Valt wel mee hoor. Gewoon niet echt een baan, buiten het post bezorgen en ga niet zo vaak uit. Verder wel een vriendin, dus dat heft het wel weer een beetje op.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
In wat voor mate?
Een full time baan hebben zegt niet veel over je leven friendje
Precies tochquote:Op maandag 14 juli 2014 21:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je toch niks beters te doen hebt.
Hey Gregor1994,quote:Op maandag 14 juli 2014 21:16 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Hey eend112,
Ik reageerde gister op jou in een topic.
Dank.
Oh naja, als je vriendin vrienden heeft, beetje mee omgaan en shitquote:Op maandag 14 juli 2014 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Gewoon niet echt een baan, buiten het post bezorgen en ga niet zo vaak uit. Verder wel een vriendin, dus dat heft het wel weer een beetje op.
Die fucking eend gewoon op je ava...... maakt me gewoon boosquote:Op maandag 14 juli 2014 21:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hey Gregor1994,
Dat heb ik inderdaad gezien.
Graag gedaan.
Neuh, ik ben wel tevreden.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:17 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Oh naja, als je vriendin vrienden heeft, beetje mee omgaan en shit
Dat valt dan nog wel mee toch, en je hebt fokquote:Op maandag 14 juli 2014 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Gewoon niet echt een baan, buiten het post bezorgen en ga niet zo vaak uit. Verder wel een vriendin, dus dat heft het wel weer een beetje op.
waarom da n?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:18 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Die fucking eend gewoon op je ava...... maakt me gewoon boos
Wat maakt dat uit? Maak een facebook en vind het zelf uit! Ik overigens geen, gewoon wat kennissen rn mensen die je ontmoet met uitgaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:13 schreef Gregor1994 het volgende:
Even OT weer,
Hoeveel vrienden op Facebook zijn nou je eigen vrienden?
True.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat valt dan nog wel mee toch, en je hebt fok
Sommige mensen werken 60 uur en zitten voor de rest alleen maar achter de tv, dat is ook geen leven
Voelt nog steeds vreemd als mensen uit 1996 topics aanmaken.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:02 schreef Gregor1994 het volgende:
Heb zelf geen Facebook, maar ik mis niks...nou ja.....telkens als ik tegen mensen zeg dat ik geen Facebook heb zeggen ze tegen mij 'hoe kan je geen Facebook hebben?' en 'je moet echt Facebook aanmaken'...
Voor wat voor personen is Facebook? Voor mensen met vrienden? Dus 300+ vrienden in je lijst of wat?
Lezen is niet je sterkste punt, wel?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Voelt nog steeds vreemd als mensen uit 1996 topics aanmaken.
Maar ik wil geen Facebook omdat iedereen het al heeft..vind beetje vaag zo van na zoveel jaren met FB te komen, maar don't know, lijkt me ook saai als je weinig mensen erop hebt..quote:Op maandag 14 juli 2014 21:18 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Maak een facebook en vind het zelf uit! Ik overigens geen, gewoon wat kennissen rn mensen die je ontmoet met uitgaan.
Triester zijn mensen die geen Facebook willen omdat "iedereen het heeft" en maar roepen wat moet je ermee etc etc
1994quote:Op maandag 14 juli 2014 21:19 schreef Zith het volgende:
[..]
1994quote:Op maandag 14 juli 2014 21:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik had 't zelf alleen maar aangemaakt omdat ik er niet buiten kon door mijn opleiding (opdrachten via facebook gegevenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Maar ik wil geen Facebook omdat iedereen het al heeft..vind beetje vaag zo van na zoveel jaren met FB te komen, maar don't know, lijkt me ook saai als je weinig mensen erop hebt..
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had 't zelf alleen maar aangemaakt omdat ik er niet buiten kon door mijn opleiding (opdrachten via facebook gegeven)
waarom zo geïnteresseerd in iedereen hier ;s ik vertrouw je nietquote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
En jij bent wel sociaal en zo? Of valt dat ook mee? Gewoon vraagjes
Ik verveel me kapoterg deze vakantie, normaal stel ik altijd doelen in de vakantie..maar heb een blessure en mijn doel was om deze zomer afgetraind te worden...beetje interesse tonen in mensen dan maar en shitquote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zo geïnteresseerd in iedereen hier ;s ik vertrouw je niet
facebook is voor ''hippe'' mensen die ''er bij'' horen.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:02 schreef Gregor1994 het volgende:
Heb zelf geen Facebook, maar ik mis niks...nou ja.....telkens als ik tegen mensen zeg dat ik geen Facebook heb zeggen ze tegen mij 'hoe kan je geen Facebook hebben?' en 'je moet echt Facebook aanmaken'...
Voor wat voor personen is Facebook? Voor mensen met vrienden? Dus 300+ vrienden in je lijst of wat?
Ik ben wel sociaal en zoquote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
En jij bent wel sociaal en zo? Of valt dat ook mee? Gewoon vraagjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |