SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
ja zou jou niet tegen willen komen in een donker steegjequote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja zou jou niet tegen willen komen in een donker steegje
wed dat ik je over het hoofd zie maar dat terzijde
Heb je alleen op een klein fototje in US gezien. Afgaande daarop: nee.quote:
Mannelijk als in: direct, dat is prima. Proactief? Prima.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:18 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat het in dat topic ging over vrouwen die zich mannelijk gedragen, niet die er mannelijk uit zien.
Je moet ze eens horen daar. Fasje ging er ook al fel tegenin.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je alleen op een klein fototje in US gezien. Afgaande daarop: nee.
[..]
Mannelijk als in: direct, dat is prima. Proactief? Prima.
Johquote:Op maandag 14 juli 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips is overigens totaal niet stoer.
Ik krijg altijd te horen hoe schattig ik eruit zie.quote:
Een van mijn favorieten.quote:
Ja, het ging me te lang door, dus heb het niet gelezen.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet ze eens horen daar. Fasje ging er ook al fel tegenin.
Ja, ik heb de TT niet gemaakt hoor.quote:
Ah, best lastig om te definiëren inderdaad, sorryquote:Op maandag 14 juli 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeilijk om een definitie te geven.
Maar ligt aan de houding en het gezicht meestal.
Sommige vrouwen hebben een lief gezicht, maar sommigen ook stoer.
Ligt een beetje aan de wenkbrauwen en de kaaklijn denk ik.
Best vermakelijk wel om te lezen, wat een jankerds.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een stel zeikerds die emancipatie niet kunnen handelen en daarom maar een dienstmeid uit het buitenland aanschaffen.
Van mij ookquote:Op maandag 14 juli 2014 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten.
[..]
Ja, het ging me te lang door, dus heb het niet gelezen.
[..]
Ja, ik heb de TT niet gemaakt hoor.
Inderdaad. Hoewel ik er ondertussen wel moe van word. Ik heb al tientallen van dit soort topics gezien. Ik zou bijna zeggen dat ze dan maar gewoon moeten emigreren.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:24 schreef Flippiee het volgende:
Hahaha de TT. Fera.
[..]
Ah, best lastig om te definiëren inderdaad, sorry
[..]
Best vermakelijk wel om te lezen, wat een jankerds.
Het heeft een tijd geduurd om die goed te waarderen voor mij.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Van mij ook
Winter wake vond ik sowieso wel een tof album
Gewoon meedoen met programma's zoals Russia with love ofzo. Ik snap dat gehaat ook niet. Het is ook super irritant aan het worden.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel ik er ondertussen wel moe van word. Ik heb al tientallen van dit soort topics gezien. Ik zou bijna zeggen dat ze dan maar gewoon moeten emigreren.
Winter wake is waar ik mee begonnen ben en dat vond ik supertof klinken,quote:Op maandag 14 juli 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het heeft een tijd geduurd om die goed te waarderen voor mij.
Vond eerst Heathenreel veel beter, maar is gewoon iets andere stijl. Winter Wake is vrolijker, meer modern.
Nee, ken ik niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
Kaneel ken jij Van Canto trouwens?
weet niet of ik het al gevraagd heb maar fuck it
Je kut ook zeggen dat het door de vele klachten kennelijk een breedgedragen probleem is in Nederland, het gedrag van vrouwen.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel ik er ondertussen wel moe van word. Ik heb al tientallen van dit soort topics gezien. Ik zou bijna zeggen dat ze dan maar gewoon moeten emigreren.
Ik begon met Wyrd, daarna Heathenreel geluisterd en toen Winter Wake uitkwam als eerste gekocht inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Winter wake is waar ik mee begonnen ben en dat vond ik supertof klinken,
Era vond ik ook erg tof trouwens
heb ik zelfs fysiek gekocht
Ik denk dat het gebaseerd is op enkele persoonlijke ervaringen. Generaliseren is een talent die veel FOK!kers tot in uitmuntendheid beheersen. Tevens met de hoeveelheid autisme die aanwezig is op dit forum verbaast het me niets als het probleem gewoon ligt bij frustraties aan de mannelijke kant, in plaats van de vrouwen. Ook genoeg mannelijke users die zeggen dat ze zich niet zo aan moeten stellen.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
Ik ga even luisteren.
[..]
Je kut ook zeggen dat het door de vele klachten kennelijk een breedgedragen probleem is in Nederland, het gedrag van vrouwen.
[..]
Ik begon met Wyrd, daarna Heathenreel geluisterd en toen Winter Wake uitkwam als eerste gekocht inderdaad.
Era vond ik minder. Maar ieder zijn smaak natuurlijk.
Oké.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:45 schreef Flippiee het volgende:
Euhm, het was niet mijn intentie om die discussie naar hier te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |