Sinds wanneer ben je een auto?quote:
Achterop de motor, muts!quote:Op maandag 14 juli 2014 20:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je een auto?![]()
haha
Of je hebt gezellig contact al een paar dagen en ineens *poef* geblokkeerdquote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef El_Thijs het volgende:
Echt, soms snap ik de vrouwen op PaiQ ook niet he. Dan is het gesprek leuk, en dan worden de foto's zichtbaar en krijg je enkel 1-woord-antwoorden
Dat was een poging tot iets grappigs zeggen, maar alweer mislukt. Hip hip hoeraaquote:
Ja dat heb ik ook wel eens gehad, en dat ze zich ineens uitschreefquote:Op maandag 14 juli 2014 20:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Of je hebt gezellig contact al een paar dagen en ineens *poef* geblokkeerd
Vlaamse humor, gij doet het verkeerd.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat was een poging tot iets grappigs zeggen, maar alweer mislukt. Hip hip hoeraa
Ik vond hem wel grappigquote:Op maandag 14 juli 2014 20:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat was een poging tot iets grappigs zeggen, maar alweer mislukt. Hip hip hoeraa
Lekker hard. Wat voor mensen zitten daarop dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Of je hebt gezellig contact al een paar dagen en ineens *poef* geblokkeerd
Over het algemeen normale mensen, maar soms heb je er een paar arrogante tussen zitten die denken dat ze alles zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:13 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Lekker hard. Wat voor mensen zitten daarop dan?
Neje nejequote:
Tja, misschien eens irl gaan hosselen.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Over het algemeen normale mensen, maar soms heb je er een paar arrogante tussen zitten die denken dat ze alles zijn.
En dan door de eerste de beste bezwangerd te worden en dan merken hoe eng de wereld wel niet is
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:13 schreef MrChocolademelk het volgende:
28 e-mails in mijn inbox. Ik moet daar echt eens wat aan doen.
Te veel nieuwsbrieven.
[..]
Ik vond hem wel grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:
IRL hosselen? Valt best mee. Ik ga echt zelden uit. Hoogstens met een vriend poolen. En ik heb zo aanspraak om een of andere reden.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Tja, misschien eens irl gaan hosselen.dan via internet. Maar ik ben zeker dat je het wel doet...
Geen Fok!ster kunnen hosselen?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
IRL hosselen? Valt best mee. Ik ga echt zelden uit. Hoogstens met een vriend poolen. En ik heb zo aanspraak om een of andere reden.
Nee.quote:
Ah ok, als je zelden uitga dan snap ik het wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
IRL hosselen? Valt best mee. Ik ga echt zelden uit. Hoogstens met een vriend poolen. En ik heb zo aanspraak om een of andere reden.
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:19 schreef complicate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geef geen ruk om uitgaan. Wil best op een terras zitten maar in een discotheek zal je me niet aantreffen.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, als je zelden uitga dan snap ik het wel.
Ach ik kan er niet wakker van liggen. Wat ik wel frappant vind is dat een meid haar halve levens verhaal vertelde heel emotioneel en de volgende dag was ik geblokkeerdquote:Op maandag 14 juli 2014 20:13 schreef MrChocolademelk het volgende:
28 e-mails in mijn inbox. Ik moet daar echt eens wat aan doen.
Te veel nieuwsbrieven.
[..]
Ik vond hem wel grappig
[..]
Lekker hard. Wat voor mensen zitten daarop dan?
Aandacht tekort zeker?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ik kan er niet wakker van liggen. Wat ik wel frappant vind is dat een meid haar halve levens verhaal vertelde heel emotioneel en de volgende dag was ik geblokkeerd
waarom?quote:
Ook goed, wat jouw blij maakt moet je vooral doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik geef geen ruk om uitgaan. Wil best op een terras zitten maar in een discotheek zal je me niet aantreffen.
sowieso is hosselen voor bepaalde mensen niet weggelegd.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
Hosselen tijdens het stappen is niet voor iedereen weggelegd
Ik denk dat ik het kan voelen door jouw post nuquote:Op maandag 14 juli 2014 20:27 schreef zeefje het volgende:
Oh popjes jullie willen niet weten hoe blij ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |