SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoiets denk.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:45 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is de transfer balans nu?
3 in en 2 out, iets van 5 miljoen winst?![]()
4 in: Milik, Viergever, ZIvkovic en Muric.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:45 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is de transfer balans nu?
3 in en 2 out, iets van 5 miljoen winst?
5 uit: Poulsen, De Jong, Siggy, Hoesen, Bojan.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zo'n lijstje maakt mij vrolijk ondanks dat het natuurlijk afwachten is hoe de nieuwe spitsen het gaan doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
4 in: Milik, Viergever, ZIvkovic en Muric.
5 uit: Poulsen, De Jong, Siggy, Hoesen, Bojan.![]()
Mag wel een spits bij imo. Zivkovic is nog erg jong en dan hebben wel alleen Milik die hier ook pas net is.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo'n lijstje maakt mij vrolijk ondanks dat het natuurlijk afwachten is hoe de nieuwe spitsen het gaan doen.![]()
Om hem na 3 wedstrijden weer af te branden dat hij er niets van kan en dat er een nieuwe spits moet komen? Ik heb liever dat we hem een seizoen in de spits laten draaien, samen met Richairo dan dat we een derde spits halen die de ontwikkeling van de jongere spelers belemmert. Frank is namelijk zeer te spreken over Milik voorlopig en ook over Zivko.quote:![]()
Muric is er officieel nog niet, zolang Zagreb niet tekent.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Godzijdank zijn Luuk de Jong en Bas Dost al ondergebracht.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag wel een spits bij imo. Zivkovic is nog erg jong en dan hebben wel alleen Milik die hier ook pas net is.Oh.![]()
Ajax heeft hem wel al officieel vastgelegd. Is alleen nog niet speelgerechtigdquote:Op maandag 14 juli 2014 14:42 schreef Catch22- het volgende:
Muric is er officieel nog niet, zolang Zagreb niet tekent..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Daarbij kunnen Kishna, Fischer, Andersen, Klaassen ook wel in de spits bij uiterste nood.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om hem na 3 wedstrijden weer af te branden dat hij er niets van kan en dat er een nieuwe spits moet komen? Ik heb liever dat we hem een seizoen in de spits laten draaien, samen met Richairo dan dat we een derde spits halen die de ontwikkeling van de jongere spelers belemmert. Frank is namelijk zeer te spreken over Milik voorlopig en ook over Zivko.Oh.![]()
Hij is nog niet overgeschreven volgens mijquote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax heeft hem wel al officieel vastgelegd. Is alleen nog niet speelgerechtigd.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
En dat. Nog eens geld neertellen voor een 'extra' spits is dan kapitaalvernietiging imo.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarbij kunnen Kishna, Fischer, Andersen, Klaassen ook wel in de spits bij uiterste nood.![]()
Hij is dan ook niet vrijgegeven door Zagrebquote:Op maandag 14 juli 2014 14:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij is nog niet overgeschreven volgens mij![]()
Marc mag nu eerst ook de Sa en Lukoki proberen weg te doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat. Nog eens geld neertellen voor een 'extra' spits is dan kapitaalvernietiging imo.
Alleen voor het middenveld zou er misschien nog een topper mogen komen.Oh.![]()
Klopt, omdat hij nog niet vrijgegeven is. Maar Ajax.nl heeft wel gewoon melding van zijn komst gemaakt. Dus ik zie hem gewoon als nieuwe speler.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij is nog niet overgeschreven volgens mijWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Die moeten echt zo snel mogelijk vertrekken want ze zitten alleen maar spelers in de weg.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc mag nu eerst ook de Sa en Lukoki proberen weg te doen.
Alleen voor het middenveld zou er misschien nog een topper mogen komen.![]()
Kishna vooruit maar de rest moet je niet in de spits willen mijn god zegquote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarbij kunnen Kishna, Fischer, Andersen, Klaassen ook wel in de spits bij uiterste nood.![]()
![]()
Helaas ziet Frank het blijkbaar toch nog zitten in de Saquote:Op maandag 14 juli 2014 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die moeten echt zo snel mogelijk vertrekken want ze zitten alleen maar spelers in de weg.
Alleen bij uiterste nood als Milik en Zivkovic geblesseerd/geschorst zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kishna vooruit maar de rest moet je niet in de spits willen mijn god zeg
Want wie zou jij dan als derde spits willen halen? Dan geef je ook niet veel vertrouwen aan de huidige spitsen.Oh.![]()
En daarbij, als ze (milik+zivko) het goed doen. Zit je met een ontevreden derde.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas ziet Frank het blijkbaar toch nog zitten in de Sa
[..]
Alleen bij uiterste nood als Milik en Zivkovic geblesseerd/geschorst zijn.
Want wie zou jij dan als derde spits willen halen? Dan geef je ook niet veel vertrouwen aan de huidige spitsen.
Sowieso, wie zou die 3e spits moeten worden dan?![]()
De Sa is niveautje Feyenoord. Weg ermee dus.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas ziet Frank het blijkbaar toch nog zitten in de Sa'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Vaart mag best op de bank gaan zitten hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En daarbij, als ze (milik+zivko) het goed doen. Zit je met een ontevreden derde.
Sowieso, wie zou die 3e spits moeten worden dan?![]()
Urzaizgodquote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En daarbij, als ze (milik+zivko) het goed doen. Zit je met een ontevreden derde.
Sowieso, wie zou die 3e spits moeten worden dan?Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: