Dan vraag ik mijn vriendin wel of die iets soortgelijks kan makenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:39 schreef MhZero het volgende:
http://www.nedgame.nl/nin(...)-edition/5089920217/
Limited Edition van Hyrule Warriors is nu te bestellen bij Nedgame. Beetje karig voor die prijs though. 79 euro. 34 euro voor die sjaal dus.
update?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:42 schreef CoExist het volgende:
Met de release van die MK8 update zit ik net op Cuba.
Mooie updates, waren ook wel noodzakelijk. Zit alleen niet te wachten op die Mercedes auto's. Zou het erg gay vinden dat CPU characters in zo'n kart/auto zouden rijden bij een Grand Prix.
Dan koop ik wel Need For Speed ofzo...
quote:
quote:• Coureurs kunnen er nu voor kiezen om de baanplattegrond tijdens races op tv te laten verschijnen.
• Gebruikers kunnen statistieken bekijken, zoals het totaal aantal verzamelde munten, het aantal keren winst en verlies bij online-wedstrijden, en het meest gekozen personage.
• Gebruikers kunnen de opties veranderen van de hoogtepuntenfilmpjes die andere spelers hebben toegevoegd aan Mario Kart TV, zoals het verleggen van de focus naar andere personages of gebeurtenissen.
• De volgorde van het menu dat na elke race verschijnt wordt gewijzigd, zodat Volgende race nu bovenaan staat, en daaronder Hoogtepunten bekijken.
• Het spel herinnert de meest recente keuzes voor samengestelde karts, ook als het Wii U-systeem tussentijds is uitgeschakeld.
• Verbetering van de verbindingsstabiliteit tijdens online-races, om de gebruikerservaring te verbeteren.
Japan krijgt het tegelijkertijd met Europaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:09 schreef soepkoe het volgende:
leuk dat deze reclame content nu ook eindelijk naar EU komt (Japan al zo ongeveer tijdens release volgens mij). Heb nog niets gehoord over aanvullende content. graag banen voor battle mode en nieuwe courses, ben overigens bang dat die er niet komen. maar deze gratis MK8 content zeer welkom, met name de nieuwe features/ tweaks (aantal sterren kunnen zien, plattegrond op het scherm).
My bad, gezien ik al veel eerder filmpje had gezien dacht ik dat zij t al eerder zouden krijgen. http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/11.gifquote:Japan krijgt het tegelijkertijd met Europa
Leuk voor de kidsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:54 schreef Noppie2000 het volgende:
Dat is toch geen officiele van Nintendo hoop ik? Mijn god wat lelijk.
14 november? Interesting. Lijkt me niet logisch als ze eerder dan Smash beschikbaar komen. 14 november smash zou ik blij mee zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wel officieel denk ik. Er is er ook een van Mario en een van Peach. Release staat gepland op 14 november.
Zou rotter zijn als Smash bros uitkomt en je hebt geen fatsoenlijke controllers om het mee te spelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
14 november? Interesting. Lijkt me niet logisch als ze eerder dan Smash beschikbaar komen. 14 november smash zou ik blij mee zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |