Dat zou je denken.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dus dan weet je al het een en ander.
dacht altijd dat flips een man wasquote:Op maandag 14 juli 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet geheel zeker of een huwelijk tussen dezelfde sekse wel helemaal binnen zijn plan past
Het huwelijk houdt al 3 jaar stand. Als de heer het jou kwalijk had genomen was je allang getornd door zijn wraakquote:
Ik gaf de voorzet en je kopt het schitterend inquote:Op maandag 14 juli 2014 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dacht altijd dat flips een man was
#voorspelbaargrapje
Of misschien krijg ik nog last, en is dit nu niet het meest geschikte moment om karma uit te voeren.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het huwelijk houdt al 3 jaar stand. Als de heer het jou kwalijk had genomen was je allang getornd door zijn wraak
Ja. Brownie had er ook last van zei ze.. Hij sluit zomaar afquote:
Heb je vast een corrupte mod er in staan xDquote:Op maandag 14 juli 2014 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Brownie had er ook last van zei ze.. Hij sluit zomaar af
goede crack downloadenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Brownie had er ook last van zei ze.. Hij sluit zomaar af
Dat is niet echt 't probleem denk ik, mensen die hem hebben gekocht hebben ook veel problemen ermeequote:
Deel 4 komt bijna uit toch.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bijna 25
En klopt ben Fylax niet maar ik hou wel van de Sims
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |