SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Louter prominente pikken hier.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef Elan het volgende:
Vaste leden? Wat is dit topic een sekte of zo![]()
Optyfen, plakkaat hoerenkots dat je er benquote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef Elan het volgende:
Vaste leden? Wat is dit topic een sekte of zowat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je moet wel heel diep gezonken zijn als je leuk wilt lopen doen in dit topicquote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef Elan het volgende:
Vaste leden? Wat is dit topic een sekte of zo
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Even een TR gemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:56 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Optyfen, plakkaat hoerenkots dat je er benblablablabla![]()
Uh ok.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet wel heel diep gezonken zijn als je leuk wilt lopen doen in dit topic
Waarom quote je me?
blablablabla![]()
Als ik DS2 zeg dat negeren het beste werkt, staat het raar als ik zo kinderachtig ga doen om zelf de ketting van actie-reactie in gang te zetten.quote:![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik DS2 zeg dat negeren het beste werkt, staat het raar als ik zo kinderachtig ga doen om zelf de ketting van actie-reactie in gang te zetten.
blablablabla![]()
Bakkes dikkequote:Op maandag 14 juli 2014 18:01 schreef Elan het volgende:
Mensen kort lontje hier ja toch of niet dan.![]()
Moet jij zeggen met je Agentijnse UI hoop dat je genoten hebt gisteren debieltje.quote:blablablabla![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je Agentijnse UI hoop dat je genoten hebt gisteren debieltje.![]()
![]()
![]()
![]()
Agentijnse UI![]()
![]()
Hou gewoon je bek en quote me niet steeds om niks met je nietszeggende teksten labiel nerdje.quote:blablablabla![]()
Hoi.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek en quote me niet steeds om niks met je nietszeggende teksten labiel nerdje.![]()
Bakkes kakkie.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek en quote me niet steeds om niks met je nietszeggende teksten labiel nerdje.![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:![]()
Dat haal ik nietquote:Op maandag 14 juli 2014 18:21 schreef Elan het volgende:
Moet je komen dan Delft CS half 8 met je muil![]()
Delftquote:Op maandag 14 juli 2014 18:21 schreef Elan het volgende:
Moet je komen dan Delft CS half 8 met je muilpauper
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Veenwouden represent bitchquote:Op maandag 14 juli 2014 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Tokkies komen uit Amsterdam he dus weet wat je zegt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Plepsquote:Op maandag 14 juli 2014 18:21 schreef Elan het volgende:
Moet je komen dan Delft CS half 8 met je muil![]()
Waarom niet dan, nooit verdiept in xbmc enzo of draai je dat op iets anders?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:56 schreef Zhano het volgende:
Sjon, ik heb een Raspberry.. Nooit wat mee gedaan thoughgewoon 720 of 1080quote:Op maandag 14 juli 2014 17:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
360p dan toch meestal? Niet beter om pc gewoon (in)direct op tv aan te sluiten?![]()
en heb geen PC dus die aansluiten gaat niet, laptop ook wat onhandig, dus dacht als je zo'n ding voor een paar 10tjes kan laten draaien en streamen. mooi toch
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beauneauquote:Op maandag 14 juli 2014 18:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja Bono die hier een nieuwe Bloody Sunday wilt maken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
i cant believe de nieuws todayquote:Op maandag 14 juli 2014 18:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat ik overigens wel een mooie plaat vind.![]()
haha het is maandagquote:Op maandag 14 juli 2014 18:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja Bono die hier een nieuwe Bloody Sunday wilt maken![]()
Neequote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ergens anders in de wereld is het vast nog zondag.![]()
toefjes![]()
het waren alle 167 centen waard hoor3 mooie aanwinsten voor mijn zuid amerika team
![]()
alleen nog steeds die kut klose niet
#FreeTrapz![]()
lol wk is afgelopen dus is geen ass meer aan.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:45 schreef FCsuarez het volgende:
toefjes![]()
het waren alle 167 centen waard hoor3 mooie aanwinsten voor mijn zuid amerika team
![]()
alleen nog steeds die kut klose niet![]()
Zou geniaal zijn als EA de stekker uit die wc mode trektquote:Op maandag 14 juli 2014 20:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
lol wk is afgelopen dus is geen ass meer aan.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
tuurlijk wel nog ff met die upgrades spelenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
lol wk is afgelopen dus is geen ass meer aan.
#FreeTrapz![]()
hoop hetquote:Op maandag 14 juli 2014 20:56 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zou geniaal zijn als EA de stekker uit die wc mode trekt![]()
gewoon met een team van 4.5 miljoen spelenquote:
#FreeTrapz![]()
En Erik Dijkstraquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En Erik DijkstraBij die finale inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godnondejezus.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Die finale vond ik nog wel te doen, eerder in de aflevering waren er wel een paar echt moeilijke...quote:Op maandag 14 juli 2014 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik ook heel weinig wist van de vragen van vandaag.. al helemaal in die finale."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Dit ja, vooral die schilderijenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die finale vond ik nog wel te doen, eerder in de aflevering waren er wel een paar echt moeilijke...![]()
![]()
Ja, een paar kende ik er nog, maar bijvoorbeeld die victory boogie woogie.quote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Stiekem willen we dat allemaal meemaken.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Iemand nog Xbox Live Gift Card met korting? V&A / [TK] Xbox Live Gift Card ¤25 Heb er paar over namelijk![]()
dat mag niet hier. Tr gemaakt doeiquote:Op maandag 14 juli 2014 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand nog Xbox Live Gift Card met korting? V&A / [TK] Xbox Live Gift Card ¤25 Heb er paar over namelijk![]()
![]()
nee want dan zouden ze maver als eerst opeten.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Stiekem willen we dat allemaal meemaken.![]()
Wacht maar tot je Klose hebtquote:Op maandag 14 juli 2014 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon met een team van 4.5 miljoen spelen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die van de World Cup?quote:
Liever Maver eerst dan ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
nee want dan zouden ze maver als eerst opeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Liever Maver eerst dan ik.hahah ja ik zou hem als schild gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahah ja ik zou hem als schild gebruiken
Is het de bedoeling dat Fargo de eerste 3 afleveringen al geniaal is?
Want dat is het imo nog niet echt![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 14 juli 2014 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
Is het de bedoeling dat Fargo de eerste 3 afleveringen al geniaal is?![]()
Dan is het waarschijnlijk niet mijn serie.quote:
Slechts af en toe grappig en verder niet spannend (imo).![]()
![]()
Vertel meer, desnoods leg ik geld bij!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prachtig, zowel het weer als wat er rondloopt![]()
ben je al naar de muzuem geweest? ze hebben daar een zombie liggen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prachtig, zowel het weer als wat er rondloopt![]()
Doritos chips die je al een week hebt liggen wordt niet als betaalmiddel geaccepteerd hequote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vertel meer, desnoods leg ik geld bij!'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
de museumquote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
ben je al naar de muzuem geweest? ze hebben daar een zombie liggen.er zijn er 150 man
en nee nog geen mummiezombies gezien helaas.
En @DS2, schaarsgekleed![]()
![]()
Komt nog.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk niet mijn serie.
Slechts af en toe grappig en verder niet spannend (imo).![]()
O, maar dat heb ik zaterdag ook wel gezien. Niks gemist dus.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de museumer zijn er 150 man
en nee nog geen mummiezombies gezien helaas.
En @DS2, schaarsgekleed![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O, maar dat heb ik zaterdag ook wel gezien. Niks gemist dus.
Hoe zit het met het daadwerkelijke contact maken? Heb je al eens met een meisje gesproken de afgelopen 6 maanden?![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe zit het met het daadwerkelijke contact maken? Heb je al eens met een meisje gesproken de afgelopen 6 maanden?![]()
denken dat je met meisjes moet praten om ze te neuken.
#FreeTrapz![]()
Nee, tuurlijk niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat laatste.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Freire het volgende:
[..]
Beginnen ze het gesprek niet of geven ze geen antwoord op jouw openingszin?
Maar ik vind Tinder eigenlijk helemaal niet leuk.![]()
Dan zou je het toch in het echte leven moeten proberenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat laatste.
Maar ik vind Tinder eigenlijk helemaal niet leuk.![]()
![]()
iMOTM mascherano in mijn gratis pack dat ik kreeg van het WC pack waar ik messi in kreeg
#ganueenstaatslotkopenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wilde net een potje doen maar FUT was traag en de latency was rood of oranje dus toen heb ik de Xbox maar weer uitgezet.![]()
Echt bizar wat jij allemaal meemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde net een potje doen maar FUT was traag en de latency was rood of oranje dus toen heb ik de Xbox maar weer uitgezet.![]()
ik zag de maan en heb maar weer een foto gemaakt. Hij staat nu anders dan een paar dagen geleden, foto is ook een stuk scherper![]()
![]()
Lerra naar QPR
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Echt bizar wat jij allemaal meemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:39 schreef Maver24 het volgende:
ik zag de maan en heb maar weer een foto gemaakt. Hij staat nu anders dan een paar dagen geleden, foto is ook een stuk scherper![]()
![]()
Aan de rechterkant zie je nu allerlei kraters en wat dat daar rechtsboven is weet ik niet met dat hele grijze vlak![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey DSTweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeGRAAG VERWIJDEREN![]()
omg ik zoomde in op jouw foto en zag dit in die kraterquote:Op maandag 14 juli 2014 23:40 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de rechterkant zie je nu allerlei kraters en wat dat daar rechtsboven is weet ik niet met dat hele grijze vlak![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hahahahahahaquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
omg ik zoomde in op jouw foto en zag dit in die krater![]()
[ afbeelding ]![]()
Genoeg te vinden via googlequote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een site waar je online kan painten?
Dus twee fotos samenvoegen/snijden etc?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
omgquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]zag ook iets maar videokaart was niet goed genoeg om zover in te zoomen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die film was zooooooooooooooooo kutquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GRAAG VERWIJDEREN![]()
haha ja viel aardig tegen. Had gehoopt op een cultklassiekertje, maar dat werd het bepaald niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Die film was zooooooooooooooooo kutAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat ene blonde vrouwtje was wel erg aantrekkelijk. Wat er met die 'donkere meneer' gebeurt sloeg echt helemaal nergens opquote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja viel aardig tegen. Had gehoopt op een cultklassiekertje, maar dat werd het bepaald niet.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Echt een kutrol heeft hij in die Thor films...echt een excuusnegerquote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef Rijst het volgende:
ik kijk nu die laatste thor film en dan zie je opeens luther hahahahah
Hij zat ook in Prometheus en Pacific Rim trouwens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Luther? Je bedoelt Stringer Bell?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef Rijst het volgende:
ik kijk nu die laatste thor film en dan zie je opeens luther hahahahah![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ik kan geen gamertag verzinnen
Hala Madrid !
Diego Alfredo Moreno Luganoquote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
http://www.twitch.tv/demarokkaantje
Wollaaah, demarokkaantje is in thaaa houseee.
(kwam ik even tegen toen ik bij twitch naar FIFA kanalen op zoek ging)![]()
Uberhaupt nooit in verdiept wat je ermee kunt. Af en toe denk ik eraan dat ik hem eens moet gaan gebruiken, maar kom er niet aan toe.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:54 schreef FCsuarez het volgende:
Waarom niet dan, nooit verdiept in xbmc enzo of draai je dat op iets anders?![]()
Zit m net te kijken. Dat dat wijf het met m uithoud johquote:Mag toch hopen dat ie alleen voor de video zo lame doet.
![]()
Ach dat wijf wordt elke nacht helemaal uit elkaar gebeukt en krijgt er youtube money voor terug.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zit m net te kijken. Dat dat wijf het met m uithoud johMag toch hopen dat ie alleen voor de video zo lame doet.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Was toen ook wel echt een hit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah nee joh, hoorde hem net op de radio vandaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ik dacht echt dat je voor deze zomer bedoelde, qua hit![]()
![]()
Weer eens 100k geïnvesteerd in WC Mode, maar verder dan een Cavani of Hulk kwam ik niet. Denk dat ik er maar eens mee kap, zonde van de coins
.
![]()
GOLDEN BROWN TEXTUREEEEE LIKEEE SUNNNN LAYSSSS ME DOWNNN WITH MY MINDS SHEE RUNNNNRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
je had beter voor 750K TOTS cillessen kunnen kopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Messi ooit gekocht voor 750k, levert nu 1,5 mil op
just saying...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Cillissen op CAM ipv Messi? Ik heb hem dit WK aardige kapbewegingen zien maken, maar ik hou het toch op Messiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je had beter voor 750K TOTS cillessen kunnen kopen.
just saying...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
300K packopening in wc fut gedaan, beste waren Müller en Jamesdat waren ook de enige twee met een rating boven de 84
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je brengt me een beetje in de war. Gisteren was het namelijk nog alles Ibrabo wat de klok sloeg.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Net of ik Klose in de normale fut heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je brengt me een beetje in de war. Gisteren was het namelijk nog alles Ibrabo wat de klok sloeg.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarschijnlijk heb je die wel. Net als ik, in mijn club. Maar ik doe er niks mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of ik Klose in de normale fut heb.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb het over z'n record kaartje (zoals die in WC FUT is)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je die wel. Net als ik, in mijn club. Maar ik doe er niks mee.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik speel geen WC FUT meer...en in gewoon FUT is hij ein bisschen zu teuerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb het over z'n record kaartje (zoals die in WC FUT is)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind eenderde eigenlijk niet zoveelquote:![]()
Waarmee ik vooral bedoel dat het nog een hele klus wordt om met dat bedrag waardige vervangers aan te trekken. Maar ik weet dan ook niet wat er komende tijd nog vanuit de jeugd komt.
Op zich trouwens wel slim om dit naar buiten te brengen, vanuit Feyenoord-kant: het zou niet de eerste keer zijn dat Eredivisie-clubs de dubbele hoofdprijs gaan vragen voor hun spelers omdat ze weten dat een Nederlandse topclub een financiele klapper heeft gemaakt, en dus genoeg te besteden heeft.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hey heren, spelen jullie eigenlijk alleen FUT of spelen jullie ook af en toe pro clubs?
Die game mode vond ik eigenlijk het tofste bij Fifa 13 en sinds gister heb ik 14 voor de PS4 pasZoek nog wat mensen om mee aan te klooien met clubs. Ik ben wel baggerslecht overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ja dat is wat minder maar wel eindelijk schuldenvrij na jarenlange misère. Die mooie exotische aankopen voor miljoenen die nooit wat op opleverde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Op zich trouwens wel slim om dit naar buiten te brengen, vanuit Feyenoord-kant: het zou niet de eerste keer zijn dat Eredivisie-clubs de dubbele hoofdprijs gaan vragen voor hun spelers omdat ze weten dat een Nederlandse topclub een financiele klapper heeft gemaakt, en dus genoeg te besteden heeft.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:49 schreef Rossdale het volgende:
Hey heren, spelen jullie eigenlijk alleen FUT of spelen jullie ook af en toe pro clubs?
Die game mode vond ik eigenlijk het tofste bij Fifa 13 en sinds gister heb ik 14 voor de PS4 pasZoek nog wat mensen om mee aan te klooien met clubs. Ik ben wel baggerslecht overigens.
Wij spelen ook wel eens clubs op de PS4. Wij zijn ook bere-gezellig en af en toe een beetje sexy naar elkaar. Hopelijk ben je geen homofoob want er komen wel eens uitnodigingen naar het Kralingsebos en virtuele aanrandingen komen vaker voor dan je denkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:49 schreef Rossdale het volgende:
16,7% van je UI staat me wel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
cutscene.nl?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
16,7% van je UI staat me wel aanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doesn't ring a bell. En nee, ook niet die autocoureur. Dat is meer iets voor Maver geloof ik.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
cutscene.nl moet ik gelijk aan van die Emo's denken die zichzelf snijden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doesn't ring a bell. En nee, ook niet die autocoureur. Dat is meer iets voor Maver geloof ik.
Gadverdammequote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
cutscene.nl moet ik gelijk aan van die Emo's denken die zichzelf snijden.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wie heeft Feyenoord dan nog meer verkocht buiten Janmaat (6 miljoen) en Pelle (8) miljoen om boven de 20 te komen, of kloppen die bedragen niet ?
Martins Indi is nog niet weg toch ?![]()
BMI?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:08 schreef DutchSL het volgende:
Wie heeft Feyenoord dan nog meer verkocht buiten Janmaat (6 miljoen) en Pelle (8) miljoen om boven de 20 te komen, of kloppen die bedragen niet ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nog niet rond toch?quote:
Apart dat in Fifa's eigen ranking Messi helemaal niet in het team van het toernooi staat (De Vrij en Robben o.a. dus wel)
http://www.fifa.com/worldcup/statistics/castrol-index/top11.html![]()
Zo goed als rond.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog niet rond toch?
Apart dat in Fifa's eigen ranking Messi helemaal niet in het team van het toernooi staat (De Vrij en Robben o.a. dus wel)
http://www.fifa.com/worldcup/statistics/castrol-index/top11.html
Hmm misschien toch niet?
Wandelgangen.
Dan speel je toch met Manchester voor degradatievoetbal met zo'n verdedigingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo goed als rond.
Hmm misschien toch niet?
[ afbeelding ]
Wandelgangen.![]()
![]()
Achja, beter dan Smalling en Evans of Jones.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dan speel je toch met Manchester voor degradatievoetbal met zo'n verdediging
Gewoon 5atb voor de pot hangen en alle ballen op RVP/Robben Depay![]()
Voor United is 6 miljoen wel een gokje waard. Misschien groeit hij door tot de rots in de branding van een Europese topclub, misschien valt het tegen en wordt het een prima 13e/14e man, die je kan inzetten bij blessures.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dan speel je toch met Manchester voor degradatievoetbal met zo'n verdediging
Daarbij speelde United vorige seizoenen ook al met deze verdediging. Vidic is dan wel vertrokken, maar die was ook vaak geblesseerd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
6 miljoen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor United is 6 miljoen wel een gokje waard. Misschien groeit hij door tot de rots in de branding van een Europese topclub, misschien valt het tegen en wordt het een prima 13e/14e man, die je kan inzetten bij blessures.
Daarbij speelde United vorige seizoenen ook al met deze verdediging. Vidic is dan wel vertrokken, maar die was ook vaak geblesseerd.
Pelle 8, Janmaat 6...om dan aan de 20 te komen, moet Feyenoord minstens 6 hebben gebeurd (of gaan beuren) voor BMI. Maar laat het 7 of 8 zijn...dat is voor United nog geen hele grote transfer.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ooo ik dacht dat je het over de Vrij had.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Pelle 8, Janmaat 6...om dan aan de 20 te komen, moet Feyenoord minstens 6 hebben gebeurd (of gaan beuren) voor BMI. Maar laat het 7 of 8 zijn...dat is voor United nog geen hele grote transfer.BMI vind ik een beperktere verdediger dan de Vrij en zal dus ook voor een stuk minder gaan.
Ik dacht dat dat VZ-stukje vooral over BMI ging. Ik lees VZ-stukjes altijd maar halfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ooo ik dacht dat je het over de Vrij had.BMI vind ik een beperktere verdediger dan de Vrij en zal dus ook voor een stuk minder gaan.
Domste wat Van Gaal trouwens kan doen is een Nederlandse enclave in Manchester stichten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
100K packopening in WC fut gedaan gister, beste waren James, Di Maria, Vidal en Messiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:18 schreef Revontulet het volgende:
300K packopening in wc fut gedaan, beste waren Müller en Jamesdat waren ook de enige twee met een rating boven de 84
en nog iMOTM mascherano uit een gratis packen dat voor 1.67
#FreeTrapz![]()
Hoe zit dat met WC fut in elkaar ? Aparte gamemode of ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
100K packopening in WC fut gedaan gister, beste waren James, Di Maria, Vidal en Messi
en nog iMOTM mascherano uit een gratis packen dat voor 1.67
Hala Madrid !
Ja apart deel binnen FUT. Maar voor elk WC pakje wat je koopt krijg je ook 1 voor de normale FUT.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe zit dat met WC fut in elkaar ? Aparte gamemode of ?![]()
Nicequote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja apart deel binnen FUT. Maar voor elk WC pakje wat je koopt krijg je ook 1 voor de normale FUT.Ik zal dadelijk wat packs openen
Hala Madrid !
Als ik in China kijk zijn het alleen maar duplicates.... en mij hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik heb daar stuk of 500 geopend en heb 900 spelers. Ke krijgt heel veel duplicates![]()
en na het spelen van iedere wedstrijd krijg je ook 1 speler.quote:
je krijgt er alleen geen EA points voormoest er nog 8 voor level 53 denk waarom komt ie nou niet
#FreeTrapz![]()
Waarom heb jij een nieuwe UI? Ik vind deze eigenlijk minder mooi. Hij is een beetje gay ofzoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik heb daar stuk of 500 geopend en heb 900 spelers. Ke krijgt heel veel duplicates
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beetje zo'n kpop boyke.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom heb jij een nieuwe UI? Ik vind deze eigenlijk minder mooi. Hij is een beetje gay ofzo![]()
Het was geen persoonlijke belediging, ik zeg gewoon wat ik van dat plaatje vind. Eerlijkheid duurt het langst enzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:38 schreef Rijst het volgende:
Nou ik post hier net en word gelijk 2 x beledigtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het was geen persoonlijke belediging, ik zeg gewoon wat ik van dat plaatje vind. Eerlijkheid duurt het langst enzo.he spellingsbrabo ben je weer bezig, eigen volk eerst. zorg eerst maar eens dat die downie van een roy donders normaal praat en bekommer je dan om onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
Nee, want Roy Donders spreekt voor alle Brabanders....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he spellingsbrabo ben je weer bezig, eigen volk eerst. zorg eerst maar eens dat die downie van een roy donders normaal praat en bekommer je dan om ons
Heeft die trouwens gewoon niet een achterstand?![]()
Deze kon ik gewoon niet aan me voorbij laten gaan. En je bent niet verplicht om spoilers open te klikken. En ik bepaal zelf wel wat ik doequote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he spellingsbrabo ben je weer bezig, eigen volk eerst. zorg eerst maar eens dat die downie van een roy donders normaal praat en bekommer je dan om ons
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat mama d'r himmel niks aan vindt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he spellingsbrabo ben je weer bezig, eigen volk eerst. zorg eerst maar eens dat die downie van een roy donders normaal praat en bekommer je dan om onsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
's mam zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat mama d'r himmel niks aan vindt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dagge bedaankt zij, dah witte warquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godverquote:ik goa nie vur un stukske worst un hil vereke in haus hoalen!
"Noh joh, die het ok puur zukke poate onder de pisbak"
zo herkenbaarbest een goede site
#FreeTrapz![]()
Haus?quote:
Alsof Brabanders halve Duitsers zijn. Ik ken geen Brabo die "Haus" zegt. Wel "Hois" trouwens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ge mot nie maauwe.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haus?
Alsof Brabanders halve Duitsers zijn. Ik ken geen Brabo die "Haus" zegt. Wel "Hois" trouwens
Pietjes op oew tebbes.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wa lulde?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ge mot nie maauwe.
Pietjes op oew tebbes.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
as dom prate koe , raasdest do de hele deiquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
godver![]()
scoor een goal!
druk een punt! Laat het net fribrerenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hoor het POTS al zingenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
godver![]()
scoor een goal!
druk een punt! Laat het net fribrerenNAC Breda druk een puuuuunt, druk een puuuuuunt, druk een puuuhuuuhuuuuunt!
![]()
![]()
Het volkslied.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best bijzonder. Bij Heerenveen wordt toch niks gezongen?
Frysk bloed, tsjoch op! Wol nouris brûz je en siede
En bounz je troch ûs ieren om!
Flean op, wy sjonge it bêste lân fan d'ierde,
It Fryske lân fol eare en rom.
Klink dan en daverje fier yn it roun,
Dyn âlde eare, o Fryske groun!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:04 schreef Freire het volgende:
[..]
Welk volkslied? Heb hem in het uitvak nog nooit gehoord
dit was bloemendaalsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik hoor het POTS al zingenNAC Breda druk een puuuuunt, druk een puuuuuunt, druk een puuuhuuuhuuuuunt!
je zult er voor naar de hockey moeten ben ik bang.
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij Heerenveen hebben ze juist heel veel liedjes.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaloers.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Inderdaad, dat plichtmatige niemendalletje even vergeten.![]()
??quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Waar haal je die wolventruien?![]()
Een club sexy mensen, daar pas mijn Pro mooi tussen dan! J. van Gelder met korte pootjes, kale bats en scheve dikke neusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wij spelen ook wel eens clubs op de PS4. Wij zijn ook bere-gezellig en af en toe een beetje sexy naar elkaar. Hopelijk ben je geen homofoob want er komen wel eens uitnodigingen naar het Kralingsebos en virtuele aanrandingen komen vaker voor dan je denkt.O wat leuk! Mij staat hij 100% wel aanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
16,7% van je UI staat me wel aanWebsite bestaat ook al 2 jaar niet meer, maar ik ben te lui om mijn UI aan te passen. Was een gameswebsite die ik met wat ex-FOK!games mensen had opgericht. Danny was not amused. Dus daarom wij alleen maar meerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
cutscene.nl moet ik gelijk aan van die Emo's denken die zichzelf snijden.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ge ken een lap op auw bakkes krijgequote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ge mot nie maauwe.
Pietjes op oew tebbes.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Je moet niet zomaar door je whatsapp berichten scrollen zonder ze te lezenquote:
Maar even terug dan: ik zou inderdaad dolgraag ons bruisend avondje NAC inruilen voor een (superlatieven schieten me simpelweg even niet te binnen) wedstrijd van Heerenveen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zijde gij nouw van de pot gerukt!!!!quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Loempen klippel dagge dur bentquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
zijde gij nouw van de pot gerukt!!!!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ge zijt wel een strant mennekequote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Loempen klippel dagge dur bentRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Regio Eindhoven lijkt het meer en gezien de hoeveelheden scheldwoorden, zal het wel Helmonds zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dit dialect is volgens mij echt regio Tilburg
Deze dan weer niet...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Regio Eindhoven lijkt het meer en gezien de hoeveelheden scheldwoorden, zal het wel Helmonds zijn
Gôôl, daor komt gin goei gèèt vandaon!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat lijkt wel Tokkietilburgs jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze dan weer niet...
Gôôl, daor komt gin goei gèèt vandaon!
Blij dat ik daar niet vandaan kom want ik zou helemaal gek worden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben een importbrabo, maar lach me de ballen uit de stringquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Blij dat ik daar niet vandaan kom want ik zou helemaal gek worden.Mooie mensen hier
Ach, wij zijn het van kinds af aan gewend. Niet dat ik zo praat, maar wel dat er mensen om je heen zijn die zo praten. Er zijn lelijkere dialecten imo, zoals Haags.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Blij dat ik daar niet vandaan kom want ik zou helemaal gek worden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of Twentsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, wij zijn het van kinds af aan gewend. Niet dat ik zo praat, maar wel dat er mensen om je heen zijn die zo praten. Er zijn lelijkere dialecten imo, zoals Haags.
Waar kom je vandaan dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben een importbrabo, maar lach me de ballen uit de stringMooie mensen hier
Omgeving Almeloquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, wij zijn het van kinds af aan gewend. Niet dat ik zo praat, maar wel dat er mensen om je heen zijn die zo praten. Er zijn lelijkere dialecten imo, zoals Haags.![]()
fuquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, wij zijn het van kinds af aan gewend. Niet dat ik zo praat, maar wel dat er mensen om je heen zijn die zo praten. Er zijn lelijkere dialecten imo, zoals Haags.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Familie van mij woont daar. Ik moet steeds drie keer vragen wat ze nou zeggenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Poker praat niet als een echte Hagenees (jammer)
Inderdaad. Poker praat meer als een echte Haagse politicusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Poker praat niet als een echte Hagenees (jammer)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat is ook onverstaanbaar.quote:Dat begint al als ik de haringvlietdam over ga.
Kiek kiek een kachel op d'n diek.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oemoemunoe en Bietieakumaaiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is ook onverstaanbaar.Dat begint al als ik de haringvlietdam over ga.
Kiek kiek een kachel op d'n diek.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet niet zomaar door je whatsapp berichten scrollen zonder ze te lezen
Maar even terug dan: ik zou inderdaad dolgraag ons bruisend avondje NAC inruilen voor een (superlatieven schieten me simpelweg even niet te binnen) wedstrijd van Heerenveen.Voordeel is wel bij NAC dat je zelf kunt bepalen op welke dag je zon bruisend avondje doet ja. Met voetbal heeft het toch niks te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verschilt dat van het quasi-Duits wat in de rest van Limburg wordt gesproken dan? Geen touw aan vast te knopen.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach ik ken genoeg Zeeuwse meiden die ik toch echt als behoorlijk flexibel zou durven omschrijvenquote:
Oh snap. nu is het aanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voordeel is wel bij NAC dat je zelf kunt bepalen op welke dag je zon bruisend avondje doet ja. Met voetbal heeft het toch niks te maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt, maar ik ben gewoon niet opgevoed om Ajax-supporter te worden. Daarbij hebben we er hier daar al meer dan genoeg van.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voordeel is wel bij NAC dat je zelf kunt bepalen op welke dag je zon bruisend avondje doet ja. Met voetbal heeft het toch niks te maken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach ik ken genoeg Zeeuwse meiden die ik toch echt als behoorlijk flexibel zou durven omschrijven![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach ik ken genoeg Zeeuwse meiden die ik toch echt als behoorlijk flexibel zou durven omschrijven
Vind ik leuk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach ik ken genoeg Zeeuwse meiden die ik toch echt als behoorlijk flexibel zou durven omschrijven"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dit zou zomaar een aanwinst voor clubs kunnen zijn. Om over zijn speltechnische niveau nog maar te zwijgenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit zou zomaar een aanwinst voor clubs kunnen zijn. Om over zijn speltechnische niveau nog maar te zwijgenO maarre... dat niveau is laag, heúl laag
Ik dacht dat ik dat al wasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit zou zomaar een aanwinst voor clubs kunnen zijn. Om over zijn speltechnische niveau nog maar te zwijgen
Hala Madrid !
Wij bakken er zelf ook niks van dus dan moet het maar gezellig zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit zou zomaar een aanwinst voor clubs kunnen zijn. Om over zijn speltechnische niveau nog maar te zwijgenJij mag ook hoorquote:
En dan zitten die Brabanders over Feyenoord te zeiken:quote:Antisemitisch kinderliedje van 1905 tot in de jare n 20. Mijn oma (98) heeft het wel eens gezongen: Skupt de Jut uit Saantu, Skupt um an alle Kaantu, Skupt um hier en Skupt um daar, Skupt um nor America.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alsof dat liedje echt nog in een voetbalstadion wordt gezongenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En dan zitten die Brabanders over Feyenoord te zeiken:
[..]De gemiddelde Brabo onder de 50 kent dit liedje echt niet. Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij bent dan ook een Belgquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof dat liedje echt nog in een voetbalstadion wordt gezongenDe gemiddelde Brabo onder de 50 kent dit liedje echt niet. Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.
![]()
Gelijk serieus er op in gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
at liedje echt nog in een voetbalstadion wordt gezongen De gemiddelde Brabo onder de 50 kent dit liedje echt niet. Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.Je bent een beetje snel aangebrand de laatste tijd.
Ik kan je adviseren om even een warme beenham in de oven te doen en die dan te berijden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb me gisteren gewoon netjes afzijdig gehouden toen Litmanen en Kiid weer eens los gingen tegen elkaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gelijk serieus er op in gaan.Je bent een beetje snel aangebrand de laatste tijd.
Ik kan je adviseren om even een warme beenham in de oven te doen en die dan te berijden.
Ik ga eten ja. Filet Americain
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohhhh Creutzfeldt-Jakob in de maak.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren gewoon netjes afzijdig gehouden toen Litmanen en Kiid weer eens los gingen tegen elkaar
Ik ga eten ja. Filet AmericainRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: