Moest vluchten voor de Israëlische raketten.quote:
Joden verdienen gewoon geen bestaansrecht meer.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:53 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Mooie backfire. Moslims verdienen gewoon geen bestaansrecht meer.
Nou nouquote:Op maandag 14 juli 2014 20:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Joden verdienen gewoon geen bestaansrecht meer.
Ongelofelijk flauw, maar toch moest ik lachen.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik eet regelmatig nasi, dus wat is het probleem?
Met een scheut jid-saus wordt die nasi een stuk minder flauw.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:25 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Ongelofelijk flauw, maar toch moest ik lachen.
Waarom mag hij dat niet zeggen, maar reageer je niet zo op die post over moslims?quote:
We vinden wel een eindoplossing voor dit probleem!quote:Op maandag 14 juli 2014 20:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:44 schreef RickoKun het volgende:
De wereld heeft last van raging moslims.
TS heeft wel 'n punt dat dat enigzins hypocriet te noemen is.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct, het ene is verboden, het andere niet.
Problemen mee? Dan zit je hier verkeerd vrees ik, probeer het eens in het MO.
Goed plan, fuck al die onschuldige burgers en alle fall-out die wij dan over ons heen krijgen.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:57 schreef .sfinx het volgende:
gewoon een stuk of 1000 atoombommen op die hele regio daar gooien, uitbreiding van de middellandse zee
De nazi's deden het beschaafder.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:57 schreef .sfinx het volgende:
gewoon een stuk of 1000 atoombommen op die hele regio daar gooien, uitbreiding van de middellandse zee
we hebben toch windmolens? gewoon ff die fallout weer terug geleiden naar Ruslandquote:Op maandag 14 juli 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed plan, fuck al die onschuldige burgers en alle fall-out die wij dan over ons heen krijgen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:58 schreef .sfinx het volgende:
[..]
we hebben toch windmolens? gewoon ff die fallout weer terug geleiden naar Rusland
Dit dus. Misschien moeten wat meer verongelijkte moslims gewoon eens fijn ophoepelen uit dit land als het ze hier niet zint.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct, het ene is verboden, het andere niet.
Problemen mee? Dan zit je hier verkeerd vrees ik, probeer het eens in het MO.
trololoquote:Op maandag 14 juli 2014 21:05 schreef Leafeon672 het volgende:
TS is een smerige anti-semitist.![]()
Leve Israël!
Wie zegt dat ze het hier niet zint?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:05 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Dit dus. Misschien moeten wat meer verongelijkte moslims gewoon eens fijn ophoepelen uit dit land als het ze hier niet zint.
ieder mens verdient gewoon bestaansrecht..quote:Op maandag 14 juli 2014 20:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |