Ik heb even een persoonlijke top 5 gemaakt, maar iedereen is vrij z'n eigen top 5 te posten.
1 Japan
2 Japan
3 Japan
4 Japan
5 Japan
Redenen zijn voor mij de walvisjacht die zogenaamd voor de studie is terwijl bij het binnenvaren van zo'n moordschip de hele stad al met eetstokjes paraat staat, het eten van honten en kadden en eigenlijk alles wat beweegt, seks met zeedieren terwijl de seks met mensen wordt geblurred, en zo'n 40-45% van de bevolking steunt het bloedbad van Nanking. Tevens krijg ik kotsneigingen van het materialistische karakter van mensen, zijn ze afstandelijk, hebben ze te veel vooroordelen over buitenlanders, gaan ze niet goed om met hun kerncentrales, zijn ze te laf om hun historische fouten toe te geven, kunnen ze niet voetballen en zijn de vrouwen ook nog eens bijzonder lelijk en harig.
Eigenlijk zijn Little Boy en Fat Man de enige dingen die ik graag het Japans grondgebied zie betreden. Hopelijk komen er meer van dat soort jongens.
Ik heb ook nog even een poll gemaakt.
Poll: In welk land zou jij geen voet aan grond zetten•
Irak•
Afghanistan•
Somalie•
Zuid-Sudan•
Macedonie•
JapanTussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier[ Bericht 5% gewijzigd door Dven op 14-07-2014 15:13:23 ]