Wel hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gunt mij ook niets ook he![]()
En dat nadat ik nog wel zo lief ben geweest
En olie tochquote:Op maandag 14 juli 2014 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel hoor.
Kom binnenkort wel bier brengen
Hij deed toch geen poging tot je negeren of wel?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik kwam net Tinderslet tegen bij de supermarkt.
Het was heel awkward
Niet echt. Het was gewoon raar.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij deed toch geen poging tot je negeren of wel?
Wrom?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik kwam net Tinderslet tegen bij de supermarkt.
Het was heel awkward
Het voelde gewoon heel ongemakkelijk omdat hij al een week of 2 heel raar doet.quote:
En gewoon ff vragen wat er aan de hand is, is geen optie?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het voelde gewoon heel ongemakkelijk omdat hij al een week of 2 heel raar doet.
Oh maar dat heb ik al gedaan hoor!quote:Op maandag 14 juli 2014 17:31 schreef Tally het volgende:
[..]
En gewoon ff vragen wat er aan de hand is, is geen optie?
Mannen hequote:Op maandag 14 juli 2014 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dat heb ik al gedaan hoor!
Maar ja, als een kerel op het moment dat je hem leert kennen beweert lekker direct en duidelijk te zijn en dan blijkt later dat hij die woorden eigenlijk niet eens in zijn vocabulaire heeft staan dan kom je geen steek verder he.
Je hebt er zo weinig aanquote:
Neuh.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, behalve als er geklust moet worden zeker.
vrouwen ookquote:Op maandag 14 juli 2014 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh.
Rug insmeren, masseren en bier halen. Daar zijn mannen wel handig voor
quote:
Oh, ik zag al voor mij dat ik door een man en een vrouw werd verwend met massage en bierquote:Op maandag 14 juli 2014 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoel om voor mij bier te halen en te masseren he
Ik zie nu 2 vrouwen voor me.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, ik zag al voor mij dat ik door een man en een vrouw werd verwend met massage en bier
I like the way you thinkquote:Op maandag 14 juli 2014 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie nu 2 vrouwen voor me.
Ook niks mis mee
Eigen schuld, had je me maar moeten ophalenquote:Op maandag 14 juli 2014 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik weer zelf naar de koelkast moet lopen.
Ik hou het gewoon tegoed dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je me maar moeten ophalen
Aan de verhalen die ik hoor van mijn puber en mijn jongste zusje te horen is dat tegenwoordig meer regel dan uitzonderingquote:Op maandag 14 juli 2014 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind twaalf ook voor beide te jong, maar 14/15 voor handwerk niet. Ik ga er dan ook niet gelijk vanuit dat ze dat al wel jaren onde r de knie zullen hebben
Als je dit keer maar wel komt opdagenquote:
Gaan we weer the Godfather kijken dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je dit keer maar wel komt opdagen![]()
Dan zorg ik wel dat ik wakker blijf
Bah.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan de verhalen die ik hoor van mijn puber en mijn jongste zusje te horen is dat tegenwoordig meer regel dan uitzondering
Laten we nu iets anders opzettenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan we weer the Godfather kijken dan?
Kom maar met suggestiesquote:
Nog nooit gezienquote:Op maandag 14 juli 2014 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Backdoorsluts 9 schijnt wel aardig te zijn
Niet? Klassiekertje hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit gezien![]()
Klinkt als iets waar ik bij in slaap ga vallen![]()
Zo heet mijn WiFi niet meer
Blijkbaarquote:
Dan gaan we Martyrs kijkenquote:
Nah, geloof ik niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan de verhalen die ik hoor van mijn puber en mijn jongste zusje te horen is dat tegenwoordig meer regel dan uitzondering
Mijn 13-jarige zusje heeft inmiddels al 8 vrienden/vriendinnen die geen maagd meer zeggen te zijn.quote:
Ken je hem?quote:
Niet gezien, maar weet wel welke film het is.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn 13-jarige zusje heeft inmiddels al 8 vrienden/vriendinnen die geen maagd meer zeggen te zijn.
Ik weet nog niet wat erger zou zijn. Dat ze echt geen maagd meer zijn of dat ze zich ervoor schamen het nog wel te zijn en dus maar liegen erover.
Maar ja.
[..]
Ken je hem?
Hij is gaafquote:Op maandag 14 juli 2014 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar weet wel welke film het is.
Want anders?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is gaaf![]()
En je mag er niet bij in slaap vallen
Sluit ik je op bij Julesquote:
en dan nog wel eentje die uitgestorven wasquote:Op maandag 14 juli 2014 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sluit ik je op bij Jules![]()
Whahaha mensen zijn echt heel dom he!!
Gewoon serieus boos worden op deze verslaggever omdat ie een dier zou hebben vermoord.![]()
[ afbeelding ]
Nou en, ik ben heel goed met poesjesquote:Op maandag 14 juli 2014 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sluit ik je op bij Jules![]()
Whahaha mensen zijn echt heel dom he!!
Gewoon serieus boos worden op deze verslaggever omdat ie een dier zou hebben vermoord.![]()
[ afbeelding ]
Nog maar pas een paar jaar ookquote:Op maandag 14 juli 2014 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dan nog wel eentje die uitgestorven was
Ik begin opeens te twijfelen of ik wel samen met jou film wil gaan kijkenquote:
Tuurlijk wel want bierquote:Op maandag 14 juli 2014 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin opeens te twijfelen of ik wel samen met jou film wil gaan kijken
Je kent mijn zwakke puntquote:
ach, als je hoort dat sommige kinderen nog nooit n koe hebben gezien, kan ik me de verwarring voorstellen. T lijkt natuurlijk ook wel op n neushoornquote:Op maandag 14 juli 2014 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog maar pas een paar jaar ook![]()
Maar echt de reacties op deze foto en op die van spielberg zijn echt wel hilarisch en ook vol van plaatsvervangende schaamte
Uhm, nee niet echt.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ach, als je hoort dat sommige kinderen nog nooit n koe hebben gezien, kan ik me de verwarring voorstellen. T lijkt natuurlijk ook wel op n neushoorn
Ja dat is wel heel raar eigenlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ach, als je hoort dat sommige kinderen nog nooit n koe hebben gezien, kan ik me de verwarring voorstellen. T lijkt natuurlijk ook wel op n neushoorn
Platvoetquote:Op maandag 14 juli 2014 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, nee niet echt.
Als het goed is leer je zelfs in kinderboekjes al wat dinosaurussen zijn.
Die was kei zieligquote:Op maandag 14 juli 2014 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel raar eigenlijk.
[..]
Platvoet
Truequote:
Oh wat een hel!!quote:Op maandag 14 juli 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
Zondag treden de Backstreet Boys op in België. Daarom draait de radio nu al een paar weken dagelijks nummers van ze. Ik ben weer helemaal. Ik houd van de BSB
!
Als ik vrij had kunnen krijgen was ik gegaan.quote:
Liever jij dan ikquote:Op maandag 14 juli 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik vrij had kunnen krijgen was ik gegaan.
Pls, Take That > BSB.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
Zondag treden de Backstreet Boys op in België. Daarom draait de radio nu al een paar weken dagelijks nummers van ze. Ik ben weer helemaal. Ik houd van de BSB
!
Er is geen optreden van Take That in Belgiëquote:
quote:
Oké, goed punt.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is geen optreden van Take That in België.
Ver voor m'n tijd inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
NKOTB!!!![]()
* Huppelmuts is al heul oud natuurlijk!!
Met Marky Markquote:Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
NKOTB!!!![]()
* Huppelmuts is al heul oud natuurlijk!!
Ik weet nog dat TT uit elkaar ging. Vanuit de hele wereld berichten over meiden die zelfmoord hadden gepleegd enzquote:Op maandag 14 juli 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, goed punt.![]()
Wie is je favo?
[..]
Ver voor m'n tijd inderdaad.Take That eigenlijk ook wel.
Nick, natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, goed punt.![]()
Wie is je favo?
[..]
Ver voor m'n tijd inderdaad.Take That eigenlijk ook wel.
Nee, lelijkerd, man. En dat zingen was ook om te huilen.quote:
Wie is de jouwe dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, lelijkerd, man. En dat zingen was ook om te huilen.![]()
Geen.quote:
Jij ging voor de Spice Girls?quote:
WHAHAHAHAquote:
Ik moet toegeven, ze zien er hier niet verkeerd uit. Vooral die tweede van linksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, ze zien er hier niet verkeerd uit. Vooral die tweede van linksDe ogen van de tweede van rechts zijn mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jammer van die dunne wenkbrauwen
. Ik houd niet van dunne wenkbrauwen, maken een gezicht snel zo streng.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik heb tegenwoordig wenkbrauwenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ogen van de tweede van rechts zijn mooi. Jammer van die dunne wenkbrauwen
Jaquote:Op maandag 14 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ogen van de tweede van rechts zijn mooi. Jammer van die dunne wenkbrauwen
Ik welquote:Op maandag 14 juli 2014 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja!
Ik weet eigenlijk niet wat ik van wenkbrauwen vind. Let er eigenlijk nooit zo op
Inclusief bijbehorende gezichtsuitdrukkingenquote:
Nu kun je ook één wenkbrauw optrekken, yayquote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inclusief bijbehorende gezichtsuitdrukkingen
ik maakte een grapje roycoquote:Op maandag 14 juli 2014 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, nee niet echt.
Als het goed is leer je zelfs in kinderboekjes al wat dinosaurussen zijn.
Nou nu zien mensen vooral dat ik dat doequote:Op maandag 14 juli 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu kun je ook één wenkbrauw optrekken, yay!
Jij wordt echt constant verkeerd begrepen hequote:
niet constant gelukkig, maar wel regelmatig jaquote:Op maandag 14 juli 2014 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou nu zien mensen vooral dat ik dat doe
[..]
Jij wordt echt constant verkeerd begrepen he
Vervelendquote:Op maandag 14 juli 2014 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, vrijdag naar de fysio geweest, gevraagd of hij naar mn knie wilde kijken omdat ik met hardlopen steeds last krijg, heeft ie wat zitten voelen, had ik vanmorgen toen ik naar mn werk fietste en straks terug naar huis ineens zó'n last van mn knieik wilde bijna afstappen en gaan lopen...
Gistern een uur gewandeld en toen was er niks aan de hand.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
Holy shitIk zocht op funny eyebrow.
[ afbeelding ]_!
nou, normaal zit hij wat te klooien met mn nek en dat is altijd wel echt een verlichtingquote:Op maandag 14 juli 2014 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vervelend
Lijkt wel alsof het overal zo is dat je naderhand er meer last van hebt.
Er zijn nog wel ergerequote:Op maandag 14 juli 2014 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
Holy shitIk zocht op funny eyebrow.
[ afbeelding ]_!
het laatste.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Nou, precies dat dusquote:Op maandag 14 juli 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Toch apart dat het zo verschillend kan zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, normaal zit hij wat te klooien met mn nek en dat is altijd wel echt een verlichting
Klopt, maar dit was een van de eerste die ik tegen kwamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |