Oh wow dat is wel heel treurig danquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kan beter ophouden denk ik.. Ik wilde het wel een kans geven omdat het HBO is maar qua logica is het nog debieler dan TWD...
De setting heeft op zich wel potentie maar inmiddels is het al 5 afleveringen een onsamenhangend zooitje, weet niet of er miniscule clues zijn gegeven die ik gemist heb oid maar vooralsnog slaat het allemaal nergens op..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh wow dat is wel heel treurig dan
NFS?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nieuwe NFS was wel aardig gisteren nog gekeken
Die film? Heb ik in het vliegtuig gekeken, tering wat was dat slechtquote:
Ik heb hem vannacht beetje levenloos gekeken met een zak nacho cheese chips en vond het erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die film? Heb ik in het vliegtuig gekeken, tering wat was dat slecht
Haha, je RPG komt er echt 5 meter onder, je ziet hem zelfs nog achter de heli doorvliegen voordat de heli ontploftquote:
Ja in BF4 moet je sowieso bijna altijd mis schieten wil je iemand of iets raken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Haha, je RPG komt er echt 5 meter onder, je ziet hem zelfs nog achter de heli doorvliegen voordat de heli ontploft
Verkeerde account Stoma.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja in BF4 moet je sowieso bijna altijd mis schieten wil je iemand of iets raken.![]()
Haha nee valt wel mee. Maar indd je ziet het hier vrij duidelijk.
Werkt te goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
30 kills is goed potje
Gr
Titanfall werkt wel dat is een ding wat ze goed hebben gedaan
Zo is het wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:49 schreef Kutmanager het volgende:
Dit is wel waar ja. Niks te zeiken dan is de lol er snel af.
Vanavond BO1?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je moet gewoon mensen af kunnen slachten zoals in BO1 dat was leuk
Als ik van kanker op een "disc" houdt kom ik wel een keer bij jou in het restaurant eten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je van kanker op een disc houdt is MW2 wel je ding ja.
Zul je snel moeten zijn waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als ik van kanker op een "disc" houdt kom ik wel een keer bij jou in het restaurant eten.
Ga je de catering verzorgen in Oost Oekraine voor alle politiemensen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zul je snel moeten zijn waarschijnlijk
Ik ga falafel verkopen in de Gazastrookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ga je de catering verzorgen in Oost Oekraine voor alle politiemensen?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga falafel verkopen in de Gazastrook
Tussen de raketsalvo's van Israel door even wat hummus op de falafel doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker koken met Hamas.
Leuk programma voor SBS6.
''Stef in Gaza: Koken met de broeders van Hamas''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |