quote:Op maandag 14 juli 2014 17:20 schreef jelfrikandel het volgende:
Hier moet ik een keer heen. Staat al een paar jaar hoog op het lijstje.
Burning man lijkt me wel de bom ja. En voor de rest is je eerste keer [alles] natuurlijk het meest indrukwekkend. Dat is waar.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:33 schreef very het volgende:
[..]
Het zou ook zomaar kunnen dat je zelf ouder wordt en dat het niet perse zo is dat de festivals slechter worden maar dat je zelf steeds minder verrast wordt omdat je het allemaal al eens hebt gezien...?
Ik loop ook al een tijdje mee, maar ik heb het nog steeds naar m'n zin op festivals.
Het is inderdaad jammer dat de bezoekers op een feestje als Sziget bijv. tegenwoordig 70% Nederlander is, maar los daarvan niks op aan te merken.
Kazantip moet ik nog een keer heen...maar eerst Burning Man
Lekker wijf is dat, maar inmiddels helemaal verbouwd.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:04 schreef Eyip het volgende:
Als je ballen hier niet van beginnen te jeuken, dan is er echt wat mis met je
Gaan jullie fijn naar WOA, Werchter en Lowlands.
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:33 schreef very het volgende:
[..]
Het zou ook zomaar kunnen dat je zelf ouder wordt en dat het niet perse zo is dat de festivals slechter worden maar dat je zelf steeds minder verrast wordt omdat je het allemaal al eens hebt gezien...?
Ik loop ook al een tijdje mee, maar ik heb het nog steeds naar m'n zin op festivals.
Het is inderdaad jammer dat de bezoekers op een feestje als Sziget bijv. tegenwoordig 70% Nederlander is, maar los daarvan niks op aan te merken.
Kazantip moet ik nog een keer heen...maar eerst Burning Man
Wat een drogreden. Het ergste van WOA vergelijken met een B-cup uit tomorrowlandquote:Op maandag 14 juli 2014 15:50 schreef very het volgende:
[..]Uhuh.
nee, dan zo'n duivelskarikatuur die spastisch met zijn hoofd loopt te zwaaien en als een josti op een gitaar aan het slaan is, dat is wel écht kwaliteit.
Maar goed, als jij liever het woord van Satan verkondigd krijgt dan moet je dat zelf weten.
Ik ben toch meer van het positieve en het mooie dan het duistere en het boze
W.O.A.
[ afbeelding ]
Tomorrowland
[ afbeelding ]
Trouwens, misschien kan je ook nog even Larpen als je er toch bent
Metal is voor zemmels.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat een drogreden. Het ergste van WOA vergelijken met een B-cup uit tomorrowland
Daarbij is het niet alleen schreeuwen en langharigen. Je hebt waarschijnlijk nog nooit gehoord.
Daarbij klinkt grunting niet goed omdat je niets gewend bent.
Heb je meer info? Een link?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker wijf is dat, maar inmiddels helemaal verbouwd.
Fuck you, ik kan keigoed blink-182 nummers spelen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
En dan heb je nog deadprez. Wiens virtuoziteit zich bij het vriespunt bevindt
Op je triangel zeker?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Fuck you, ik kan keigoed blink-182 nummers spelen. [ afbeelding ]
op mijn gitaarquote:
Hij ziet er wel ongeveer even vercracked uitquote:
Schoolbordverf erop en piemels erop krijten.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij ziet er wel ongeveer even vercracked uit
Heb je gevonden!quote:Op maandag 14 juli 2014 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij ziet er wel ongeveer even vercracked uit
Hij zit al vol met stickers en graffitiquote:Op maandag 14 juli 2014 18:39 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Schoolbordverf erop en piemels erop krijten.
haal weg ;squote:
Uiteraard. Vieze stinkhippie.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij zit al vol met stickers en graffiti
Tsja.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |