Ik zou beginnen met het rustig vragen om een nieuwe cola.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:19 schreef Sheldon. het volgende:
dus ik wist niet zo goed hoe ik daar op moest reageren
TS kan niet met mensen omgaanquote:Op maandag 14 juli 2014 09:19 schreef Sheldon. het volgende:
Komt die moeder op me af, dat je zoiets toch niet zegt tegen een klein kind. En als ik dat nog een ker in mijn hoofd haal, kreeg ik een klap Ik ben gvd over de 2 meter lang, maarja je gaat ook weer niet tegen een vrouw zeggen dat je haar voor haar bek gaat stompen, dus ik wist niet zo goed hoe ik daar op moest reageren
En hoe zou dat gesprek verder verlopen denk je :quote:Op maandag 14 juli 2014 09:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het rustig vragen om een nieuwe cola.
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:25 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
En hoe zou dat gesprek verder verlopen denk je :
Een normaal gesprek met dat soort mensen is nooit mogelijk. Tokkies voelen zich altijd tekort gedaan door anderen in hun leven door hun eigen falen waar ze zichzelf de schuld niet van willen /kunnen geven..quote:Op maandag 14 juli 2014 09:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het rustig vragen om een nieuwe cola.
So true.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:31 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Een normaal gesprek met dat soort mensen is nooit mogelijk. Tokkies voelen zich altijd tekort gedaan door anderen in hun leven door hun eigen falen waar ze zichzelf de schuld niet van willen /kunnen geven..
Die worden jaloers op de mensen in de samenleving die het wel goed gedaan hebben allemaal, en worden op een gegeven moment gefrustreerd, waardoor ze maar heel hard tegen alles aan gaan trappen..
Schiet je niets mee op want die lui zijn niet voor rede vatbaar..
Toch, als je het niet probeert is het bij voorbaat kansloos.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:31 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Een normaal gesprek met dat soort mensen is nooit mogelijk. Tokkies voelen zich altijd tekort gedaan door anderen in hun leven door hun eigen falen waar ze zichzelf de schuld niet van willen /kunnen geven..
Die worden jaloers op de mensen in de samenleving die het wel goed gedaan hebben allemaal, en worden op een gegeven moment gefrustreerd, waardoor ze maar heel hard tegen alles aan gaan trappen..
Schiet je niets mee op want die lui zijn niet voor rede vatbaar..
de titel slaat op jezelf dus?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:19 schreef Sheldon. het volgende:
Ik ga eigenlijk zelden naar de bioscoop, omdat ik thuis veel liever op het bankje zit dan op die vieze stoelen met dat veel te dure eten. Daarnaast heb ik niet het idee dat ik meer geniet van een film op een scherm van 30 m2.
Maar die spaarzame keer dat ik naar de bioscoop ga (Amsterdam Zuidoost, Pathe), had ik altijd al het gevoel dat je andere mensen maar niet te veel moet irriteren, want er lopen nogal wat tokkies rond.
Gisteren sta ik te wachten voor de ingang van de film, terwijl er een paar kinderen aan het rondrennen waren. Ik had cola in mijn hand, rent dat kind keihard tegen mij aan, waardoor ik allemaal cola over mijn broek mors, waarop ik ''klote kind'' zeg.
Komt die moeder op me af, dat je zoiets toch niet zegt tegen een klein kind. En als ik dat nog een ker in mijn hoofd haal, kreeg ik een klapIk ben gvd over de 2 meter lang, maarja je gaat ook weer niet tegen een vrouw zeggen dat je haar voor haar bek gaat stompen, dus ik wist niet zo goed hoe ik daar op moest reageren
![]()
gr
de gedachte ging kennelijk wel door je hoofd, dat alleen al maakt je tokkie..quote:Op maandag 14 juli 2014 09:46 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Nee want ik zeg toch dat ik het niet doe?
Er zijn drie opties: Praten, fysiek geweld of niets doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
de gedachte ging kennelijk wel door je hoofd, dat alleen al maakt je tokkie..
maar zowiezo in Amsterdam naar de bioscoop gaan
en dan Zuid-Oost ook nog.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
de gedachte ging kennelijk wel door je hoofd, dat alleen al maakt je tokkie..
maar zowiezo in Amsterdam naar de bioscoop gaan
Alsof je bij een bioscoop in Almere/Amersfoort/Muntplein/Hilversum etc. heel ander publiek treft. Dit was gewoon het makkelijkst bereikbaar per auto en ik ging niet voor mijn eigen lol, dus wilde gewoon zo snel mogelijk uit en thuis zijn.quote:
Mja, daar heb je wel een punt. Vooral de stad Almere vind ik erg treffend gekozen.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:53 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Alsof je bij een bioscoop in Almere/Amersfoort/Muntplein/Hilversum etc. heel ander publiek treft. Dit was gewoon het makkelijkst bereikbaar per auto en ik ging niet voor mijn eigen lol, dus wilde gewoon zo snel mogelijk uit en thuis zijn.
In een publieke gelegenheid zoals een bioscoop is dat ook gewoon asociaal.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:55 schreef Pandaplint het volgende:
En jahoor. Rennende kinderen zijn allemaal tokkies![]()
De enige tokkie in dit verhaal is TS
Kom op kinderen spelen. Zeker zelf nooit kind geweest.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:56 schreef Syntos het volgende:
[..]
In een publieke gelegenheid zoals een bioscoop is dat ook gewoon asociaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |