SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Louter prominente pikken hier.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef Elan het volgende:
Vaste leden? Wat is dit topic een sekte of zo![]()
Optyfen, plakkaat hoerenkots dat je er benquote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef Elan het volgende:
Vaste leden? Wat is dit topic een sekte of zowat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je moet wel heel diep gezonken zijn als je leuk wilt lopen doen in dit topicquote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef Elan het volgende:
Vaste leden? Wat is dit topic een sekte of zo
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Even een TR gemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:56 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Optyfen, plakkaat hoerenkots dat je er benblablablabla![]()
Uh ok.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet wel heel diep gezonken zijn als je leuk wilt lopen doen in dit topic
Waarom quote je me?
blablablabla![]()
Als ik DS2 zeg dat negeren het beste werkt, staat het raar als ik zo kinderachtig ga doen om zelf de ketting van actie-reactie in gang te zetten.quote:![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik DS2 zeg dat negeren het beste werkt, staat het raar als ik zo kinderachtig ga doen om zelf de ketting van actie-reactie in gang te zetten.
blablablabla![]()
Bakkes dikkequote:Op maandag 14 juli 2014 18:01 schreef Elan het volgende:
Mensen kort lontje hier ja toch of niet dan.![]()
Moet jij zeggen met je Agentijnse UI hoop dat je genoten hebt gisteren debieltje.quote:blablablabla![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je Agentijnse UI hoop dat je genoten hebt gisteren debieltje.![]()
![]()
![]()
![]()
Agentijnse UI![]()
![]()
Hou gewoon je bek en quote me niet steeds om niks met je nietszeggende teksten labiel nerdje.quote:blablablabla![]()
Hoi.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek en quote me niet steeds om niks met je nietszeggende teksten labiel nerdje.![]()
Bakkes kakkie.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek en quote me niet steeds om niks met je nietszeggende teksten labiel nerdje.![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:![]()
Dat haal ik nietquote:Op maandag 14 juli 2014 18:21 schreef Elan het volgende:
Moet je komen dan Delft CS half 8 met je muil![]()
Delftquote:Op maandag 14 juli 2014 18:21 schreef Elan het volgende:
Moet je komen dan Delft CS half 8 met je muilpauper
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Veenwouden represent bitchquote:Op maandag 14 juli 2014 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Tokkies komen uit Amsterdam he dus weet wat je zegt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Plepsquote:Op maandag 14 juli 2014 18:21 schreef Elan het volgende:
Moet je komen dan Delft CS half 8 met je muil![]()
Waarom niet dan, nooit verdiept in xbmc enzo of draai je dat op iets anders?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:56 schreef Zhano het volgende:
Sjon, ik heb een Raspberry.. Nooit wat mee gedaan thoughgewoon 720 of 1080quote:Op maandag 14 juli 2014 17:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
360p dan toch meestal? Niet beter om pc gewoon (in)direct op tv aan te sluiten?![]()
en heb geen PC dus die aansluiten gaat niet, laptop ook wat onhandig, dus dacht als je zo'n ding voor een paar 10tjes kan laten draaien en streamen. mooi toch
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beauneauquote:Op maandag 14 juli 2014 18:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja Bono die hier een nieuwe Bloody Sunday wilt maken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
i cant believe de nieuws todayquote:Op maandag 14 juli 2014 18:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat ik overigens wel een mooie plaat vind.![]()
haha het is maandagquote:Op maandag 14 juli 2014 18:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja Bono die hier een nieuwe Bloody Sunday wilt maken![]()
Neequote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ergens anders in de wereld is het vast nog zondag.![]()
toefjes![]()
het waren alle 167 centen waard hoor3 mooie aanwinsten voor mijn zuid amerika team
![]()
alleen nog steeds die kut klose niet
#FreeTrapz![]()
lol wk is afgelopen dus is geen ass meer aan.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:45 schreef FCsuarez het volgende:
toefjes![]()
het waren alle 167 centen waard hoor3 mooie aanwinsten voor mijn zuid amerika team
![]()
alleen nog steeds die kut klose niet![]()
Zou geniaal zijn als EA de stekker uit die wc mode trektquote:Op maandag 14 juli 2014 20:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
lol wk is afgelopen dus is geen ass meer aan.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
tuurlijk wel nog ff met die upgrades spelenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
lol wk is afgelopen dus is geen ass meer aan.
#FreeTrapz![]()
hoop hetquote:Op maandag 14 juli 2014 20:56 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zou geniaal zijn als EA de stekker uit die wc mode trekt![]()
gewoon met een team van 4.5 miljoen spelenquote:
#FreeTrapz![]()
En Erik Dijkstraquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En Erik DijkstraBij die finale inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godnondejezus.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Die finale vond ik nog wel te doen, eerder in de aflevering waren er wel een paar echt moeilijke...quote:Op maandag 14 juli 2014 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik ook heel weinig wist van de vragen van vandaag.. al helemaal in die finale."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Dit ja, vooral die schilderijenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die finale vond ik nog wel te doen, eerder in de aflevering waren er wel een paar echt moeilijke...![]()
![]()
Ja, een paar kende ik er nog, maar bijvoorbeeld die victory boogie woogie.quote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Stiekem willen we dat allemaal meemaken.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Iemand nog Xbox Live Gift Card met korting? V&A / [TK] Xbox Live Gift Card ¤25 Heb er paar over namelijk![]()
dat mag niet hier. Tr gemaakt doeiquote:Op maandag 14 juli 2014 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand nog Xbox Live Gift Card met korting? V&A / [TK] Xbox Live Gift Card ¤25 Heb er paar over namelijk![]()
![]()
nee want dan zouden ze maver als eerst opeten.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Stiekem willen we dat allemaal meemaken.![]()
Wacht maar tot je Klose hebtquote:Op maandag 14 juli 2014 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon met een team van 4.5 miljoen spelen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die van de World Cup?quote:
Liever Maver eerst dan ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
nee want dan zouden ze maver als eerst opeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Liever Maver eerst dan ik.hahah ja ik zou hem als schild gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahah ja ik zou hem als schild gebruiken
Is het de bedoeling dat Fargo de eerste 3 afleveringen al geniaal is?
Want dat is het imo nog niet echt![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 14 juli 2014 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
Is het de bedoeling dat Fargo de eerste 3 afleveringen al geniaal is?![]()
Dan is het waarschijnlijk niet mijn serie.quote:
Slechts af en toe grappig en verder niet spannend (imo).![]()
![]()
Vertel meer, desnoods leg ik geld bij!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prachtig, zowel het weer als wat er rondloopt![]()
ben je al naar de muzuem geweest? ze hebben daar een zombie liggen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prachtig, zowel het weer als wat er rondloopt![]()
Doritos chips die je al een week hebt liggen wordt niet als betaalmiddel geaccepteerd hequote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vertel meer, desnoods leg ik geld bij!'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
de museumquote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
ben je al naar de muzuem geweest? ze hebben daar een zombie liggen.er zijn er 150 man
en nee nog geen mummiezombies gezien helaas.
En @DS2, schaarsgekleed![]()
![]()
Komt nog.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk niet mijn serie.
Slechts af en toe grappig en verder niet spannend (imo).![]()
O, maar dat heb ik zaterdag ook wel gezien. Niks gemist dus.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de museumer zijn er 150 man
en nee nog geen mummiezombies gezien helaas.
En @DS2, schaarsgekleed![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O, maar dat heb ik zaterdag ook wel gezien. Niks gemist dus.
Hoe zit het met het daadwerkelijke contact maken? Heb je al eens met een meisje gesproken de afgelopen 6 maanden?![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe zit het met het daadwerkelijke contact maken? Heb je al eens met een meisje gesproken de afgelopen 6 maanden?![]()
denken dat je met meisjes moet praten om ze te neuken.
#FreeTrapz![]()
Nee, tuurlijk niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat laatste.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Freire het volgende:
[..]
Beginnen ze het gesprek niet of geven ze geen antwoord op jouw openingszin?
Maar ik vind Tinder eigenlijk helemaal niet leuk.![]()
Dan zou je het toch in het echte leven moeten proberenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat laatste.
Maar ik vind Tinder eigenlijk helemaal niet leuk.![]()
![]()
iMOTM mascherano in mijn gratis pack dat ik kreeg van het WC pack waar ik messi in kreeg
#ganueenstaatslotkopenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wilde net een potje doen maar FUT was traag en de latency was rood of oranje dus toen heb ik de Xbox maar weer uitgezet.![]()
Echt bizar wat jij allemaal meemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde net een potje doen maar FUT was traag en de latency was rood of oranje dus toen heb ik de Xbox maar weer uitgezet.![]()
ik zag de maan en heb maar weer een foto gemaakt. Hij staat nu anders dan een paar dagen geleden, foto is ook een stuk scherper![]()
![]()
Lerra naar QPR
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Echt bizar wat jij allemaal meemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:39 schreef Maver24 het volgende:
ik zag de maan en heb maar weer een foto gemaakt. Hij staat nu anders dan een paar dagen geleden, foto is ook een stuk scherper![]()
![]()
Aan de rechterkant zie je nu allerlei kraters en wat dat daar rechtsboven is weet ik niet met dat hele grijze vlak![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey DSTweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeGRAAG VERWIJDEREN![]()
omg ik zoomde in op jouw foto en zag dit in die kraterquote:Op maandag 14 juli 2014 23:40 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de rechterkant zie je nu allerlei kraters en wat dat daar rechtsboven is weet ik niet met dat hele grijze vlak![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hahahahahahaquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
omg ik zoomde in op jouw foto en zag dit in die krater![]()
[ afbeelding ]![]()
Genoeg te vinden via googlequote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een site waar je online kan painten?
Dus twee fotos samenvoegen/snijden etc?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
omgquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]zag ook iets maar videokaart was niet goed genoeg om zover in te zoomen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die film was zooooooooooooooooo kutquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GRAAG VERWIJDEREN![]()
haha ja viel aardig tegen. Had gehoopt op een cultklassiekertje, maar dat werd het bepaald niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Die film was zooooooooooooooooo kutAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat ene blonde vrouwtje was wel erg aantrekkelijk. Wat er met die 'donkere meneer' gebeurt sloeg echt helemaal nergens opquote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja viel aardig tegen. Had gehoopt op een cultklassiekertje, maar dat werd het bepaald niet.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Echt een kutrol heeft hij in die Thor films...echt een excuusnegerquote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef Rijst het volgende:
ik kijk nu die laatste thor film en dan zie je opeens luther hahahahah
Hij zat ook in Prometheus en Pacific Rim trouwens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Luther? Je bedoelt Stringer Bell?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef Rijst het volgende:
ik kijk nu die laatste thor film en dan zie je opeens luther hahahahah![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik kan geen gamertag verzinnen
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: