Op basis van wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:53 schreef Wouterw17 het volgende:
Ik had Koeman dan een betere man gevonden.
quote:Clubicoon David Albelda, haalt venijnig uit via Twitter. “Ik merk dat Koeman momenteel onderwerp van gesprek is in Spanje. Ik hoop dat hij ooit nog trainer van Barcelona wordt, dat trekt de competitie weer gelijk.”
Albelda is approaching his 14th season with Valencia and was part of the 2002 and 2004 La Liga winning sides, but since those triumphs the club have failed to prize the title off big-two Real Madrid or Barcelona.
The influential midfielder blames his sides current troubles on former president Juan Soler and coach Ronald Koeman.
It really hurts that we cannot really compete right now. We had the best team in Spain and had closed the gap with Barcelona and Real Madrid, Albelda told El Mundo Deportivo.
However, then president Juan Soler destroyed everything that we had achieved. He fired Quique Sanchez Flores when we were only four points off the pace. The club then appointed Koeman and we were nearly relegated. The club is still recovering from that period.
Lol.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef Fer het volgende:
dan zullen het wel connecties bij de Fifa zijn, dat Rusland en Zuid Korea zo ver waren gekomen.
Haha, dat kan haast nietquote:Op maandag 14 juli 2014 20:02 schreef opperkleurder het volgende:
Hiddink gaat zich niet kwalificeren.
Had Koeman de beschikking gehad over Nigel de Jong en Arjen Robben dan was hij wel kampioen geworden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Op basis van wat?
Laatste jaar zwaar ondergepresteerd met een verdediging die fucking derde wordt op een WK, en daarbij toekomstige oranje sterren als Vilhena, Boetius, Clasie, en eredivisie topscorer Pelle.
Sowieso heeft Koeman bewezen niet goed met het mentale aspect om te kunnen gaan van jonge spelers.
Iedereen oogt rustiger bij Oranje, dat is Van Gaal.
Koeman schreeuwt dingen als "VERDEDIG ALS EEN MAN DE VRIJ" en lekt het naar de media.
Eerstvolgende wedstrijd: De Vrij rood.
Zo'n man moet lekker gaan vissen, maar niet de voetbalwereld lastig vallen.
[..]
Zo zie ik het ook wel een beetje ja. WK >>>>> EKquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk boeit zo'n EK me niet echt, we moeten op mondiaal niveau eens een prijs pakken, gvd. Als hij dat WK van 2018 nou ook zou doen in het hem welbekende Russia, met al zijn connecties daar, maar nee.
Ajax school werkt niet en is internationaal achterhaald. 1x finale wk en 1x halve finale met een totaal ander spel.quote:
Twee keer al wk finale gehaald MET Ajax-school. Daarnaast heeft Barca en nu Bayern (Duitsland) jarenlang bewezen dat de Ajax-school dominant is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ajax school werkt niet en is internationaal achterhaald. 1x finale wk en 1x halve finale met een totaal ander spel.
Barca en Bayern hebben afgelopen jaar juist bewezen dat de Ajax-school alweer achterhaald is. Weet je nog halve finale CL Bayern 7-0 Barca en vorig jaar Real - Bayern 5-0?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Twee keer al wk finale gehaald MET Ajax-school. Daarnaast heeft Barca en nu Bayern (Duitsland) jarenlang bewezen dat de Ajax-school dominant is.
Barca was toen al minder gaan spelen en Bayern was tegen Real waardeloos. Voor de rest willen we geen Hiddink, maar wel Ajax-voetbalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Barca en Bayern hebben afgelopen jaar juist bewezen dat de Ajax-school alweer achterhaald is. Weet je nog halve finale CL Bayern 7-0 Barca en vorig jaar Real - Bayern 5-0?
Haha idd, syntix ga fietsen ofzo, dit wordt gênant. Hoe goed die ajaxzooi is werd duidijk tegen redbull, beetje druk en weg is de tactiek. En nee, dat was geen toeval want een week later werden jullie weer gekontbeukt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Barca en Bayern hebben afgelopen jaar juist bewezen dat de Ajax-school alweer achterhaald is. Weet je nog halve finale CL Bayern 7-0 Barca en vorig jaar Real - Bayern 5-0?
Koeman heeft boven verwachting gepresteerd bij Feyenoord. Gewoon elk jaar in de top-3 geëindigd terwijl de club zo goed als bankroet was. Daarnaast, hij is wel degene die De Vrij en Martins Indi gebracht heeft. Ook is hij degene die het 5-3-2 geïntroduceerd heeft. Ik had hem een goede bondscoach gevonden, sowieso ook beter dan Danny Blind.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Op basis van wat?
Laatste jaar zwaar ondergepresteerd met een verdediging die fucking derde wordt op een WK, en daarbij toekomstige oranje sterren als Vilhena, Boetius, Clasie, en eredivisie topscorer Pelle.
Sowieso heeft Koeman bewezen niet goed met het mentale aspect om te kunnen gaan van jonge spelers.
Koeman schreeuwt dingen als "VERDEDIG ALS EEN MAN DE VRIJ" en lekt het naar de media.
[..]
Goede argumenten, en dan ook nog eindigen met een tweet van een man waarmee hij een persoonlijke vete heeft. Goed bezigquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Op basis van wat?
[..]
Nee, hij oogt als een homo maar was altijd goed in duels.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:39 schreef nickhguitar het volgende:
daarvoor verdedigde hij ook vaak als een wijf.
Alsof financiën direct verband hebben met kwaliteit van een selectiequote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Wouterw17 het volgende:
Gewoon elk jaar in de top-3 geëindigd terwijl de club zo goed als bankroet was.
Nee, heeft hij niet geintroduceert, is al jarenlang een veel gebruikte tactiek bij teams die een sterke verdediging hebben en aanvallende backs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Wouterw17 het volgende:
Ook is hij degene die het 5-3-2 geïntroduceerd heeft.
Dat... Wel...quote:
Niet waar, hij verloor toen menig duel omdat hij z'n poot terug trok, heb ik hem sindsdien niet meer zien doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, hij oogt als een homo maar was altijd goed in duels.
Toen hij een persoonlijke trainer inschakelde werd hij nog sterker in duels.
Ik hoef niet per se Ajax-voetbal. Liever voetbal dat ons kampioen maakt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Barca was toen al minder gaan spelen en Bayern was tegen Real waardeloos. Voor de rest willen we geen Hiddink, maar wel Ajax-voetbal
Spreek voor jezelf, ik zie persoonlijk liever counter voetbal. Niks zo mooi en effectief als een goed uitgevoerde counter.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Barca was toen al minder gaan spelen en Bayern was tegen Real waardeloos. Voor de rest willen we geen Hiddink, maar wel Ajax-voetbal
Dit lijkt me dan eerder de verdienste van Van Geel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Koeman heeft boven verwachting gepresteerd bij Feyenoord. Gewoon elk jaar in de top-3 geëindigd terwijl de club zo goed als bankroet was.
Dat dus!! Het interesseert me echt een reet hoe Oranje kampioen wordt, als we het godverdomme maar weer eens worden!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se Ajax-voetbal. Liever voetbal dat ons kampioen maakt.
Ach zolang het " Guus Geluk" effect maar weer optreedt heb ik er vrede mee.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:33 schreef Syntix het volgende:
GVD dat wordt 2 jaar lang kansloos kutvoetbal zonder identiteit. Een beetje zoals die lampen uit eindhoven dus![]()
Syntix is fan van Barca voetbal waarbij je 90% balbezit hebt op eigen helft om vervolgens toch 4-0 het schip in te gaan door countersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik zie persoonlijk liever counter voetbal. Niks zo mooi en effectief als een goed uitgevoerde counter.
Dat "ja we hebben goed gespeeld, maar toch verloren"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Syntix is fan van Barca voetbal waarbij je 90% balbezit hebt op eigen helft om vervolgens toch 4-0 het schip in te gaan door counters. 1995 belde, hij wilde z'n tactiek terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |