn series, die ik volg, die stoppen op het een of andere manier net wanneer ik begin zeg maar.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk ook alleen maar de Amerikaanse versie (tegelijk met Amerika, ga geen jaren wachten)
Echt? Dat is stom zegquote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mijn series, die ik volg, die stoppen op het een of andere manier net wanneer ik begin zeg maar.
Zie mijn fobo eventueel, staat een lijstje met series.quote:
Onzin. Een Nexus maakt alles beter in het leven.quote:
Er werkt een plaatje niet in je FoBo.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie mijn fobo eventueel, staat een lijstje met series.
Moet alleen Hemlock Grove er nog bij zetten.
booohhhquote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh nee. Ja.. Game of Thrones en Orange is the New Black
Klopt. Is al maanden volgens mij.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Een Nexus maakt alles beter in het leven.
[..]
Er werkt een plaatje niet in je FoBo.
Maar laptop is fijner en kan nu lekker op bed liggenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Een Nexus maakt alles beter in het leven.
[..]
Er werkt een plaatje niet in je FoBo.
Het lukt mij niet om Game of Thrones 1 aflevering te kijken, weet niet. Het trekt me nietquote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh nee. Ja.. Game of Thrones en Orange is the New Black
Reality is ook wel nice. Zo keek ik eerder Parking Wars, prachtige serie, helaas gestopt. Time of Death is ook wel mooi om te zien. Alhoewel het niet leuk is om te zien. (x aantal mensen worden gevolgd tot hun dood, je ziet ze dus ook dood gaan, beetje Over Mijn Lijk achtig, maar dan wat verdergaand.)quote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Reality shows of echt een serie?
Anders Vikings.
Die staat op mijn lijstje!quote:
Hemlock Grove staat ook op het lijstje om aan te beginnen, ga kijken op je foboquote:Op maandag 14 juli 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie mijn fobo eventueel, staat een lijstje met series.
Moet alleen Hemlock Grove er nog bij zetten.
Kijk drie afleveringen van GoT en je zit er helemaal in! Ik had ook moeite met de eerste aflevering, die had ik ooit al een keer gedownload en proberen te kijken maar toch afgezet. Jaar later weer gekeken en meteen drie seizoenen gezien in twee weken tijdquote:Op maandag 14 juli 2014 21:57 schreef Studiotje het volgende:
Het lukt mij niet om Game of Thrones 1 aflevering te kijken, weet niet. Het trekt me nietjammer wel, want het genre ligt me wel.
OITNBSeizoen 2 in 2 daagjes gekeken
Uhm. Ja... over Vikingenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Het lukt mij niet om Game of Thrones 1 aflevering te kijken, weet niet. Het trekt me nietjammer wel, want het genre ligt me wel.
OITNBSeizoen 2 in 2 daagjes gekeken
[..]
Reality is ook wel nice. Zo keek ik eerder Parking Wars, prachtige serie, helaas gestopt. Time of Death is ook wel mooi om te zien. Alhoewel het niet leuk is om te zien. (x aantal mensen worden gevolgd tot hun dood, je ziet ze dus ook dood gaan, beetje Over Mijn Lijk achtig, maar dan wat verdergaand.)
Wat is Vikings precies?
[..]
Die staat op mijn lijstje!
[..]
Hemlock Grove staat ook op het lijstje om aan te beginnen, ga kijken op je fobo
Ik ga het onthouden.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhm. Ja... over Vikingen
Nee je hebt vele saga's over befaamde Vikingen. Daarmee is het enigszins historisch correct aangezien de data en de aangevallen plekken wel echt gebeurd zijn, maar het blijft verder wel een actieserie met een verslavende verhaallijn.
Hmm... ja. Ik heb ze wel klaar staan zeg maar. Maar iets blokkeert me nog. Er is ook zoveel om te zien.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk drie afleveringen van GoT en je zit er helemaal in! Ik had ook moeite met de eerste aflevering, die had ik ooit al een keer gedownload en proberen te kijken maar toch afgezet. Jaar later weer gekeken en meteen drie seizoenen gezien in twee weken tijd
Hmm... Ook maar eens in verdiepen! Dank voor den tip!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhm. Ja... over Vikingen
Nee je hebt vele saga's over befaamde Vikingen. Daarmee is het enigszins historisch correct aangezien de data en de aangevallen plekken wel echt gebeurd zijn, maar het blijft verder wel een actieserie met een verslavende verhaallijn.
Sowiesoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Mijn vriend blijft maar zeggen tegen mensen hoe bruut hijHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Kijkenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:01 schreef Studiotje het volgende:
Hmm... ja. Ik heb ze wel klaar staan zeg maar. Maar iets blokkeert me nog. Er is ook zoveel om te zien.
Bazenserie.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ah joh, hij lacht al als die iemand kutje hoort zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |