Dat had ik gelezen inderdaad, jammer dat ie niet op de site staat zodat ik kan zien of ie al in Amsterdam te krijgen is... Of bestellen natuurlijk. Stom van die prijsverhogingquote:Op maandag 28 juli 2014 20:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
in delft is de Billy al eruit en nieuwe staat al in de winkel, met een prijsverhoging.
Ben juist op zoek naar de witte... Ik vrees nu voor mijn witte BILLY die nog bij m'n ouders staatquote:Op dinsdag 29 juli 2014 03:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
welke kleur wil je dan? Ik heb na een verhuizing waarschijnlijk twee zwart-bruine BENNO's in goede staat (niet gedemonteerd) over.
Mijn Billies hebben de verhuizing niet overleefd, die kasten worden toch wel erg fragiel als je ze een keer gedemonteerd hebt... Er gaat nu een selectie van mijn boeken in de Kallax, samen met cd's en dvd's.
Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij zag ik vanmiddag nog een witte Billy in Groningen staan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen inderdaad, jammer dat ie niet op de site staat zodat ik kan zien of ie al in Amsterdam te krijgen is... Of bestellen natuurlijk. Stom van die prijsverhoging
[..]
Ben juist op zoek naar de witte... Ik vrees nu voor mijn witte BILLY die nog bij m'n ouders staat![]()
maar dat verandert toch niets aan dat ik hem er niet overheen krijg?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:57 schreef wyccie het volgende:
De moer eerst losdraaien zodat je meer ruimte hebt?
Bedoel je dit ding:quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:12 schreef Beverwijker het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe het extra hang ding heet ?
Jaa!quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bedoel je dit ding:
[ link | afbeelding ]
Ik gok volgende week. Morgen is de nieuwe Sales Start Date, website wordt geüpdate en zal volgende week volledig zijn. Mits alle onderdelen voldoende leverbaar zijn...quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:25 schreef Troel het volgende:
Ja hoi, wat is de nieuwe Billy nu dan en wanneer is het in de winkel verkrijgbaar en wanneer kan ik het op de site bekijken
die stang heeft een bolle en een platte kant, de platte kant is dunner en dan moet het erin passen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
maar dat verandert toch niets aan dat ik hem er niet overheen krijg?degene die hem uit elkaar heeft gehaald, heeft ook niks losgeschroefd.
Die bank is vetquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:29 schreef Adelante het volgende:
http://www.lifestyle.nl/ikea-oktober/
Nieuws voor oktobert!
Verkrijgbaar in beige of grijs voor 499.-, in het rood voor 599.-quote:
Oh dat valt nog meequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Verkrijgbaar in beige of grijs voor 499.-, in het rood voor 599.-
Ik vind het nog best prijzig eigenlijk...quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat valt nog meeIk had STOCKHOLM prijzen verwacht
Ja oke, daar zit wat inquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het nog best prijzig eigenlijk...
(vergeleken met andere IKEA banken)
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:27 schreef Nixxor het volgende:
Waar blijven alle nieuwe artikelen op de website nou, en de nieuwe catalogus.
Ik dacht altijd dat dat op 1 augustus begon. Ik wil weten wat ze in plaats van de hele FROSTIG koelkasten serie gaan introduceren.![]()
Maandag naar IKEA om voor een nieuwe keuken te kijken
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:25 schreef Troel het volgende:
Ja hoi, wat is de nieuwe Billy nu dan en wanneer is het in de winkel verkrijgbaar en wanneer kan ik het op de site bekijken
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik gok volgende week. Morgen is de nieuwe Sales Start Date, website wordt geüpdate en zal volgende week volledig zijn. Mits alle onderdelen voldoende leverbaar zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |