mbo kan niet?quote:
Hahahaha, ik moest echt lachenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik mensen 10+ jaar niet gezien heb is daar vaak een reden voor
Nee.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:08 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
OHHH, ik dacht uitkeringtrekker met je kleine pik, dus je bent 18 of zo
Vier jaar ouder dan jij.quote:
Denken dat iedereen op FOK! een uitkeringtrekker isquote:Op maandag 14 juli 2014 21:08 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
OHHH, ik dacht uitkeringtrekker met je kleine pik, dus je bent 18 of zo
Ja sommige mensen zitten fulltime op Fok, dus vandaarquote:Op maandag 14 juli 2014 21:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denken dat iedereen op FOK! een uitkeringtrekker is
ahaha hommoquote:
Sommigen hebben de mogelijkheid te FOK!ken onder school/werk.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen zitten fulltime op Fok, dus vandaar
Get a room.quote:
Veel mensen hebben ook gewoon een baan waarbij ze tussendoor kunnen FOK!ken denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen zitten fulltime op Fok, dus vandaar
Ja, alleen soms dan reageer ik en zie ik altijd dezelfde mensen zoals altijd reageren snap je...echt gewoon altijd.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sommigen hebben de mogelijkheid te FOK!ken onder school/werk.
[..]
Get a room.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Het zijn allemaal AIVD-shills TS, niets van aantrekken.
Ja ik heb bijvoorbeeld ook gewoon echt geen leven.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:12 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja, alleen soms dan reageer ik en zie ik altijd dezelfde mensen zoals altijd reageren snap je...echt gewoon altijd.
Vaak wel, maar ook dikwijls oude klasgenoten of ex collega's (bijna altijd vrouwelijk natuurlijk) die willen dat je ze toevoegt. In principe niet zo erg ook, maar nog meer kans op foto's zoals "hoeveel vierkanten zie jij in deze foto?"quote:Op maandag 14 juli 2014 21:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik mensen 10+ jaar niet gezien heb is daar vaak een reden voor
Als je dit meent, dan ben je niet de enigequote:Op maandag 14 juli 2014 21:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik heb bijvoorbeeld ook gewoon echt geen leven.
niks mis mee jatogquote:Op maandag 14 juli 2014 21:13 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Als je dit meent, dan ben je niet de enige
In wat voor mate?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik heb bijvoorbeeld ook gewoon echt geen leven.
Kan gebeuren, niet iedereen is sociaal sterk. Heb ook mensen uit mijn klas waarvan je denkt 'oke, die zijn verre van sociaal', maar hebben wel gewoon vrienden en een leven..don't know hoequote:
Hey eend112,quote:Op maandag 14 juli 2014 21:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
In wat voor mate?
Een full time baan hebben zegt niet veel over je leven friendje
Als je toch niks beters te doen hebt.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:12 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja, alleen soms dan reageer ik en zie ik altijd dezelfde mensen zoals altijd reageren snap je...echt gewoon altijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |