En als je dat wel bent wat dan nog?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
is dat zo n raar antwoord?
omdat ik graag aandacht -wil-gee(f)ven aan mannen en vrouwen ben ik toch niet gelijk bi?
zzzzzzzzzz oh oh aaa uuu zzzzzzzzzquote:Op maandag 14 juli 2014 21:24 schreef zeefje het volgende:
omg dat ik zo fucking nice
of strelingen over buik
bicurious ben ik al voorbij.quote:
Vriest je tong vast aan de lantaarnpaal.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
zo kan je het ook noemen
[..]
ohyes
[..]
-20?
niks, maar ik berijp die gedachtengang nietquote:Op maandag 14 juli 2014 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je dat wel bent wat dan nog?
Zeg hè, mag ik nog lachen? Mag ik?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
wat? huh?
ik maak een fopje en je vind het geeneens leuk goffedomme
ohja, kut is dat altijdquote:Op maandag 14 juli 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vriest je tong vast aan de lantaarnpaal.
Ik kan anders ook best een teaser zijn. Meermaals een smeekbede gehad omdat ze zo dicht tegen het orgasme aanzat en ik haar zat te plagen door mijn aandacht ineens anders te vestigen. En als het dan weer gezakt was ging ik verderquote:
je vond het niet leuk je vind mij raarquote:Op maandag 14 juli 2014 21:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg hè, mag ik nog lachen? Mag ik?
Nee hoor, tis gewoon dat vrouwen me op die manier niet boeien zoals hoe je het omschrijft.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
is dat zo n raar antwoord?
omdat ik graag aandacht -wil-gee(f)ven aan mannen en vrouwen ben ik toch niet gelijk bi?
HEY HOU IK OP JAquote:Op maandag 14 juli 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan anders ook best een teaser zijn. Meermaals een smeekbede gehad omdat ze zo dicht tegen het orgasme aanzat en ik haar zat te plagen door mijn aandacht ineens anders te vestigen. En als het dan weer gezakt was ging ik verder
Ik heb er een laten schreeuwen zeg
Nee dat zei ik toch nietquote:Op maandag 14 juli 2014 21:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
je vond het niet leuk je vind mij raar
"Ze was zo heet als een voordeelpak vanille ijs."quote:Op maandag 14 juli 2014 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee daar vriest een tong niet zo snel aan vast
Ik ben nog niet eens begonnenquote:
fuckbuddy klinkt alsof ik er alleen mee neukquote:Op maandag 14 juli 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
Dus het is eigenlijk een fuckbuddy of niet zeefje?
oh okquote:Op maandag 14 juli 2014 21:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, tis gewoon dat vrouwen me op die manier niet boeien zoals hoe je het omschrijft.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee daar vriest een tong niet zo snel aan vast
En daarna maak je het af met je 30+ penerquote:
Dat dus.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
Dus het is eigenlijk een fuckbuddy of niet zeefje?
'een geval apart''quote:Op maandag 14 juli 2014 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee dat zei ik toch niet, Helemaal niet.
ik ben bijna klaar, dus begin maarquote:
Friends with benefits dus.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
fuckbuddy klinkt alsof ik er alleen mee neuk
Ok ok, een friends-with-benefits danquote:Op maandag 14 juli 2014 21:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
fuckbuddy klinkt alsof ik er alleen mee neuk
[..]
oh ok
[..]
jutquote:
Nog een keer? Leg de handdoeken maar klaarquote:Op maandag 14 juli 2014 21:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
'een geval apart''
[..]
ik ben bijna klaar, dus begin maar
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daarna maak je het af met je 30+ pener
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |