Is wel leuk om al die games al even van te voren te spelen en laten we eerlijk zijn wat is 25 euro nouquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:14 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Op zich interessant als je een maandje BF4 wil spelen maar heeft verder toch weer verdacht veel weg van geldklopperij...
Ziet er saai uit, net als Titanfall.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nieuwe COD Trailer toch wel weer goed hoor dat spel is gewoon kei hard![]()
![]()
![]()
Zelfs jetpacks gezien dat is echt tof![]()
betalen om een demo te spelenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is wel leuk om al die games al even van te voren te spelen is wel chill hoor
fixedquote:
Alleen is het geen demoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
betalen om een demo te spelen
[..]
fixed
Ga jij nou maar eens een game maken daar wachten we allemaal opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ziet er saai uit, net als Titanfall.
[ afbeelding ]
Ga wii fit spelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga jij nou maar eens een game maken daar wachten we allemaal op
Een blokje? Is dat alles wat je uit je mond kan sparen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gezellig, doe je mee? Krijg je zelfs een blokje kaas van me
Meer heb ik eerlijk gezegd niet over voor jou.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een blokje? Is dat alles wat je uit je mond kan sparen?
Slecht excuus om jezelf vol te douwen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meer heb ik eerlijk gezegd niet over voor jou.
Heb ik geen excuus voor nodig zoals je weet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Slecht excuus om jezelf vol te douwen.
Je zou zeggen van wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik geen excuus voor nodig zoals je weet.
Echt he, MW2 wordt nooit vervelendquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:26 schreef Kutmanager het volgende:
Mooi dit. De gouden eeuw van dit topic herleven. MW2 spelen tot diep in de nacht en vervolgens het topic lezen en zien dat er weer keihard gebitcht is.![]()
hoeren treyarchquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:29 schreef PierreTT het volgende:
BO1 was ook wel fantastisch hoorFiring Range
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |