Zonder de mie is het gewoon bah.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was bami, maar dan zonder de bami.
Ik ga huur wonen enz dus inbouw is geen optie. Maar 499 eu, nieuw of? Want dan valt 2dehands misschien nog wel mee. Mijn vriend vind een vaatwasser vast ook een geweldig idee, hij gaat toch niet afwassen ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen inbouw wilde geen kastruimte verspillen en had een mooi plekkie.
Bosch heb ik was 499 inbouw is wel goedkoper.
Je moet ook niet naar je kruis kijken, maar naar je bord.quote:
Net zoals jij met jouw pohi?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Over vijf jaar kijk je terug naar je postgeschiedenis en ga je je schamen niet normaal.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was bami, maar dan zonder de bami.
Ik blijf mijn posts geniaal vinden.quote:
Mad jelly.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Tchock en ik zijn drollen. Ik ben van zaterdag tot eigenlijk.. 'n uur / anderhalf uur geleden bij hem geweest maar we missen elkaar nu dus hij komt maar weer hierheen.................
Dit hebben we best vaak![]()
....
Toch niet op het tapijt he?quote:
Awwwwquote:Op maandag 14 juli 2014 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Tchock en ik zijn drollen. Ik ben van zaterdag tot eigenlijk.. 'n uur / anderhalf uur geleden bij hem geweest maar we missen elkaar nu dus hij komt maar weer hierheen.................
Dit hebben we best vaak![]()
....
Youtube linkje?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind die Pearl reclame niet zo sterk.
Einde bericht.
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Hallo, ik ben 2Happy4U.
Alles goed met jullie ?
Ik wil een grap maken over brillensterkte, maar er komt niks.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde bericht.
Kus.quote:
Nee, en anders boeit het nietquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef Fylax het volgende:
De emte begint nu ook al met van die rare reclames
Klacht: supermarktreclames, haal ze weg
quote:
quote:
Schattig.quote:
Ik heb hem niet gezien (xd) maar ik heb dan ook geen nieuwe bril nodig. Die van 79 cent voldoet.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |