Bier drinken, joints roken, hamburgers eten, jezelf laten pijpen door verschillende wijven en eventueel een dansje wagenquote:
Dus je gaat naar een festival omdat.. er andere mensen zijn? Dan kan je net zo goed naar iets gaan waar wel normale muziek wordt gedraaid en ook normale mensen komen ipv dom breezervolk.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:23 schreef very het volgende:
[..]
dat zijn inderdaad paupernamen, gelukkig zijn er nog ongeveer 420 andere artiesten waarvan er vast een paar leuk zijn
Daarbij...met een handvol lekkere bikiniwijven om je heen, een lekker biertje in de hand en de zon op je kop zou ik me niet al te druk maken om de lineup
Dit is niet het enige festival waar ik heen ga.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Dus je gaat naar een festival omdat.. er andere mensen zijn? Dan kan je net zo goed naar iets gaan waar wel normale muziek wordt gedraaid en ook normale mensen komen ipv dom breezervolk.
Boeie wat het kost. Ik ga ook nog naar Sziget, Lowlands etc..geld geen probleem zolang je maar lol maakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:57 schreef Kutmanager het volgende:
250 euro voor een weekend betalen.Ik betaal 250 voor 2 weken, en daar zijn ook zon, lekkere wijven in bikini en kutmuziek. Oh, daarnaast nog strand, prima surfgolven, chille hostels in plaats van uit je tent gebrand worden met 30 graden en fatsoenlijke drank.
Waar ga je?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:57 schreef Kutmanager het volgende:
250 euro voor een weekend betalen.Ik betaal 250 voor 2 weken, en daar zijn ook zon, lekkere wijven in bikini en kutmuziek. Oh, daarnaast nog strand, prima surfgolven, chille hostels in plaats van uit je tent gebrand worden met 30 graden en fatsoenlijke drank.
Ja je hebt gelijk ik had het iets anders moeten omschrijven. Nu lijkt het alsof het gaat om die 250, terwijl het me meer gaat om wat ik eromheen vertel.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:07 schreef very het volgende:
[..]
Boeie wat het kost. Ik ga ook nog naar Sziget, Lowlands etc..geld geen probleem zolang je maar lol maakt.
Uitgeven is leven
Lissabon, Peniche en Porto.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Lissabon, Peniche en Porto.
Lissabon en Porto alleen ff kijken een dagje of 2 en voor de rest lekker surfen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:11 schreef very het volgende:
[..]
dat zijn toch geen festivals. Waarom vergelijk je dit?
lezen harrie.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk ik had het iets anders moeten omschrijven. Nu lijkt het alsof het gaat om die 250, terwijl het me meer gaat om wat ik eromheen vertel.
Festivals zijn supervet, maar ik heb het er wel een beetje mee gehad, doe mij maar gewoon een vette vakantie met een groep vrienden. En dan bedoel ik niet zo'n kansloze gogo toursreis maar gewoon zelf iets in elkaar puzzelen.
Ook vakanties hoef ik niet te laten omdat ik naar een paar festivals ga. EN ENquote:Op maandag 14 juli 2014 17:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk ik had het iets anders moeten omschrijven. Nu lijkt het alsof het gaat om die 250, terwijl het me meer gaat om wat ik eromheen vertel.
Festivals zijn supervet, maar ik heb het er wel een beetje mee gehad, doe mij maar gewoon een vette vakantie met een groep vrienden. En dan bedoel ik niet zo'n kansloze gogo toursreis maar gewoon zelf iets in elkaar puzzelen.
Dansje wagenquote:Op maandag 14 juli 2014 16:32 schreef very het volgende:
[..]
Bier drinken, joints roken, hamburgers eten, jezelf laten pijpen door verschillende wijven en eventueel een dansje wagen
Ik werk nog niet, dus ik zit helaas aan een budget gebonden.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:13 schreef very het volgende:
[..]
Ook vakanties hoef ik niet te laten omdat ik naar een paar festivals ga. EN EN
Dan zou ik ook voor de vakanties kiezen inderdaadquote:Op maandag 14 juli 2014 17:14 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik werk nog niet, dus ik zit helaas aan een budget gebonden.
Volgens mij is dat kazantip echt flink overhypet trouwens. Wil er nog wel een keer heen, maar ik denk stiekem dat het tegen gaat vallen.quote:
Je moet in ieder geval 10 jaar terug in de tijd gaan en dan richting Kazantip gaan. Nu is het niet meer zo boeiend.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Volgens mij is dat kazantip echt flink overhypet trouwens. Wil er nog wel een keer heen, maar ik denk stiekem dat het tegen gaat vallen.
Dat geldt voor zo'n beetje alles toch? #10jaartelaatgeborenquote:Op maandag 14 juli 2014 17:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval 10 jaar terug in de tijd gaan en dan richting Kazantip gaan. Nu is het niet meer zo boeiend.
Ik heb dan nog wel een beetje het geluk dat ik in ieder geval de beginjaren van een paar feestjes heb meegemaakt maar nu is het wel karig inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat geldt voor zo'n beetje alles toch? #10jaartelaatgeboren
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:24 schreef Kutmanager het volgende:
Maargoed, mijn zus is 5 keer op tomorrowland geweest, die zegt ook dat het vroeger een stuk beter was, nu is het vooral veel dit:
Met een dikke middelvinger naar David Guetta en consorten.
Het zou ook zomaar kunnen dat je zelf ouder wordt en dat het niet perse zo is dat de festivals slechter worden maar dat je zelf steeds minder verrast wordt omdat je het allemaal al eens hebt gezien...?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb dan nog wel een beetje het geluk dat ik in ieder geval de beginjaren van een paar feestjes heb meegemaakt maar nu is het wel karig inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |