Ik zeg al een hele tijd recalcitrant 'NPO 1'quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef Tchock het volgende:
Komende weken allemaal boos doen, dan een paar maanden recalcitrant "Nederland 1" blijven zeggen en over een paar jaar weet je niet meer beter.
Hoe noem jij Hilversum 3 dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef Tchock het volgende:
Komende weken allemaal boos doen, dan een paar maanden recalcitrant "Nederland 1" blijven zeggen en over een paar jaar weet je niet meer beter.
Zekert. Kan ik echt niet nadoenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk ook naar de gemaakte aanpassingen. Was het echt helemaal waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 07:02 schreef Specularium het volgende:
Wat een verbetering zeg. Dat logo!.
Dat het transparant wordt na een minuut vind ik wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leven zoals het leven is
Het logo van FUNX is nog veel afwijkender. Om één of andere duistere reden staat daar zelfs helemaal geen NPO in. Kennelijk geldt voor FUNX een uitzonderingspositie en hoeft die zender niet te worden herkend als onderdeel van de NPO.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:59 schreef Morrigan het volgende:
Beetje jammer dat het logo van 3FM zo afwijkend is. Noem het dan gewoon Radio 3.
Officieel is het volgens mij ook nog steeds geen onderdeel van de NPO. Is een nevenactiviteit van lokale omroepen in enkele grote steden, die officieel ook de licenties hebben (iig de FM-licenties).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het logo van FUNX is nog veel afwijkender. Om één of andere duistere reden staat daar zelfs helemaal geen NPO in. Kennelijk geldt voor FUNX een uitzonderingspositie en hoeft die zender niet te worden herkend als onderdeel van de NPO.
[ afbeelding ]
Is een samenwerking en verzamelnaam van lokale jongerenradio-omroepen. Vandaar dat je FunX Amsterdam, FunX Rotterdam, FunX Den Haag, FunX Utrecht etc. hebt. Niet echt een onderdeel van de NPO en er zijn alleen maar 1 of 2 programma's op FunX die onder de BNN, NOS (Radiojournaals) of Vara vallen. Voor de rest is het meestal lokaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het logo van FUNX is nog veel afwijkender. Om één of andere duistere reden staat daar zelfs helemaal geen NPO in. Kennelijk geldt voor FUNX een uitzonderingspositie en hoeft die zender niet te worden herkend als onderdeel van de NPO.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |