Weer zo'n handige feature. Maar je gebruikt hem nooit....goh wat een handige feature zeg!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:34 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Faalkneus, ik gebruik mijn iPad al maanden zonder de knop. Bah, jij weet ook nooit waar je over praat heLos daarvan is de knop een handige feature.
Omdat er nóg een handigere feature is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weer zo'n handige feature. Maar je gebruikt hem nooit....goh wat een handige feature zeg!
Faal feature.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:44 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Omdat er nóg een handigere feature is.
Goede OP.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:45 schreef Ypmaha het volgende:
Blackberry's
En dan heb ik het niet over het volk dat het koopt, maar over het volk dat hem heeft ontwikkeld. Wat-de-neuk is dat voor paupertelefoon voor een veeeeeeeeeel te hoge prijs. Teringklein scherm, 20.000 toetsen (en dan ook nog meerdere functies per toets door shift) fucking dik (1 cm ofzo?), en het kan aan mij liggen, maar elke blackberry is voor mij hetzelfde. Je bent uren aan het scrollen met dat ieniminie scrollwieltje, en met zo'n klein scherm kan je niet eens fatsoenlijke spelletjes spelen. Nou, maar hij heeft wel een 1,2 Ghz processor
Uiteraard.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:47 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Als Opa zegt dat ik hier verder moet gaan doe ik dat toch
quote:
Trollen is natuurlijk alleen maar leuk als het niet mag. Als je toestemming hebt, is de spanning wegquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:20 schreef Ypmaha het volgende:
Dit topic valt me eigenlijk een beetje tegen, ik had hier hele rellen verwacht en doodsbedreigingen
Van die mensen die 1 kamp kiezenquote:
Vet man. Ik heb een vriendin, veel leuker om mee te spelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van die mensen die 1 kamp kiezen.
Ik heb gewoon een Ps4, Xbox, Wii U, Ps Vita, 3DS en een dikke game PC.
Oh, ik een scharrel, geen verplichtingenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vet man. Ik heb een vriendin, veel leuker om mee te spelen.
Ik vind jouw vriendin ook leuk om mee te spelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vet man. Ik heb een vriendin, veel leuker om mee te spelen.
Die is al bezetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik een scharrel, geen verplichtingen.
Irene P. Hone zeker?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind jouw vriendin ook leuk om mee te spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |