SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Louter prominente pikken hier.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef Elan het volgende:
Vaste leden? Wat is dit topic een sekte of zo![]()
Optyfen, plakkaat hoerenkots dat je er benquote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef Elan het volgende:
Vaste leden? Wat is dit topic een sekte of zowat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je moet wel heel diep gezonken zijn als je leuk wilt lopen doen in dit topicquote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef Elan het volgende:
Vaste leden? Wat is dit topic een sekte of zo
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Even een TR gemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:56 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Optyfen, plakkaat hoerenkots dat je er benblablablabla![]()
Uh ok.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet wel heel diep gezonken zijn als je leuk wilt lopen doen in dit topic
Waarom quote je me?
blablablabla![]()
Als ik DS2 zeg dat negeren het beste werkt, staat het raar als ik zo kinderachtig ga doen om zelf de ketting van actie-reactie in gang te zetten.quote:![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik DS2 zeg dat negeren het beste werkt, staat het raar als ik zo kinderachtig ga doen om zelf de ketting van actie-reactie in gang te zetten.
blablablabla![]()
Bakkes dikkequote:Op maandag 14 juli 2014 18:01 schreef Elan het volgende:
Mensen kort lontje hier ja toch of niet dan.![]()
Moet jij zeggen met je Agentijnse UI hoop dat je genoten hebt gisteren debieltje.quote:blablablabla![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je Agentijnse UI hoop dat je genoten hebt gisteren debieltje.![]()
![]()
![]()
![]()
Agentijnse UI![]()
![]()
Hou gewoon je bek en quote me niet steeds om niks met je nietszeggende teksten labiel nerdje.quote:blablablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |