Die maak je gewoon doodquote:Op maandag 14 juli 2014 16:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wespen, muggen en kwallen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 13:23 schreef Dven het volgende:
Goed, voor de simpele zielen even een versimpeld kaartje. Voor de warmste regio van Nederland. Hieruit kunnen we opmaken dat :
- Ludd een leugenaar is.
- Het bijzonder meevalt.
[ afbeelding ]
GMTA.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:17 schreef wuuht het volgende:
"Ik wil niet in een mediterraans klimaat leven!!"
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:40 schreef nikky het volgende:
Heerlijk! Kan het altijd maar zulk lekker weer zijn
Onder de 40 graden is gewoon koud!
hommoquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:32 schreef DieselTank het volgende:
heerlijk als je werkt, gratis airco want het is toch te warm om iets fatsoenlijk te doen thuis..
Idd, maar dan ergens werken waar ze het uit milieuoverwegingen niet hebbenquote:
Ik zie nu de humor van de TT icm je username pasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, maar dan ergens werken waar ze het uit milieuoverwegingen niet hebben.
Das een jaarlijks terugkerende hilariteitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie nu de humor van de TT icm je username pas
Verdeuriequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das een jaarlijks terugkerende hilariteit.
Hier niet, wordt dagelijks heel veel stroom gebruikt, maar helaas geen airco's aanwezig.. kan beter thuis zitten met dit weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, maar dan ergens werken waar ze het uit milieuoverwegingen niet hebben.
Ja, dat bedoel ik, hier dus ook niet, dus dat worden echt helse dagen weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:23 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Hier niet, wordt dagelijks heel veel stroom gebruikt, maar helaas geen airco's aanwezig.. kan beter thuis zitten met dit weer.
Donderdag 32+ zondag 30 maandag 28 (gevoelstempartuur is ongeveer 5 graden hoger)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:29 schreef Gewas het volgende:
Ik zit even het vooruitzicht op knmi te bekijken. Alleen vrijdag en zaterdag tegen de 30 graden aan, daarna daalt de temperatuur weer. Zo erg is dat toch allemaal niet?
ja, want iedereen weet dat JanHermes de definitie van een hittegolf heeft opgesteldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:05 schreef JenHermes het volgende:
Hittegolf![]()
Vanaf morgen gaat de tempratuur naar 25 graden, vrijdag en zaterdag tussen de 25 en 30 graden en vanaf zondag daalt de tempratuur alweer naar onder de 20 graden.Dit is geen hittegolf, dit is een zomers weertype wat je ook kan verwachten in deze tijd van het jaar maar zeker geen hittegolf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |