Dat is geweldig.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:10 schreef very het volgende:
Dit hele topic heeft mij aidsvlekken over het complete lichaam gegeven
Nee nee, maar ik zie het echt vaak gebruikt worden.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:13 schreef manifold het volgende:
[..]
Volgens mij ontgaat jou totaal de ironie van je eigen opmerking of niet?
Klopt. Het nieuws wordt vaak opgeklopt. Ik zag ooit deze in het AD:quote:Op maandag 14 juli 2014 16:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik kan me veel meer ergeren aan overdrijving in de pers:
"PvdA woedend over over..." (PvdA is het ergens niet mee eens)
"Vakbond verbijsterd door.."
(Dit hadden we niet verwacht...)
"Furieuze reacties op voorstel regering" (belangenorganisaties vinden het slechte plannen)
Etc.
Je bedoelt 1 procent.... Percentage is een woord in de categorie hoeveelheid, lengte, gewicht.quote:
Dat je dat nog gaat uitleggenquote:Op maandag 14 juli 2014 17:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je bedoelt 1 procent.... Percentage is een woord in de categorie hoeveelheid, lengte, gewicht.
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom niet? Als iemand daar iets van opsteekt, zie ik het probleem niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat je dat nog gaat uitleggen![]()
Dat het AD dat ook al doet. (Een beetje Telegraaf stijl)quote:Op maandag 14 juli 2014 17:13 schreef Homijn het volgende:
Bleek alleen de mobiele telefonie eruit te liggen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |