Wat missen wij leken dan, dat het voor jou wél, en voor ons niet leuk is om naar te kijken?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:03 schreef Osiris024 het volgende:
Fantastische sport met de mooiste anekdotes.
Als je er niets van snapt kan ik me zeer goed voorstellen dat er geen ruk aan is.
Ik hoor dat dagelijks
( Tour neem ik vrij voor en er is niks beters dan klassiekers op de katerige zondag.)
Samenvatting studio sport: "nou en toen gingen ze de berg over en die had 3.22 minuut voorsprong en werd bijgehaald. Dinges kwam als eerste over de streep. mooie wedstrijd man!"quote:Op maandag 14 juli 2014 15:13 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Wat missen wij leken dan, dat het voor jou wél, en voor ons niet leuk is om naar te kijken?
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:13 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Wat missen wij leken dan, dat het voor jou wél, en voor ons niet leuk is om naar te kijken?
Dit, en als je het heel recent maakt : Favorieten die vallen en terug moeten komen bij het peleton terwijl de schaafwonden niet om aan te gluren zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kijk er eens een keer 2 uur naar in een bergetappe met iemand die er verstand van heeft. Bolletjestrui, ontsnappingen, elke km 3 seconden terugpakken en vlak voor de streep met een groepje van 20 man eroverheen of toch vooruit blijven in je eentje, ploegtactiek, mensen die ineens door het ijs zakken, etc etc. Het is boeiend.
Ik snak naar een mooie waaier etappe net als vorig jaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Samenvatting studio sport: "nou en toen gingen ze de berg over en die had 3.22 minuut voorsprong en werd bijgehaald. Dinges kwam als eerste over de streep. mooie wedstrijd man!"
Dat er 3 dagen daarvoor duidelijke teamverbanden tussen ploeg 1 en 2 zijn gemaakt om de gele trui kapot te rijden, de bolletjestrui onderweg hongerklop kreeg en er 2 man 174km vooruit hebben gereden, zie je dan niks van. Ook niet als je wel eens een half uurtje kijkt.
Dat was inderdaad prachtig om te zien. Genieten.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:50 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ik snak naar een mooie waaier etappe net als vorig jaar.
Hier komen de team verbanden en belangen mooi in beeld
Belkin en Omega Pharma rijden hier samen om Froome en de gevallen Varverde op achterstand te rijden in een etappe met veel zijwind.
Froome kan geen waaiers rijden(zie hem in paniek bellen op 0:27)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |