Zwartrijdenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mja
Eens kijken hoe ik de vertraging van mijn reis van gisteren aan de stok ga steken. Ik ben door NS weliswaar van Breda naar Delft gebracht, maar van Delft naar Den Haag ben ik nog eens zo'n 35 minuten langer onderweg geweest dan normaal (1e tram zat stampvol, dus eentje gewacht).
Oh, en ik heb in Delft uitgecheckt en in de tram zwartgereden tussen Delft en Den Haag HS.
Het is zomer en daardoor tegelijkertijd is het de drukste tijd van het jaar door de stormloop aan toeristen, daarom moet ook de tweede balie voor internationale reizen in de verkoopzaal bij de westtunnel weer in gebruik genomen worden om ervoor te zorgen dat de internationale klanten maar drie uur hoeven te wachten in plaats van drie dagen, het personeel wil bovendien ook nog op vakantie en je kan ook niet zomaar een blik baliepersoneel open trekken. Ja, dan zijn er wel eens balies niet bemand. Zo gaat het elk jaar en dat weet iedere Amsterdammer. Gelukkig is onze prachtige stad gezegend met meerdere stations waar je loketten vindt om problemen opgelost te krijgen en voor internationale treintickets kan je ook bij de rustigere balie op Schiphol terechtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, maar als op die foto ondanks de drukte maar twee van de vijf loketten open zijn kan je wel conclusies trekken over de personeelsinzet.
je hebt bij de werkzaamheden een TGV nodig?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:04 schreef James1988 het volgende:
Een wissel vervangen? Dat doe je zo:
[ afbeelding ]
Plaatje van SNCF
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je hebt bij de werkzaamheden een TGV nodig?
448 uur uitloop en alle sporen in en straal van 50 km buiten dienstquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:04 schreef James1988 het volgende:
Een wissel vervangen? Dat doe je zo:
[ afbeelding ]
Plaatje van SNCF
Je hebt het nu over Nederland neem ik aan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
448 uur uitloop en alle sporen in en straal van 50 km buiten dienst
Gronings voor "een paar nemen". Borreltjes denk ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik zo op Twitter en Instagram zoeken....
Ah, er ontbreekt een woord. Borreltjes dus ofzo, denk jijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gronings voor "een paar nemen". Borreltjes denk ik
Ik moest ook drie keer lezen hoor
Het fenomeen komt dicht bij je huis weg (Deventer toch): Olde Wetering/Lierdeholthuis. Volgens mij neem je regelmatig en poar in de trein toch :pquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gronings voor "een paar nemen". Borreltjes denk ik
Ik moest ook drie keer lezen hoor
Dafuq, ik dacht dat autocorrect liep te kutten, maar het was dus geen spelfout!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het fenomeen komt dicht bij je huis weg (Deventer toch): Olde Wetering/Lierdeholthuis. Volgens mij neem je regelmatig en poar in de trein toch :p
Meer moest met zijn trouwensmaar zoek ik zal iedereen aanraden het es op te zoeken op Vleesboek
Weet ik niet, ik lulde ook maar wat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik zo op Twitter en Instagram zoeken....
HO HO HOquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef derLudolf het volgende:
Jij hebt het altijd over pimpelen in de trein
Als elke trein een barrijtuig zou hebben dan hoefden we jou niet lang te zoekenquote:
Dan moeten ze nog een "BAR" abonnement op de shitkaart mogelijk makenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als elke trein een barrijtuig zou hebben dan hoefden we jou niet lang te zoeken
Hoeveel kostte het je? Vind het vrij duur vergeleken met vliegtuig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:41 schreef b2py het volgende:
45 min vertraging aangekomen in München, halve stad al gezien inmiddels. Top dag. Wat is Frankfurt - Wolfsburg traag trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |