SPOILER: Wikipedia van FoklandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.
Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.
Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.
Gestichte steden op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Media op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangemaakte competities:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.
Competitie regels
Fok! 1e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Super CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.
4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.
5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.
6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!
7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)
Inschrijvingen zijn gesloten!!
Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)
Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)
Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link
[ Bericht 1% gewijzigd door Sejt op 15-07-2014 13:54:15 ]I love my mispoken words.![]()
Er was een speler waarop 7 deelnemers aasde. Dus die heb ik mooi ontlopen. Ik moest voor 8 spelers gaan battelen.quote:![]()
Ik ga maar eens rustig kijken wat ik doe met mijn dubbele spelers. Van de 6 zit ik bij 5 maar met zijn 2en
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Tja, als iedereen zo denkt, blijft die speler bij zijn clubquote:Op maandag 14 juli 2014 13:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Er was een speler waarop 7 deelnemers aasde. Dus die heb ik mooi ontlopen. Ik moest voor 8 spelers gaan battelen.![]()
![]()
Ik heb oa Isla, Thorgan Hazard, Dmitri Kombarov , Sadio Mané, Ahmed Musa, Georgios Samaras, Sime Vrsaljko, Dória, Maxwell, Alberto Moreno![]()
Ik heb oa Jean-Armel Kana-Biyik en Vagner Lovequote:Op maandag 14 juli 2014 13:09 schreef superniger het volgende:
Ik heb oa Isla, Thorgan Hazard, Dmitri Kombarov , Sadio Mané, Ahmed Musa, Georgios Samaras, Sime Vrsaljko, Dória, Maxwell, Alberto Moreno
Ik heb een schaduwlijst, dus voor mij heel makkelijk om die speler te laten lopen.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:08 schreef ambiance het volgende:
[..]
Tja, als iedereen zo denkt, blijft die speler bij zijn club![]()
Hobbel_Rob gaat de deelnemers alfabetisch langs. Of alle PM's verstuurd zijn, weet ik niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:16 schreef Swaytje het volgende:
Zijn alle PM's al verstuurd? Vast niet tochI love my mispoken words.![]()
Jawel, iedereen weet nu op wie hij moet bieden als het goed is! Heb je niks gehad dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:16 schreef Swaytje het volgende:
Zijn alle PM's al verstuurd? Vast niet toch![]()
Dat is ook de beste manierquote:Op maandag 14 juli 2014 13:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hobbel_Rob gaat de deelnemers alfabetisch langs. Of alle PM's verstuurd zijn, weet ik niet.![]()
![]()
![]()
Vandaar dat ik hem zo snel binnen hadquote:Op maandag 14 juli 2014 13:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hobbel_Rob gaat de deelnemers alfabetisch langs. Of alle PM's verstuurd zijn, weet ik niet.![]()
![]()
Nu heb je hem wel. Excuses. Iemand die Sway als username heeft, heeft een PM die hij niet zal snappen!quote:Op maandag 14 juli 2014 13:16 schreef Swaytje het volgende:
Zijn alle PM's al verstuurd? Vast niet toch![]()
![]()
NEIN, minimum is volgens mij iets van 4 ofzo..quote:Op maandag 14 juli 2014 13:25 schreef ambiance het volgende:
Is er ook iemand die niet hoeft te bieden?![]()
Die persoon heeft er zeker heel veel verstand van.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:25 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
NEIN, minimum is volgens mij iets van 4 ofzo..![]()
Of heeft alleen van die pannenkoeken gekozen die niemand wilquote:Op maandag 14 juli 2014 13:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Die persoon heeft er zeker heel veel verstand van.![]()
![]()
Net mijn biedingen gedaan. Van de zes maar een paar nieuwe biedingen gedaan, voor de rest nieuwe spelers.
Ik heb helemaal niet op de salarissen gelet dus dat kan nog wel een probleem worden!![]()
Zoals een Manolevje?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Of heeft alleen van die pannenkoeken gekozen die niemand wil
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Staat dat niet in de DM?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:30 schreef Hermanna het volgende:
Wanneer moet je eigenlijk de nieuwe spelers die je wilt sturen? Ik ga er een aantal droppen.
Volgens mij moet je of % sturen van de speler waar je op bied of de nieuwe speler die ervoor in de plaats komt![]()
![]()
Dit dus. Ik had het even voor de zekerheid nagevraagd.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:35 schreef ambiance het volgende:
[..]
Staat dat niet in de DM?
Volgens mij moet je of % sturen van de speler waar je op bied of de nieuwe speler die ervoor in de plaats komt![]()
als je besluit om niet te bieden mag je de nieuwe speler direct sturen. Zet er wel even bij wie je voor wie ruilt!quote:Op maandag 14 juli 2014 13:30 schreef Hermanna het volgende:
Wanneer moet je eigenlijk de nieuwe spelers die je wilt sturen? Ik ga er een aantal droppen.
![]()
Dat is The Saint van Hovenier toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:45 schreef stalybridge het volgende:
Ik zie dat iemand Alexis Saintimat heeft gekozen.
Goh, wie zou dat zijn. LOL![]()
![]()
Ah shit. Als goede rivaal had ik daar ook op moeten bieden natuurlijk!quote:Op maandag 14 juli 2014 13:46 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ja, precies.
Dat kan bijna niet anders
Gemiste kans![]()
![]()
ja, wel even vermelden wie je voor wie ruilt, inclusief nieuwe clubs en waardes!quote:Op maandag 14 juli 2014 13:48 schreef Super-B het volgende:
Mag je ook direct andere spelers kiezen ipv meedoen aan de veiling?![]()
Het is beter dat hij naar de Hovenier gaat, dan kan hij in zijn cambuurshirt waar hij The Saint op heeft laten drukken dit topic volgen.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:47 schreef ambiance het volgende:
[..]
Ah shit. Als goede rivaal had ik daar ook op moeten bieden natuurlijk!
Gemiste kans
Pics pls!![]()
Haha ik dacht alquote:Op maandag 14 juli 2014 13:25 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Nu heb je hem wel. Excuses. Iemand die Sway als username heeft, heeft een PM die hij niet zal snappen!Thanks
![]()
quote:![]()
Ik ben allang blij dat niemand anders mijn Abdoul Karim Sylla aan z'n team heeft toegevoegd! Hij is dan misschien niet goed, maar voor mij is het een cultheld
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Gamegenie verpest alles. Wie kiest Jese nou weer?
[ Bericht 34% gewijzigd door Hermanna op 14-07-2014 14:18:11 ]![]()
Wat dan? Is wel een goede speler, alleen beetje duur.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:06 schreef Hermanna het volgende:
Gamegenie verpest alles. Wie kiest Jese nou weer?![]()
Dat heb ik met Carlos Costlyquote:Op maandag 14 juli 2014 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
Ik ben allang blij dat niemand anders mijn Abdoul Karim Sylla aan z'n team heeft toegevoegd! Hij is dan misschien niet goed, maar voor mij is het een cultheld![]()
![]()
Vind het maar lastig hoe hoog percentage ik voor moet gaan, wil niet verliezen.. maar teveel betalen is ook zo zonde![]()
![]()
Daar heb ik ook even over moeten nadenken.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:33 schreef Swaytje het volgende:
Vind het maar lastig hoe hoog percentage ik voor moet gaan, wil niet verliezen.. maar teveel betalen is ook zo zonde![]()
Daar bestaat een wetenschappelijke formule voor.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:33 schreef Swaytje het volgende:
Vind het maar lastig hoe hoog percentage ik voor moet gaan, wil niet verliezen.. maar teveel betalen is ook zo zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet zeker dat ik teveel ga betalen als ik ze win. Ik heb dan ook geen schaduwlijst, dus dan maar iets meer betalen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:33 schreef Swaytje het volgende:
En dan zal je straks zien dat je manager je duur bevochte spelers voor een schijnprijsje uit de deur doet![]()
![]()
Daar ben ik ook heel erg bang voorquote:Op maandag 14 juli 2014 14:37 schreef ambiance het volgende:
En dan zal je straks zien dat je manager je duur bevochte spelers voor een schijnprijsje uit de deur doet![]()
![]()
Ach, dit is toch maar een testrondje van dit nieuwe concept?quote:![]()
![]()
(Ik begin me nu al in te dekken)
![]()
Vraagje voor Sejt: haal je ook eventuele minimum fee release clausules uit de contracten van spelers die we kopen?![]()
Ik zoek gewoon nieuwe spelers voor minder geld. Dan maar niet degene die ik had gekozen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:33 schreef Swaytje het volgende:
Wel een testrondje met een onbekende einddatum. Je zit nog wel even aan je keuzes vast!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:49 schreef ambiance het volgende:
[..]
Ach, dit is toch maar een testrondje van dit nieuwe concept?![]()
![]()
(Ik begin me nu al in te dekken)
![]()
5 maar ik moest er op 18 biedenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:57 schreef Fylax het volgende:
Kut zooi ik moet voor 5 spelers bieden ofzo.
![]()
Het enige wat ik doe is de club veranderen en de contractduur op minstens 3 jaar zetten. De rest blijft onveranderd.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:50 schreef Jorwol het volgende:
Vraagje voor Sejt: haal je ook eventuele minimum fee release clausules uit de contracten van spelers die we kopen?I love my mispoken words.![]()
Valt nog best mee. Ik heb hier wat lui gezien die op 16 spelers moeten bieden. Ik zelf op 8.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:57 schreef Fylax het volgende:
Kut zooi ik moet voor 5 spelers bieden ofzo![]()
Ik had ook Horn, maar daar heb ik niet meer op gebodenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:17 schreef HamburgerHenk het volgende:
Wie heeft er nou dezelfde 2 scheitkeepers als mij gekozen als 2e/3e keeper.
Khune en Horn
Khunequote:Op maandag 14 juli 2014 15:17 schreef HamburgerHenk het volgende:
Wie heeft er nou dezelfde 2 scheitkeepers als mij gekozen als 2e/3e keeper.
Khune en Horn![]()
![]()
Jajaquote:Op maandag 14 juli 2014 15:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik had ook Horn, maar daar heb ik niet meer op gebodenGoeie tactiek dit
![]()
![]()
Ik had ook Horn, maar ik heb er 250% op gebodenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik had ook Horn, maar daar heb ik niet meer op geboden![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik had ook Horn, maar daar heb ik niet meer op gebodenquote:Pierre... je doet dit toch niet bij Lustig he?quote:
Als er voor 1 speler maar 1 'concurrent' is en 1 van de 2 besluit om niet te bieden, krijgt de andere hem dan gewoon of moet die alsnog zijn geboden percentage betalen?No bitch to me![]()
Percentagequote:Op maandag 14 juli 2014 15:31 schreef TornadoDK het volgende:
Als er voor 1 speler maar 1 'concurrent' is en 1 van de 2 besluit om niet te bieden, krijgt de andere hem dan gewoon of moet die alsnog zijn geboden percentage betalen?![]()
Die moet alsnog het geboden percentage betalen.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:31 schreef TornadoDK het volgende:
Als er voor 1 speler maar 1 'concurrent' is en 1 van de 2 besluit om niet te bieden, krijgt de andere hem dan gewoon of moet die alsnog zijn geboden percentage betalen?I love my mispoken words.![]()
JE WEET HET NIET!quote:Op maandag 14 juli 2014 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Pierre... je doet dit toch niet bij Lustig he?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Lustig was mijn reserve-reserve-reserve-bankwarmhouder van de 3e keeper, die heb ik gewoon laten gaan hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Pierre... je doet dit toch niet bij Lustig he?Afspraak is afspraak
Succes, ik heb er serieus niet meer op gebodenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:29 schreef ambiance het volgende:
[..]
Ik had ook Horn, maar ik heb er 250% op geboden
SPANNING EN SENSATIE IN /GAMquote:
Er zitten trouwens wel echt naaierige contracten in het spel, afkoopsommen van dik onder de marktwaarde, spelers die het volledige verkoopbedrag krijgen![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 14 juli 2014 15:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Succes, ik heb er serieus niet meer op geboden![]()
![]()
Oei, totaal niet op geletquote:Op maandag 14 juli 2014 15:37 schreef Jorwol het volgende:
Er zitten trouwens wel echt naaierige contracten in het spel, afkoopsommen van dik onder de marktwaarde, spelers die het volledige verkoopbedrag krijgenPuntje voor de volgende keer
![]()
![]()
percentage.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:31 schreef TornadoDK het volgende:
Als er voor 1 speler maar 1 'concurrent' is en 1 van de 2 besluit om niet te bieden, krijgt de andere hem dan gewoon of moet die alsnog zijn geboden percentage betalen?![]()
Gemiddelde leeftijd van mijn team, als alles goed gaat met de veilingen..
27![]()
We gaan gewoon voor glorie in de eerste twee jaar, daarna gaat de helft van het elftal al met pensioen
niet volgens de OP, sowieso kan hij natuurlijk liegen:quote:Op maandag 14 juli 2014 15:39 schreef ambiance het volgende:
[..]
Mag je nog veilingen aanpassen als de deadline nog niet is verstreken????
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen![]()
Als derde (ervaren) keeper misschien of voor de cult.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
waarom is toch middelmaat?
Ik snap niet waarom je daarvoor zou kiezen.![]()
hij is wel goedkoop, misschien daaromquote:Op maandag 14 juli 2014 16:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als derde (ervaren) keeper misschien of voor de cult.![]()
Juustemquote:Op maandag 14 juli 2014 16:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als derde (ervaren) keeper misschien of voor de cult.Ik wilde Boschker daarvoor aantrekken, maar was bang dat er dan teveel bij Twente weggehaald zouden worden (ik heb Gutierrez en Bjelland al)
De procenten komen bovenop deIk heb hiervoor dus Buffon: ervaren en een van de betere keepers!quote:Op maandag 14 juli 2014 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JuustemIk wilde Boschker daarvoor aantrekken, maar was bang dat er dan teveel bij Twente weggehaald zouden worden (ik heb Gutierrez en Bjelland al)
![]()
![]()
Stouterdquote:
Ik neem aan dat het bod in procenten bovenop de eerste transferwaarde komt; een bod van 100% is bijvoorbeeld een verdubbeling?![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:52 schreef YouriNL het volgende:
Ik neem aan dat het bod in procenten bovenop de eerste transferwaarde komt; een bod van 100% is bijvoorbeeld een verdubbeling?
Ik heb volgens mij nog niks van je binnen hoor?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Echt?? Dan heb ik het niet goed gedaan. Gelukkig staat het bedrag er ook bij...![]()
Ik heb een excelbestand gemaild naar fokals@hotm (ofzoiets)quote:Op maandag 14 juli 2014 17:15 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog niks van je binnen hoor?![]()
Zo vatte ik het tenminste op: +50%, +100% (dus 1,5x de waarde, 2x de waarde...)quote:Op maandag 14 juli 2014 17:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Echt?? Dan heb ik het niet goed gedaan. Gelukkig staat het bedrag er ook bij...
ja zo is het ook, ik zal er bij jou wel even naar kijken vanavond Ciscus. Ben nu weg! Gaat goed komen!quote:Op maandag 14 juli 2014 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo vatte ik het tenminste op: +50%, +100% (dus 1,5x de waarde, 2x de waarde...)![]()
Mail ligt er, komt dus goed zodra Hobbel_Rob terug is.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb een excelbestand gemaild naar fokals@hotm (ofzoiets)I love my mispoken words.![]()
Top.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:24 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
ja zo is het ook, ik zal er bij jou wel even naar kijken vanavond Ciscus. Ben nu weg! Gaat goed komen!
De bedragen erachter kloppen wel.
En trouwens...ik heb mooi wel even Rafa Marquez, Pavel Pogryebak, Locadia. Iedereen bang nu?![]()
Pff, ik heb een team vol Duitsers, en je kent het gezegde vast welquote:Op maandag 14 juli 2014 18:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Top.
En trouwens...ik heb mooi wel even Rafa Marquez, Pavel Pogryebak, Locadia. Iedereen bang nu?![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Top.
En trouwens...ik heb mooi wel even Rafa Marquez, Pavel Pogryebak, Locadia. Iedereen bang nu?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Veiling ook ingevuld. Nog best lastig met 16 aanpassingen. Ga er wel vanuit dat ik nog een keer aan de slag moet om wat andere spelers te kiezen![]()
Same, wordt steeds moeilijker om goede vervangers te verzinnen, zeker omdat er ongetwijfeld flink wat gewisseld wordt nog..quote:Op maandag 14 juli 2014 18:38 schreef SiebeJ het volgende:
Veiling ook ingevuld. Nog best lastig met 16 aanpassingen. Ga er wel vanuit dat ik nog een keer aan de slag moet om wat andere spelers te kiezen![]()
347 spelers verplaatst naar onze clubs. Dat waren alleen de unieke spelers.I love my mispoken words.![]()
Deze man weet.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kapitaal moet op het veld staan, niet op de bank.![]()
Mijn trainer koopt er nog wel 40-45 bij. Ik ben er niet bang voor.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kapitaal moet op het veld staan, niet op de bank.![]()
http://instantrimshot.com/quote:Op maandag 14 juli 2014 19:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn trainer koopt er nog wel 40-45 bij. Ik ben er niet bang voor.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Heb je minder vertrouwen in jezelf dan in de AI van Football Manager? Happel toch...quote:Op maandag 14 juli 2014 19:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn trainer koopt er nog wel 40-45 bij. Ik ben er niet bang voor.![]()
Mijn manager is Christian Gyan. Die gozerT kan alles. Heeft zelfs in de haven gewerkt.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb je minder vertrouwen in jezelf dan in de AI van Football Manager? Happel toch...![]()
Mooie vent inderdaadquote:Op maandag 14 juli 2014 19:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn manager is Christian Gyan. Die gozerT kan alles. Heeft zelfs in de haven gewerkt.Cultheld pur sang
![]()
Denk dat mijn team 89 á 90M heeft gekost als ik alle veilingen win.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Na de spelerstransfers van vandaag:
Ook al zijn het maar max. 4 changes per speler.I love my mispoken words.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:26 schreef Sejt het volgende:
Prachtig, zit wat tests te draaien, kom je dit soort dingen tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kut Joling ook![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Wat een joli(n)ge vent ben je toch ookquote:Op maandag 14 juli 2014 20:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beetje respect voor de manager he! Hohohoooo om te gieren!![]()
Pakjesboot 13.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:26 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:46 schreef Sejt het volgende:
Wat een volk, daar bij Fok Forum.
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Godverdomme, Hoerige Nelquote:
Aan het begin krijg je de 'chief' staff automatisch, dat is dus 1 scout, 1 physio, etc.
De technisch directeur lijkt de overige staff rond oktober 2013 dan te halen.I love my mispoken words.![]()
quote:!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Oh my ........ klik op eigen risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:40 schreef Sejt het volgende:
Oh my ........ klik op eigen risico.Kan niet wachten tot mijn Relnichten Joling onder handen zullen nemen xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh my ........ klik op eigen risico.Ik hoop toch niet dat G. Joling ze op andere geschikte capaciteiten heeft geselecteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
12 spelers om op te bieden, toppie
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Sorry, normaal gesproken deel ik geen test resultaten (standen, uitslagen, etc.) maar deze kan jullie niet onthouden.
Datum is 1 november 2013:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:46 schreef Sejt het volgende:
Sorry, normaal gesproken deel ik geen test resultaten (standen, uitslagen, etc.) maar deze kan jullie niet onthouden.
Datum is 1 november 2013:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Datum is 1 november 2013:*FredtsjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh my ........ klik op eigen risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Datum is 1 november 2013:Spelers voelen zich niet te goed voor de clubsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
Reputaties en dergelijke zijn ook aangepast.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Spelers voelen zich niet te goed voor de clubs?
![]()
Nee, daar kan ik geen tekenen van bekennen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Spelers voelen zich niet te goed voor de clubs?
I love my mispoken words.![]()
Zo dat zit er ook weer op. Van de 12 spelers, ga ik er maar voor 4. En dan nog geloof ik niet dat ik ze heb
Ik heb op 4 van de 5 spelers geboden en verwacht er toch wel 2 binnen te slepen
Op welke spelers heb je geboden?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo dat zit er ook weer op. Van de 12 spelers, ga ik er maar voor 4. En dan nog geloof ik niet dat ik ze heb![]()
Nu heb ik gvd wel zin om FM te gaan spelen, iemand ff versus?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Je kan beter zeggen vragen op wie ik niet heb gebodenquote:
Ik heb alleen de veilingen laten lopen waar er meer dan drie deelnemers zaten of waar ik financieel een betere vervanger kon vinden op mijn schaduwlijst.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef Jorwol het volgende:
Wat laten jullie veel lopenzul je zien dat er een hoop speler bij hun club blijven
![]()
Denk dat vrijwel iedereen al klaar is met de biedingen dus zoveel zal het niet uitmakenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:01 schreef Roceco het volgende:
Geniaal hoe iedereen hier ongeïnteresseerd doet om de prijzen te drukken![]()
Ik was al klaar met mijn veiling.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:01 schreef Roceco het volgende:
Geniaal hoe iedereen hier ongeïnteresseerd doet om de prijzen te drukken![]()
Anderen misschien nog nietquote:Op maandag 14 juli 2014 23:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik was al klaar met mijn veiling.![]()
![]()
23 miljoen voor Wilfred Bony.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:01 schreef Roceco het volgende:
Geniaal hoe iedereen hier ongeïnteresseerd doet om de prijzen te drukken
Heb nu al spijt![]()
![]()
Als dat zo is, dan heb ik je erin laten lopen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:11 schreef superniger het volgende:
[..]
23 miljoen voor Wilfred Bony.
Heb nu al spijt![]()
![]()
![]()
![]()
heb ook geen schaduwlijst, zie vanzelf wel op welke posities ik spelers nodig hebTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ditquote:Op maandag 14 juli 2014 23:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
heb ook geen schaduwlijst, zie vanzelf wel op welke posities ik spelers nodig heb
lulquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
kut llorentequote:Alvast voor de derbyquote:
is er ook iemand die Lobont heeft gekocht? Want die wens ik veel succes
EN FM UITquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Llorente, Osvaldo, Giovinco, wat je maar wil![]()
Test gedraaid tot halverwege september 2014. (meer dan 1 seizoen)
Competities, promotie, degradatie, cup en super cup, awards, kwalificatie voor CL en UEFA Cup... alles werkt. Ik ben klaar voor de resultaten van de veilingen morgen.
Eén award wilde ik nog even delen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef Sejt het volgende:
Competities, promotie, degradatie, cup en super cup, awards, kwalificatie voor CL en UEFA Cup... alles werkt. Ik ben klaar voor de resultaten van de veilingen morgen.
Eén award wilde ik nog even delen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eén award wilde ik nog even delen:GraftakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Eén award wilde ik nog even delen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eén award wilde ik nog even delen:Is dit een grap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een onsmakelijke grap....bah
Wie hebben jullie als TD en als hoofdtrainer?
Ik als TD Arthur Numan en als hoofdtrainer: Mariano Bombarda...![]()
Hoerige Nel en Schele Joekelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef Ciscus het volgende:
Ik als TD Arthur Numan en als hoofdtrainer: Mariano Bombarda...Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Indoril Nerevar (een overblijfsel van Telvanni) en Henk de Vries.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef Ciscus het volgende:
Ik als TD Arthur Numan en als hoofdtrainer: Mariano Bombarda...[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Hermanna en David Blutterman (Kwam random in me op)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef Ciscus het volgende:
Hoofdtrainer is Ulrich van Gobbel en technisch directeur is Regi Blinker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef Ciscus het volgende:
Hoofdtrainer is Gerard Joling, TD is Albert Verlinde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef Ciscus het volgende:
Ik als TD Arthur Numan en als hoofdtrainer: Mariano Bombarda...Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Hoofdtrainer: Anti Sankari (mislukkende speler uit het andere topic)
TD : Paul Klee (mag als kunstenaar het technische plaatje schilderen)![]()
Je rivaal zou eigenlijk iemand moeten zijn met Gordon als managerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoofdtrainer is Gerard Joling, TD is Albert Verlinde..
![]()
Zwarte Piet en Sinter Klaas.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef Ciscus het volgende:
Ik ook, waarschijnlijk ben ik meteen failliet.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:18 schreef ambiance het volgende:
ik heb geen schaduwlijst gemaakt, dus al mijn geld opgemaakt aan de biedingen
Gelukkig heb ik wel een goede play-a-maker.Citius, Altius, Fortius.![]()
Waarom vraagt hier niemand om de eindstand van de competities?
Hij geeft geen resultaten van de test run.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom vraagt hier niemand om de eindstand van de competities?![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij geeft geen resultaten van de test run.
Sowieso weinig nut als iedereen de helft van de spelers nog mist door veilingenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij geeft geen resultaten van de test run.![]()
Lothar Mattheus en Oliver Kahn. Betere Schweinhunden kon ik me niet bedenken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef Ciscus het volgende:
Trainer: Henrico 'El Loco' Gonzalezquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef Ciscus het volgende:
Ik als TD Arthur Numan en als hoofdtrainer: Mariano Bombarda...
TD: Zijne Koninklijke Hoogheid Abdulah Abdulah![]()
Ik heb van 2 man nog geen veilingen binnen, zodra deze er zijn heb ik alles! Wel zijn er nog een paar kleine dingetjes die onduidelijk waren bij andere veilingen, die moet ik nog even beantwoord hebben.
Zoals ik het tot nu toe kan zien hebben we 2 man die sowieso voor veilingronde 2 gaan! (weer een dubbele gekozen!) Dit proces zal echter een stuk sneller gaan!
Jullie krijgen zodra alles binnen is zsm de lijst met je huidige selectie en welke plekken je op moet gaan vullen!![]()
pm beantwoord.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:33 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Ik heb van 2 man nog geen veilingen binnen, zodra deze er zijn heb ik alles! Wel zijn er nog een paar kleine dingetjes die onduidelijk waren bij andere veilingen, die moet ik nog even beantwoord hebben.
Zoals ik het tot nu toe kan zien hebben we 2 man die sowieso voor veilingronde 2 gaan! (weer een dubbele gekozen!) Dit proces zal echter een stuk sneller gaan!
Jullie krijgen zodra alles binnen is zsm de lijst met je huidige selectie en welke plekken je op moet gaan vullen!![]()
It's the final countdown, tudududu
Van onze zijde zijn de veilingen zo goed als verwerkt. Er zal binnen niet al te lange tijd een nieuwe 'gekozen spelers' lijst komen.
Maar verder zijn we afhankelijk van de reacties van deelnemers.
We wachten op DeHovenier en Super-B voordat we verder kunnen gaan met de 2e ronde veilingen.
[ Bericht 20% gewijzigd door Sejt op 15-07-2014 11:56:17 ]I love my mispoken words.![]()
FFUUUUUU bedenk net dat m'n backup spits een non-EU speler is van onder de 18... Die mag dus het hele eerste seizoen niet spelen![]()
![]()
Dat ligt er aan hoe Sejt de regels heeft ingesteld!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:43 schreef Jorwol het volgende:
FFUUUUUU bedenk net dat m'n backup spits een non-EU speler is van onder de 18... Die mag dus het hele eerste seizoen niet spelen
Als hij Nederland als template gebruikt heeft wel. Anders niet perse![]()
Kun je niet alvast de veilingen bekend maken waar zij niet bij betrokken zijn? Dan kunnen andere vast verder.
Of is dat teveel werk?No bitch to me![]()
Hovv is al dik anderhalf uur stil op msn en zie hem ook niet op Steamquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:15 schreef Hobbel_Rob het volgende:
we wachten nog steeds op Hovenier en Super-B!
De nieuwe lijst met gekozen spelers (dus niet persé verkocht) is hier te downloaden: download link
Inclusief winnend bod! (voorbehoud voor fouten, omdat Excel.)
Gebruik deze lijst om nieuwe spelers te zoeken. Je nieuwe speler(s) mag dus niet voorkomen in deze lijst.
De lijst is ook beschikbaar onderaan de OP.I love my mispoken words.![]()
Msn?!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hovv is al dik anderhalf uur stil op msn en zie hem ook niet op Steam![]()
![]()
Ik ben net begonnen met het zoeken naar nieuwe spelers en het bieden van de gewenste spelers op de veiling.![]()
quote:MSN installeren, Messenger Reviver erover gooien en klaar
Ik kan alleen de mensen mailen die geen spelers hebben gewisseld (want daar kan ook een dubbele tussen zitten!) en waarvan alle veilingen zijn afgerond. Daarnaast kan het zijn dat de beslissingen van Hovv en Super - B weer invloed hebben op de voorlopige lijst. Nieuwe spelers insturen kan pas zodra de definitieve nieuwe verboden lijst online staat!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef TornadoDK het volgende:
Kun je niet alvast de veilingen bekend maken waar zij niet bij betrokken zijn? Dan kunnen andere vast verder.
Of is dat teveel werk?
Snap je het nog?![]()
![]()
Heuj, ik zie dat ik de veilingen voor Luukinho en Kostic gewonnen heb
Net als Kishna.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:24 schreef superniger het volgende:
Abdelhak Nouri voor 10x zoveel verkocht.![]()
Holy shit, Kishna
Waarde: 176,000
Verkocht: 1,584,000
Dat is 900% van z'n waarde
Ach op 2 ton is dat niet extreem veel!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:24 schreef superniger het volgende:
Abdelhak Nouri voor 10x zoveel verkocht.![]()
![]()
Nouri is mijn held, ik moest hem hebben.. Dan maar veel bieden!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:24 schreef superniger het volgende:
Abdelhak Nouri voor 10x zoveel verkocht.
Plus inderdaad, is alsnog maar 2 miljoen![]()
![]()
Gedion Zelalem voor 18x z'n waarde
Dit zijn trouwens de competitie regels.
Fok! 1e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Super CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar staan stiekem een klein deel van de test resultaten, maar fuck it.I love my mispoken words.![]()
Minimum om te bieden was toch 10%? Want ik zie soms waarde + winnend hetzelfdequote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:18 schreef Sejt het volgende:
De nieuwe lijst met gekozen spelers (dus niet persé verkocht) is hier te downloaden: download link
Gebruik deze lijst om nieuwe spelers te zoeken. Je nieuwe speler(s) mag dus niet voorkomen in deze lijst.
De lijst is ook beschikbaar onderaan de OP.Hoe werkt dat? Is daar dan niet op geboden?
![]()
Warner Hahn wel![]()
Terence Kongolo niet![]()
Pele van Anholt wel![]()
Tomoaki Makino niet![]()
Ron beton Vlaar niet![]()
Serge Gnabry wel![]()
John Stones niet![]()
Jordan Ferri niet![]()
Gaat nog een karwei worden dit![]()
![]()
Hmm, waarom zijn sommige spelers voor hun vaste waarde geveild terwijl ik 10% extra voor Lustig moest betalen?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Bij een speler waar ik op geboden heb staat geen winnend bod, betekent dat dat ik de enige was die meedeed aan die veiling?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:18 schreef Sejt het volgende:
De lijst is ook beschikbaar onderaan de OP.Citius, Altius, Fortius.![]()
Dat komt door mij en Excel - hecht er niet al teveel waarde aan. De regel is en was minimaal 10%.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:29 schreef ambiance het volgende:
[..]
Minimum om te bieden was toch 10%? Want ik zie soms waarde + winnend hetzelfdeHoe werkt dat? Is daar dan niet op geboden?
Die is nog niet klaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:31 schreef ambiance het volgende:
Ik zie Kaan Ayhan niet in de lijst, terwijl ik er wel op geboden hebI love my mispoken words.![]()
Aight, de Steek is ook van mijStaat alfabetisch dus verkeerd
Waarom staat Urby hier clubloos en maar 200.000 euro waard, terwijl op transfermarkt stond dat hij 3,5 miljoen waard was?No bitch to me![]()
Solomon Kwambe 21x z'n waarde
Inderdaad, misschien misleidend van mij om die te inkluderen. Excuses!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:33 schreef Hobbel_Rob het volgende:
De % kloppen niet per definitiehaha komt door nog openstaande veilingen en dergelijke.
Hij veranderde volgens mij van club tijdens onze inschrijvingen. Daarom hielden we de oude waarde aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:33 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom staat Urby hier clubloos en maar 200.000 euro waard, terwijl op transfermarkt stond dat hij 3,5 miljoen waard was?I love my mispoken words.![]()
Hij is gedurende de inschrjving van zonder contract naar AS Roma gegaan. Een probleem wat hlaas niet te voorkomen is!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:33 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom staat Urby hier clubloos en maar 200.000 euro waard, terwijl op transfermarkt stond dat hij 3,5 miljoen waard was?![]()
Je krijgt in de loop van de dag een screenshot met alle spelers die je mag houden en een aantal spelers die je kwijt raakt doordat je de veiling verloren hebt. Daarop stuur je een PM met de naam van de kwijtgeraakte speler en de nieuwe speler + club + waarde!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:33 schreef Roceco het volgende:
Hoe moet ik het nu doen? Een PM sturen met de nieuwe spelers+waarde?
Wordt allemaal uitgelegd nog!![]()
Duidelijk!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:35 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Je krijgt in de loop van de dag een screenshot met alle spelers die je mag houden en een aantal spelers die je kwijt raakt doordat je de veiling verloren hebt. Daarop stuur je een PM met de naam van de kwijtgeraakte speler en de nieuwe speler + club + waarde!
Wordt allemaal uitgelegd nog!![]()
Mijn gekozen spelers die niet in de veiling zitten, heb ik al gekregen toch?
Als ik overigens de veiling verlies, krijg ik dan de kans om weer nieuwe spelers te kiezen zoals nu?![]()
hier heb ik echt geluk mee gehad dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:34 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Hij is gedurende de inschrjving van zonder contract naar AS Roma gegaan. Een probleem wat hlaas niet te voorkomen is!![]()
Ik herken een paar namen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:40 schreef Super-B het volgende:
Dit zijn mijn spelers in de veiling:
[ afbeelding ]
Wie hebben nog meer gekozen voor één of meer van de spelers?
Citius, Altius, Fortius.![]()
Die heb ik ook allemaal,De eerste 5 heb ik ook en Leali en otavia en silvaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:40 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
Wie hebben nog meer gekozen voor één of meer van de spelers?(of niet
)
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:39 schreef Super-B het volgende:
Als ik overigens de veiling verlies, krijg ik dan de kans om weer nieuwe spelers te kiezen zoals nu?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:35 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Je krijgt in de loop van de dag een screenshot met alle spelers die je mag houden en een aantal spelers die je kwijt raakt doordat je de veiling verloren hebt. Daarop stuur je een PM met de naam van de kwijtgeraakte speler en de nieuwe speler + club + waarde!
Wordt allemaal uitgelegd nog!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:40 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
Wie hebben nog meer gekozen voor één of meer van de spelers?
Ik had alleen Gino Peruzzi gekozen in eerste instantie, maar ik heb daar een andere speler in de plaats voor gekozen gezien het aantal deelnemers.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:40 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
Wie hebben nog meer gekozen voor één of meer van de spelers?![]()
Heb er 3 van, waarvan ik er 2 heb laten lopen (geen bieding)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:40 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
Wie hebben nog meer gekozen voor één of meer van de spelers?![]()
Mijn team is zo te zien klaarHeb 4 veilingen (Luukinho, Stekelenburg, Lustig en Kostic) gewonnen en Helenius voor Cornelius gehaald.
Ik ben tevreden.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Lustig heb je niet "gewonnen"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn team is zo te zien klaarHeb 4 veilingen (Luukinho, Stekelenburg, Lustig en Kostic gewonnen en Helenius voor Cornelius gehaald) gewonnen.
Ik ben tevreden.![]()
Als de ander geen bod doet wint de eerstequote:
2 van mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef ambiance het volgende:
Paar hoge percentages trouwens:
[ afbeelding ]
Waarvan 3 van mij
Ik heb hem weggegeven aan je! Je was ook zo overtuigend. Voor een reis naar Tahiti, vijf diners en een paar nieuwe schoenen kon ik hem toch niet houden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als de ander geen bod doet wint de eerste
ik heb de meeste van mijn veilingen zo op het oog te zien gewonnen.
van een paar mis iontbreekt winnend bod, deze zijn dus nog niet beslist.![]()
Ik laat hem wel lopen dan. Maar was die dan 0 waard op transfermarkt? Ochoa is ook transfervrij maar staat alsnog voor 4,4 miljoen op transfermarkt!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:34 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Hij is gedurende de inschrjving van zonder contract naar AS Roma gegaan. Een probleem wat hlaas niet te voorkomen is!No bitch to me![]()
pfff, 6 nieuwe spelers (5 verloren biedingen+geen Soya Takahashi op FM), teleurstellend verdict.... Gelukkig in ieder geval geen veilingen nipt verloren, dat was pijnlijk geweest.![]()
Hang niet teveel waarde aan de %'s want die kloppen volgens mij niet allemaal en wacht je screenshot af!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef 44rdbei het volgende:
ik heb de meeste van mijn veilingen zo op het oog te zien gewonnen.
van een paar mis iontbreekt winnend bod, deze zijn dus nog niet beslist.![]()
weet ik, ik wacht het screenshot af.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:49 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Hang niet teveel waarde aan de %'s want die kloppen volgens mij niet allemaal en wacht je screenshot af!![]()
quote:
En daar komen er misschien meer bij. Niet alle veilingen zijn afgelopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:53 schreef ambiance het volgende:
Toch ook wat dure spelers
[ afbeelding ]I love my mispoken words.![]()
Hoe kan het dat bij een paar van deze spelers al een winnend bod staat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:40 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
Wie hebben nog meer gekozen voor één of meer van de spelers?Citius, Altius, Fortius.![]()
Godver, realiseer me net dat van de 6 te zoeken vervangers, er 4 een centrale verdediger zijn![]()
Jullie hebben mijn centrum vernietigd!![]()
![]()
Ja, dat vond ik wel leuk voor de Cup.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:00 schreef Roceco het volgende:
Ik zie net dat er Golden Goal in de fok!cup is trouwens, nice
3 Mensen hebben een PM, zij (en ik ook trouwens, maar ik ga mezelf niet PM-en!) weten met 100% zekerheid waar ze aan toe zijn : Al hun veilingen zijn afgesloten. Voor de overigen geld dat er nog een veiling open staat of dat zij voor nieuwe spelers hebben gekozen. Omdat er nog dubbele keuzes kunnen komen voor nieuwe spelers van Super-B of Hovv. kan ik de overige screens nog niet opsturen!![]()
PM ontvangen idd, here goes the search....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:06 schreef Hobbel_Rob het volgende:
3 Mensen hebben een PM, zij (en ik ook trouwens, maar ik ga mezelf niet PM-en!) weten met 100% zekerheid waar ze aan toe zijn : Al hun veilingen zijn afgesloten. Voor de overigen geld dat er nog een veiling open staat of dat zij voor nieuwe spelers hebben gekozen. Omdat er nog dubbele keuzes kunnen komen voor nieuwe spelers van Super-B of Hovv. kan ik de overige screens nog niet opsturen!![]()
Super-B en DeHovenier hebben nog tot 18:00uur de tijd! We zouden het op prijs stellen, als jullie zo snel mogelijk een PM sturen naar Hobbel_Rob.
Na 18:00uur zullen de spelers, waar je voor moet bieden, als verloren beschouwd worden en zal je nieuwe spelers moeten zoeken.
De deadline voor nieuwe spelers is 0:00 vannacht!
Indien we geen PM hebben ontvangen daarvoor, zal je team het zonder die nieuwe spelers moeten stellen met alle gevolgen van dien.I love my mispoken words.![]()
middernacht alquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:10 schreef Sejt het volgende:
Super-B en DeHovenier hebben nog tot 18:00uur de tijd! We zouden het op prijs stellen, als jullie zo snel mogelijk een PM sturen naar Hobbel_Rob.
Na 18:00uur zullen de spelers, waar je voor moet bieden, als verloren beschouwd worden en zal je nieuwe spelers moeten zoeken.
Indien we geen PM hebben ontvangen daarvoor, zal je team het zonder die nieuwe spelers moeten stellen met alle gevolgen van dien.![]()
![]()
Yep, zo kort omdat jullie al meerdere dagen de tijd hebben gehad om een goede backup lijst te hebben. En anders komen we nooit van start.quote:I love my mispoken words.![]()
Ook moet Nick-GizMo nog een aantal spelers doorgeven en moet Ciscus een 2de veiling doen (Waarom biedt je dan ook allebei hetzelfde op Manolevquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:10 schreef Sejt het volgende:
Indien we geen PM hebben ontvangen daarvoor, zal je team het zonder die nieuwe spelers moeten stellen met alle gevolgen van dien.).
Ook hiervoor geldt: Niet voor 6 uur is speler kwijt!![]()
Pff zo vroeg, dan kan ik mijn team niet meer aanpassen aangezien ik moet werken vanavondquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:10 schreef Sejt het volgende:
Indien we geen PM hebben ontvangen daarvoor, zal je team het zonder die nieuwe spelers moeten stellen met alle gevolgen van dien.
No bitch to me![]()
Deze deadlines heb ik zaterdag of zondag al gegeven, dus kan niet als een verrassing komen. Anders geef je je backup lijst door aan Hobbel_Rob, zodat hij je spelers kan invullen als blijkt, dat je een veiling hebt verloren?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Pff zo vroeg, dan kan ik mijn team niet meer aanpassen aangezien ik moet werken vanavondI love my mispoken words.![]()
Test.
Whehe, Super-B kan niet posten, iets met illegale actie en IP
Heujquote:
En dicht
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: