haten op rezquote:Op maandag 14 juli 2014 18:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
De enige echte klacht ooit is natuurlijk deze TS.
Moet jij zeggen, meneer verzinsel.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb geen foto's van Nick op FB gezet.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:17 schreef Toto69 het volgende:
Ik vond de foto's van DrNick die je op FB plaatste leuker, TS.
Wie danquote:Op maandag 14 juli 2014 18:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, meneer verzinsel.
[..]
Ik heb geen foto's van Nick op FB gezet.
Wie ben jij?quote:
quote:
quote:
Hij is gewoon mijn sahbi.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:21 schreef Copthorne het volgende:
deadprez likt wel iets teveel het kontje van voederbietel
Alleen omdat de TS Rezania is hoef je nog niet direct over rimmen te beginnenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:21 schreef Copthorne het volgende:
deadprez likt wel iets teveel het kontje van voederbietel
Hey, ik doe alles om jullie eens goed te laten lachenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alleen omdat de TS Rezania is hoef je nog niet direct over rimmen te beginnen
Beetje jammer dat je nogal faalt.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hey, ik doe alles om jullie eens goed te laten lachen
Excuus. Overigens lijkt de combinatie homo zijn en in Gaza wonen me vrij lastig, respect TS. Je flikt het toch maar weer!quote:Op maandag 14 juli 2014 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alleen omdat de TS Rezania is hoef je nog niet direct over rimmen te beginnen
Dat is een mening, net zoals homo zijn een mening is.quote:
I see what you did therequote:Op maandag 14 juli 2014 18:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Excuus. Overigens lijkt de combinatie homo zijn en in Gaza wonen me vrij lastig, respect TS. Je flikt het toch maar weer!
Merkel staat er wel een beetje ongemakkelijk tussen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:23 schreef Toto69 het volgende:
één weltmeister voor je topic
[ afbeelding ]
Ey! Geen gezeik over VB he, hij is mijn enige echte afzeikbitch!quote:
Hi-la-risch.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is een mening, net zoals homo zijn een mening is.
Die is daarna keihard gegangbanged.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Merkel staat er wel een beetje ongemakkelijk tussen.
Angela Merkel gespot.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:23 schreef Toto69 het volgende:
één weltmeister voor je topic
[ afbeelding ]
Je bedoelt dat hij jou iedere keer op je plek zet?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ey! Geen gezeik over VB he, hij is mijn enige echte afzeikbitch!
whehehquote:Op maandag 14 juli 2014 18:25 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die is daarna keihard gegangbanged.
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Merkel staat er wel een beetje ongemakkelijk tussen.
Ik heb al 4 jaar een scooter, waarom zou ik een nieuwe nodig hebben?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:27 schreef mapima het volgende:
gast je hebt net een nieuwe scooter voor je verjaardag gehad vorige week... je vader gaf die je persoonlijk op dat feestje, flitskikker, haan33 en ik zijn getuigen -___-
mapima!quote:Op maandag 14 juli 2014 18:27 schreef mapima het volgende:
gast je hebt net een nieuwe scooter voor je verjaardag gehad vorige week... je vader gaf die je persoonlijk op dat feestje, flitskikker, haan33 en ik zijn getuigen -___-
Ga eens weg.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:27 schreef mapima het volgende:
waarom niet? een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar een scooter, waarom zou ik een nieuwe nodig hebben?
Nou, ik zou jou gewoon in de bek kijken hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:29 schreef mapima het volgende:
[..]
waarom niet? een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
Waarom reageer jij eigenlijk altijd zo kwaad? Gefrustreerd over je overrate homoheid? Te weinig in je kont gepakt? Waren er geen travestieten die interesse in je hadden? Was de crossdressgigant uitverkocht?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasmequote:Op maandag 14 juli 2014 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij jou iedere keer op je plek zet?
Omdat je een totaal niet grappige mongool bent.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom reageer jij eigenlijk altijd zo kwaad? Gefrustreerd over je overrate homoheid? Te weinig in je kont gepakt? Waren er geen travestieten die interesse in je hadden? Was de crossdressgigant uitverkocht?
Maar het klopt wel wat ik zeg.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme
Ey!quote:Op maandag 14 juli 2014 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat je een totaal niet grappige mongool bent.
Godverquote:
Vrees dat je verwachtingen te hoog gespannen zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ey!Dat kan beter he. Daar kan je veel meer van maken. Doe nou eens je best om een goede afzeikpost in elkaar te zetten. Gooi al je frustratie, boosheid, droeftoeternisme en ongewenste hommoheid op een hoop en giet dat in een mooie post. Reageer je nu eens af. Komop, je kunt het. Ik heb hoge verwachtingen van je.
Neequote:Op maandag 14 juli 2014 18:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vrees dat je verwachtingen te hoog gespannen zijn.
Beter dan dit wordt het niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
NeeEcht?
Ik dacht dat zo'n watersportende pisnicht toch wel wat van afzeiken zou weten, valt dat dan weer even mooi tegen!
Waarom hebben al die voetballers eigenlijk hetzelfde kapsel?quote:
Omdat hipstersquote:Op maandag 14 juli 2014 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom hebben al die voetballers eigenlijk hetzelfde kapsel?
Ohjaquote:
jaquote:Op maandag 14 juli 2014 18:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Geloven jullie echt dat hij vast heeft gezeten?
jaquote:Op maandag 14 juli 2014 18:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Geloven jullie echt dat hij vast heeft gezeten?
Je bent het niet waard.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ey!Dat kan beter he. Daar kan je veel meer van maken. Doe nou eens je best om een goede afzeikpost in elkaar te zetten. Gooi al je frustratie, boosheid, droeftoeternisme en ongewenste hommoheid op een hoop en giet dat in een mooie post. Reageer je nu eens af. Komop, je kunt het. Ik heb hoge verwachtingen van je.
Paardlants is al een tijdje geen tiener meer volgens mij.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:41 schreef Copthorne het volgende:
Gewoon een tiener die terugkomt van zijn vakantie op Ibiza.
27 of zoquote:Op maandag 14 juli 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Paardlants is al een tijdje geen tiener meer volgens mij.
Ja zoiets idd.quote:
Anders zat FOK! niet zo volquote:Op maandag 14 juli 2014 18:44 schreef Copthorne het volgende:
In Nederland kun je in de gevangenis rustig door FOK!en hoor.
quote:
Toch weer proberen gevat te zijn?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ging het over jou? Waar bemoei je je mee, klaphark?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:58 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Toch weer proberen gevat te zijn?![]()
Met jou gepruts natuurlijk. Je weet toch...Sufgerukte paardenpijper.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ging het over jou? Waar bemoei je je mee, klaphark?
Bemoei je maar met je eigen, daar heb je je handen vol aan zo te horen. Misschien dat je eens wat gelukkiger met jezelf wordt als je niet zoveel op anderen, met wie je tenslotte geen zak te maken hebt, loopt te kankeren.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Met jou gepruts natuurlijk. Je weet toch...Sufgerukte paardenpijper.
quote:
Ja dat heeft die. Hij heeft via Dm echt 150.000 vragen gesteld over strafrecht en gevangenissen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat hij echt het vastgezeten
Het is: bemoei jij je maar met jezelf trouwens.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bemoei je maar met je eigen, daar heb je je handen vol aan zo te horen. Misschien dat je eens wat gelukkiger met jezelf wordt als je niet zoveel op anderen, met wie je tenslotte geen zak te maken hebt, loopt te kankeren.
Het is jouw trouwens.
In plaats van een advocaat te bellenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dat heeft die. Hij heeft via Dm echt 150.000 vragen gesteld over strafrecht en gevangenissen.
Nee, zoek het maar op. Voor de rest moet je gewoon opflikkeren. Ontzettende randkneus.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:14 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het is: bemoei jij je maar met jezelf trouwens.
Dm openbaren, ban.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dat heeft die. Hij heeft via Dm echt 150.000 vragen gesteld over strafrecht en gevangenissen.
Nee, voorlopig vermaak ik me wel met jouw bloeddruk opjagen, Veugeltje.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, zoek het maar op. Voor de rest moet je gewoon opflikkeren. Ontzettende randkneus.
Bemoei je met je eigen is geen fatsoenlijk Nederlands hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, zoek het maar op. Voor de rest moet je gewoon opflikkeren. Ontzettende randkneus.
Veel succes. Als het boven de 125 bovendruk komt meld ik het welquote:Op maandag 14 juli 2014 19:16 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, voorlopig vermaak ik me wel met jouw bloeddruk opjagen, Veugeltje.
Aangezien het een short is voor 'bemoei je met je eigen zaken', welquote:Op maandag 14 juli 2014 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen is geen fatsoenlijk Nederlands hoor.
Uh, nee.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Aangezien het een short is voor 'bemoei je met je eigen zaken', wel
THX, DP. Maar denk maar niet dat hij dat inziet. Het is nou eenmaal een genetisch gedepriveerde orgeldraaier.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen is geen fatsoenlijk Nederlands hoor.
Encyclo is het niet met je eens http://www.encyclo.nl/begrip/EIGENquote:
Zie jij daar ergens 'bemoei je met je eigen' staan?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Encyclo is het niet met je eens http://www.encyclo.nl/begrip/EIGEN
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
THX, DP. Maar denk maar niet dat hij dat inziet. Het is nou eenmaal een genetisch gedepriveerde orgeldraaier.
Doe jij rechten dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bestuur recht en veiligheid. Zo heet de academie. Dus hebben vakken in recht gehad ja. Ik doe IVKquote:
Whehe ik zie dat je ook bij woningcorporaties kan gaan werken met die opleiding, daar vallen flink wat miljoenen achterover te drukken las ik laatst.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bestuur recht en veiligheid. Zo heet de academie. Dus hebben vakken in recht gehad ja. Ik doe IVK
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Whehe ik zie dat je ook bij woningcorporaties kan gaan werken met die opleiding, daar vallen flink wat miljoenen achterover te drukken las ik laatst.
Mooi zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ik probeer het altijd wel eerlijk te houden
Oh, gelukkig maar.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bestuur recht en veiligheid. Zo heet de academie. Dus hebben vakken in recht gehad ja. Ik doe IVK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |