In ieder geval Ajax-school.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:33 schreef OnePlusOne het volgende:
Tja, het wordt pas echt erg NA het tijdperk Hiddink.
Scholletje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zei je dat ook toen hij in 2005 het roer over nam bij Ajax? Oh nee wacht, toen was je nog niet geboren.quote:
Zuid Korea, jezus wat een schandaal was dat zegquote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef Fer het volgende:
Als ie geen benul van tactiek heeft, dan zullen het wel connecties bij de Fifa zijn, dat Rusland en Zuid Korea zo ver waren gekomen.
Ditquote:Op maandag 14 juli 2014 19:33 schreef OnePlusOne het volgende:
Scholletje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeah right, are you fucking kidding me?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:02 schreef opperkleurder het volgende:
Hiddink gaat zich niet kwalificeren.
Dit, met van Gaal zou het ook alleen maar kommer en kwel wordenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:12 schreef Digi_Djeff het volgende:
Eerst iedereen helemaal panisch reageren toen van Gaal werd aangesteld en nu is Guusje aan de beurt en beginnen mensen weer te mekkeren.
We zien het wel, gezeik ook altijd
afgezien van het WK was het ook kommer en kwelquote:Op maandag 14 juli 2014 20:14 schreef Revanches het volgende:
[..]
Dit, met van Gaal zou het ook alleen maar kommer en kwel worden
ja dat dan weer wel,ik kan niet wachten. Eindelijk geen wachtlijsten meer.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar wel mooie ziekenhuizen straks
Ik ben super blij met Hiddink als coach. Daarna met Scholletje Danny zal het als een kaartenhuis in elkaar flikkeren.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:25 schreef opreis het volgende:
Gelukkig wordt het daarna beter met Danny Blind
Is wel een scholletje idd, maar in ieder geval wel 1tje van de Ajax-school en niet zo'n identiteitsloze kneus zoals Hiddinkquote:Op maandag 14 juli 2014 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Scholletje is een verraaier en dat weet jij ook .
Jezus, wat een mongool ben jij.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Zei je dat ook toen hij in 2005 het roer over nam bij Ajax? Oh nee wacht, toen was je nog niet geboren.
[..]
Zuid Korea, jezus wat een schandaal was dat zeg![]()
Hiddink boeit het ook niet .quote:Op maandag 14 juli 2014 20:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is wel een scholletje idd, maar in ieder geval wel 1tje van de Ajax-school en niet zo'n identiteitsloze kneus zoals Hiddink
Hij glibbert overal tussendoor, kiest altijd het juiste wiel binnen een organisatie om te overleven.quote:
Daar heb ik ook een hard hoofd in. Hiddink heeft zijn sporen verdiend en zorgt wel voor een elftal dat draait. Maar Danny Blind? Wat heeft die man gepresteerd als trainer, behalve een grote mislukking zijn bij Ajax?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:33 schreef OnePlusOne het volgende:
Daar kun je geen zinnig woord over zeggen. Van Gaal is overduidelijk een trainer uit de Ajax-school, maar speelde dit WK regelmatig niet op de Ajax-manier en nam ook maar weinig spelers van Ajax op in zijn selectie.quote:
Had je die ondertitel vóór vandaag al?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:06 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Yeah right, are you fucking kidding me?
Ja, 4 dagen al.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had je die ondertitel vóór vandaag al?
Ja, maar ik heb het nooit en nu wel een keertje. Ik had echt zo'n vreemd gevoel toen Froome uitviel. Zei nog tegen mijn vriendin: zal je zien dat Alberto Contador ook uitvalt wegens een val.quote:
Welk land wint het EK Voetbal 2016?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:48 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het nooit en nu wel een keertje. Ik had echt zo'n vreemd gevoel toen Froome uitviel. Zei nog tegen mijn vriendin: zal je zien dat Alberto Contador ook uitvalt wegens een val.
Italië, ( die dan een héél stuk beter is ) wint nipt van Nederland. Duitsland, die iedereen verwacht, zal er in de eerste ronde al uitgaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welk land wint het EK Voetbal 2016?
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
Haten op guus hiddink!
Zuid korea halve finale 2002!
Rusland halve finale 2008!
Australie achste finale 2006!
Wat, wat wat wou je doen dan!
Als Hiddink het in zijn tweede termijn als bondscoach, net als Van Gaal, beter doet dan in de eerste termijn dan kan het nog een mooie tijd worden.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
Haten op guus hiddink!
Zuid korea halve finale 2002!
Rusland halve finale 2008!
Australie achste finale 2006!
Wat, wat wat wou je doen dan!
Dat was echt een schande.:')quote:
Ach beter negatief zijn en vervolgens goede resultaten krijgen dan positief zijn en slehcte rsultaten krijgenquote:
Ach hiervoor een massaverkrachter als assistent!quote:Op maandag 14 juli 2014 23:20 schreef DrDentz het volgende:
We hebben nu wel een veroordeeld belastingontduiker als bondscoach, ik weet niet of we daar internationaal mee voor de dag kunnen komen.
Heeft hij toen niet voldoende scholen en ziekenhuizen gebouwd?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:52 schreef zarGon het volgende:
Meh, heb niets met Hiddink. Maar dat komt vooral door zijn tijd bij Turkije in 2010/2011.
Nou ja massaverkrachter . . . groepsverkrachter, dat lijkt me toch iets anders dan massaverkrachter.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach hiervoor een massaverkrachter als assistent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |