Lekker voor je.quote:
Zonder vrienden heb je weinig aan Facebook hè.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:55 schreef Gregor1994 het volgende:
En hoe ziet men op fok op tegen Facebook, hebben jullie er haat tegen omdat het sociaal is of?
Naam genoteerd voor vertaal services.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Zeer reële kans. Ik spreek namelijk Nederlands, Deens, Zulu, Duits, Engels, Russisch, Indonesisch en Koreaans.
quote:
Omdat ik 2x op een topic van jouw heb gereageerd?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:49 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
OMG, jij reageert vaker op mijn topics
Wat is daar mis mee?quote:
Pics?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik 2x op een topic van jouw heb gereageerd?![]()
[..]
Wat is daar mis mee?
DIT GAAT TE VERquote:Op maandag 14 juli 2014 20:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik 2x op een topic van jouw heb gereageerd?![]()
[..]
Wat is daar mis mee?
Van jou?quote:
Nee natuurlijk niet.quote:
Okquote:Op maandag 14 juli 2014 20:59 schreef Gregor1994 het volgende:
pics idd, bijna vergeten, pics of je bent gewoon een jongen
Waarom niet? Ben jij stiekem een meisje dan?quote:
Nee gewoon kkrlelijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben jij stiekem een meisje dan?
Precies, foto's van jou nu, anders ga ik ervan uit dat je een meisje bent.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme nooit kunnen ze eens zeggen goh leuk dat je het vraagt dp, zal er meteen even een paar uploaden. kuthoeren.
O, dat kan ook.quote:
ick ben een meisjj van 14 :$quote:Op maandag 14 juli 2014 21:03 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Precies, foto's van jou nu, anders ga ik ervan uit dat je een meisje bent.
En allemaal even jullie FB-account zodat ik meer vrienden dan 1 heb
Komend schooljaar weer.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:04 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Heb jij nooit school eigenlijk? Of ben je full-time fokker
quote:
Havo, op de vavo.quote:
Als ik mensen 10+ jaar niet gezien heb is daar vaak een reden voorquote:Op maandag 14 juli 2014 21:04 schreef Druppelss het volgende:
Facebook is handig voor de chat functie, of om eens 3 minuten met mensen te praten die je 10+ jaar niet meer gezien heb en eigenlijk ook niks tegen elkaar te melden heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |