Dat jij geen leven hebt is prima, maar ik ga de discussie niet voeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:14 schreef Bart het volgende:
[..]
DIG / [The wars] Alles vs Alles deel 8
Daar kunnen jullie lekker los gaan.
Huh, wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat jij geen leven hebt is prima, maar ik ga de discussie niet voeren.
Moet jij 's opletten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:06 schreef Bart het volgende:
We gaan hier niet wéééééér die zinloze discussie voeren he.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat jij geen leven hebt is prima, maar ik ga de discussie niet voeren.
you just didquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Er is ontzettend veel mis met Android. Moet je voor de grap eens kijken hoeveel hardware power je nodig hebt om het fatsoenlijk te laten lopen. Of het feit dat het volledig versplinterd is, wat een van de redenen is waarom Linux op de normale PC niet van de grond komt.
En dan hebben we het inderdaad nog niet eens over het feit dat elke aap een toestel kan maken met een eigen schil waar je niet vanaf komt. Als Android echt open en vrij zou zijn dan zou je op elk Android toestel de kale versie moeten kunnen installeren, maar dat kan niet. Dus in feite heb je gewoon te maken met eenzelfde situatie als Apple en Nokia: je kan er slechts 1 vastgesteld product op draaien. Er is totaal geen vrijheid die altijd zo geroemd wordt, en daarmee vervalt eigenlijk het hele bestaansrecht van Android.
Was in mijn vorige pauze. Ik heb niet zoals alle mods op Fok! de hele dag pauze (lees: een uitkering).quote:
Daarom hebben ze geen iPhone. Die kunnen ze niet betalen met hun uitkeringsgeld en daarom zijn ze maar jaloers op mensen die het wel hebben gemaakt in het leven met een iPhone.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Was in mijn vorige pauze. Ik heb niet zoals alle mods op Fok! de hele dag pauze (lees: een uitkering).
He meid toch. Zit je wel hoog he?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Was in mijn vorige pauze. Ik heb niet zoals alle mods op Fok! de hele dag pauze (lees: een uitkering).
Dat is ook weer waar. De jaarlijkse Fok!Crew meeting is eigenlijk ook een 'laten we belabberde roms uitwisselen' meeting. Gaan ze samen op XDA developers zitten fappen, grote belevenis!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom hebben ze geen iPhone. Die kunnen ze niet betalen met hun uitkeringsgeld en daarom zijn ze maar jaloers op mensen die het wel hebben gemaakt in het leven met een iPhone.
Verschil moet er zijn.
Erhm, wat?quote:
Mods verdienen ruim het dubbele met hun modwerk. Hoe kom je erbij dat we een uitkering hebben?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Erhm, wat?
Ik heb een l*l van 35cm en verdien 8000 netto. Net als de gemiddelde Fok!user. Ik heb niks te klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |