Ik niet, ze moeten hun voortbestaan waarborgen nu de inkomsten via de overheid en leden omlaag gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:11 schreef Evertjan het volgende:
het blijft nog steeds verwerpelijk dat de NPO via NPO.nl commerciële activiteiten ontplooit van gemeenschappelijk geld
nee hoor dat hoeven ze helemaal niet ze moeten zich gewoon focussen op hun kerntaken en dat is TV en radio programma's maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet, ze moeten hun voortbestaan waarborgen nu de inkomsten via de overheid en leden omlaag gaan.
Tja..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:11 schreef Evertjan het volgende:
het blijft nog steeds verwerpelijk dat de NPO via NPO.nl commerciële activiteiten ontplooit van gemeenschappelijk geld
En dat is gratis?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor dat hoeven ze helemaal niet ze moeten zich gewoon focussen op hun kerntaken en dat is TV en radio programma's maken.
ze krijgen ieder jaar een grote zak met geld van de belastingbetaler dat zou meer dan genoeg moeten zijn plus nog eens geld van de leden en de STERquote:
De ledenaantallen en de STER-opbrengsten lopen terug. Dus ze moeten ergens anders geld vandaan halen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze krijgen ieder jaar een grote zak met geld van de belastingbetaler dat zou meer dan genoeg moeten zijn plus nog eens geld van de leden en de STER
Dit klopt niet. Er zijn meer leden dan vijf jaar geleden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet, ze moeten hun voortbestaan waarborgen nu de inkomsten via de overheid en leden omlaag gaan.
of ergens anders op bezuinigenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
De ledenaantallen en de STER-opbrengsten lopen terug. Dus ze moeten ergens anders geld vandaan halen.
Het is een lappendeken en op de internationale markt onherkenbaar als een geheel, zoals BBC en RAI dat wel zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef Lothiriel het volgende:
Weggegooid geld weerWie is er precies niet tevreden over de huidige benaming? Hebben ze een steekproef gedaan bij de kijkers om te zien of een meerderheid wat anders wou?
Mooi voorbeeld hoe een specificatieblad hoort te zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:23 schreef Jason22 het volgende:
25 pagina's hoe de logo's zijn opgebouwd![]()
http://download.omroep.nl(...)htlijn_Logos_def.pdf
Een van de kinderen van de grote baas was een grafisch design bureau begonnen en had een grote opdracht nodig waarschijnlijk, die hele gooise matras hangt van vriendjespolitiek en nepotisme aan elkaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef Lothiriel het volgende:
Weggegooid geld weerWie is er precies niet tevreden over de huidige benaming? Hebben ze een steekproef gedaan bij de kijkers om te zien of een meerderheid wat anders wou?
Ik vind NL 1, 2 en 3 redelijk 'uniform', maar goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een lappendeken en op de internationale markt onherkenbaar als een geheel, zoals BBC en RAI dat wel zijn.
Ik verwacht het wel, maar hoop van niet. Zou mooi zijn als al die publieke zenders eens worden opgedoekt.quote:
Nee dat sluit mensen buitenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik vind NL 1, 2 en 3 redelijk 'uniform', maar goed.
Dat zulke bedrijven bestaan is 1quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:23 schreef Jason22 het volgende:
25 pagina's hoe de logo's zijn opgebouwd![]()
http://download.omroep.nl(...)htlijn_Logos_def.pdf
Ditquote:Op maandag 14 juli 2014 11:11 schreef Luigi het volgende:
Godverdomme, trappen we anno 2014 nog steeds in dat paarse broeken geneuzel?.
En over 10 jaar weer Nederland 1 herintroduceren omdat dat zo 'lekker herkenbaar is'. Bewaar me.
Ze nemen zich wel heel serieusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat zulke bedrijven bestaan is 1
Maar dat zulke bedrijven serieus worden genomen, gaat me echt te ver.
Ik mis een logo met een gele 'diamant' net zoals Nederland 2 vroeger hadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ze nemen zich wel heel serieus![]()
![]()
'diamantvorm'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |