Dat vind ik ook heel erg raar..quote:Op maandag 14 juli 2014 01:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Te erg voor woorden vind ik het om met de overblijfselen van je geliefde broer zo te koop steeds te lopen en straks als oudvuil even heel snel dumpt op een plek waar je zelf zo snel mogelijk weg wilt en een bittere nasmaak aan over hebt gehouden.
Kledingquote:Op maandag 14 juli 2014 01:35 schreef rico80 het volgende:
Ron: je moet een beetje in de richting van... ( hum hum hum )
Joey: Ja
Er wordt iets besproken zonder woorden maar ze snappen het allebei.
Het duurt een paar minuutjes zei hij. Wat moet dat in hemelsnaam gaan worden zeg. Als je zó verbitterd bent als Ron nu, dan nóg die as willen achterlaten daar.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Te erg voor woorden vind ik het om met de overblijfselen van je geliefde broer zo te koop steeds te lopen en straks als oudvuil even heel snel dumpt op een plek waar je zelf zo snel mogelijk weg wilt en een bittere nasmaak aan over hebt gehouden.
Ja toch een raar iets ?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:35 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en zo dacht ik ook tot vanavond over hem maar het is echt over/op
Alsof Joey daar iets mee gaat doen. Het is al een lamzak in het algemeen, maar Lot gaat ie al helemaal zn fikken niet aan branden. Het is net een beetje rustig.quote:
Het gaat er bij mij echt niet in....dit doe je niet ...toch?quote:
Kloptquote:Op maandag 14 juli 2014 01:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura had 'ie ook meteen in de hoogste Tokkieboom.
Dan spoor je in mijn ogen gewoon niet neequote:Op maandag 14 juli 2014 01:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het duurt een paar minuutjes zei hij. Wat moet dat in hemelsnaam gaan worden zeg. Als je zó verbitterd bent als Ron nu, dan nóg die as willen achterlaten daar.
Malloot.
hij laat zich wel "wat kennen"inderdaadquote:Op maandag 14 juli 2014 01:19 schreef schizolientje het volgende:
het heeft helemaal geen zin om met die man te praten, ratel ratel en dan weet hij zelf niet meer wat hij zei. Ik had nog wel wat compassie met Ron maar het is wel op nu, hij moet gewoon niet zo ouwehoeren en gewoon weggaan en daar had Ivan gelijk in, dat wordt geen opgeheven hoofd, hij maakt er zelf een grandioze glorieuze afgang van
Heeft hij wel eens meer verteld, uit eten en zij betaalde.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Ron heeft een keer een vriendin gehad, hotel ...
Ron houd van jonge Russiche meisjes. Heeft ie zelf verteldquote:Op maandag 14 juli 2014 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Ron heeft een keer een vriendin gehad, hotel ...
Ron ziet spoken.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:25 schreef rico80 het volgende:
Ron heeft wel haarfijn door hoe Aike opereert. Maar dat komt toch niet bij Joey aan.
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
hij laat zich wel "wat kennen"inderdaad![]()
hij is contact gestoord, hij mompelt , kan zich niet verwoorden
en blijft in boosheid hangen,
Hij kan niet zo goed luisteren ,behalve naar zichzelf dan![]()
hij kwam binnen en zei ik ben de klusjes man
hij eindigt hier als een boze kleuter
die ineens ook plotseling zomaar "zijn broer in een potje" bij zich heeft logeren
de glansrol van Ron :
zijn broer uitstrooiend als hij het hek uit loopt "met opgeheven hoofd"
Helemaal waar.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
hij laat zich wel "wat kennen"inderdaad![]()
hij is contact gestoord, hij mompelt , kan zich niet verwoorden
en blijft in boosheid hangen,
Hij kan niet zo goed luisteren ,behalve naar zichzelf dan![]()
hij kwam binnen en zei ik ben de klusjes man
hij eindigt hier als een boze kleuter
die ineens ook plotseling zomaar "zijn broer in een potje" bij zich heeft logeren
de glansrol van Ron :
zijn broer uitstrooiend als hij het hek uit loopt "met opgeheven hoofd"
Uh.. Dat zal zijn omdat een Nederlandse niet afhankelijk is van zijn inkomen.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:37 schreef patboem het volgende:
[..]
Ron houd van jonge Russiche meisjes. Heeft ie zelf verteld
Ik begreep dat Ron een deel van zijn borg aan 3 á 4 mensen in de loods wil schenken in de vorm van kleding. In pakketjes die op een spectaculaire manier worden bezorgd. Daarna had ie het over een helikopter.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
Alsof Joey daar iets mee gaat doen. Het is al een lamzak in het algemeen, maar Lot gaat ie al helemaal zn fikken niet aan branden. Het is net een beetje rustig.
Goh wat raar.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:37 schreef patboem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Afdeling sterke verhalen, ben blij als die kale klets de poort uitloopt
Aike pakt Ron alleen maar aan omdat ze weet dat niemand hem daar mag. Ze zal nooit een Lot of Ruud aanpakken ( ze weet bijv. van die 350 van Lot ) omdat ze weet dat ze dan 50/50 gezeik heeft in de groep. Het is een heel achterbaks loeder die Aike.quote:
Oh, ik dacht aan het KWF. Daar ging De Fles nog redelijk over los geloof ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:39 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ik begreep dat Ron een deel van zijn borg aan 3 á 4 mensen in de loods wil schenken in de vorm van kleding. In pakketjes die op een spectaculaire manier worden bezorgd. Daarna had ie het over een helikopter.
Er zit daar iets in de grond denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:40 schreef Joezi het volgende:
Mooi om te zien hoe Ron zich heeft ontwikkeld in die paar maanden.
Had Paul ook niet vlak voor zijn vertrek allemaal van die sterke verhalen ?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Ron mocht in de Ferrari rijden van de hotelbroers.
Ook al eerder gehoord.
bahquote:Op maandag 14 juli 2014 01:37 schreef patboem het volgende:
[..]
Ja wat heeft hij zich ontwikkeld.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:40 schreef Joezi het volgende:
Mooi om te zien hoe Ron zich heeft ontwikkeld in die paar maanden.
Ook 275 euro aan KWF ja omdat ie dat had beloofd.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht aan het KWF. Daar ging De Fles nog redelijk over los geloof ik.
Je zusterquote:Op maandag 14 juli 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
Ron heeft zoveel meegemaakt, mooi om al die verhalen te horen en er van te kunnen genieten, net alsof ik het zelf meemaak.
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
Ron heeft zoveel meegemaakt, mooi om al die verhalen te horen en er van te kunnen genieten, net alsof ik het zelf meemaak.
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Had Paul ook niet vlak voor zijn vertrek allemaal van die sterke verhalen ?
Hij heeft ook zo'n goeie smaak. Herinner je je die magere meid nog, in die hangmat? Ik dacht eerst dat het een junk was.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja Ron, kon jij maar eens van bil hè?
Russische hoer met een krokodil-verslavingquote:Op maandag 14 juli 2014 01:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij heeft ook zo'n goeie smaak. Herinner je je die magere meid nog, in die hangmat? Ik dacht eerst dat het een junk was.
Toch was Ruud stikjaloers. Jaja, inkoppertje, zeg maar nietsquote:Op maandag 14 juli 2014 01:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij heeft ook zo'n goeie smaak. Herinner je je die magere meid nog, in die hangmat? Ik dacht eerst dat het een junk was.
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Je zal zo'n vent naast je op de bank hebben, dan ben je blij dat je Russisch bent en hem niet verstaat.
True, maar dat depressieve gemompel is universeelquote:Op maandag 14 juli 2014 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Je zal zo'n vent naast je op de bank hebben, dan ben je blij dat je Russisch bent en hem niet verstaat.
Alles wat ooit fout is gegaan is nu Ron zn schuld, daar lijkt het een beetje op.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:46 schreef Grunge. het volgende:
Is Joey de enige die Ron niet haat momenteel?
Prima als je consequent iedereen aansprak op hun fouten, maar alleen bij Ron.
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Aike was de enige aan wie ik me nooit gestoord heb. Maar dat heb ik me nu wel. Ze kan echt gemeen worden, en als het tegen een Charlotte was geweest had ik dat echt goed gevonden, maar tegen zo'n man als Ron... "Loser!"quote:Op maandag 14 juli 2014 01:46 schreef rico80 het volgende:
[..]
Alles wat ooit fout is gegaan is nu Ron zn schuld, daar lijkt het een beetje op.
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
soms denk je naar Secret Story te kijken en blijken, dat Ron een Hollywood regisseur blijkt te zijn...
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:47 schreef Baconbus het volgende:
Ron heeft prachtige verhalen.
Ik verwacht een biografische film uit Hollywood in 2016.
![]()
Ja, daar kwam hij 2 weken geleden achter.quote:
Hahahahahahaha, ik kom niet meer bij.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb hetzelfde. Ze is voor mij een aardig eind gekelderd.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:47 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Aike was de enige aan wie ik me nooit gestoord heb. Maar dat heb ik me nu wel. Ze kan echt gemeen worden, en als het tegen een Charlotte was geweest had ik dat echt goed gevonden, maar tegen zo'n man als Ron... "Loser!".
Longontsteking?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Grunge. het volgende:
Ron heeft twee broers die zijn overleden toch? Eén is aangereden, en de ander? En voor welke broer is de musical?
De ander is overleden aan een longontsteking.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Grunge. het volgende:
Ron heeft twee broers die zijn overleden toch? Eén is aangereden, en de ander? En voor welke broer is de musical?
Dubbele longontsteking en lage weerstand.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Grunge. het volgende:
Ongelofelijk hè. Fascinerend wel. Charlotte wint dat trouwens.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Ron is een echte Utopiaan: niets, maar dan ook niets aan de ander vragen. Enkel een monoloog houden.
Billy veinst interesse en luisteren kan ze helemaal niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ongelofelijk hè. Fascinerend wel. Charlotte wint dat trouwens.
Ik zal je zeggen: men kan het hekel aan Billy hebben maar ze kan wel een geïnteresseerd gesprek houden met vragen en luisteren, dat heb ik haar al vaker dan eens zien doen.
Eens! Klopt.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen: men kan het hekel aan Billy hebben maar ze kan wel een geïnteresseerd gesprek houden met vragen en luisteren, dat heb ik haar al vaker dan eens zien doen.
hier ookquote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ze is voor mij een aardig eind gekelderd.
Ze kan ook heel leuk huppelenquote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Krijg het haast mijn bek niet uit, maar Laura kan dat ook wel, als ze niet zelf iets met een ruzie te maken heeft.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
WTF zeg jij nou.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Billy hoor... Ze is best grappig en hoort er zeker in.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Billy doet altijd alsof ze een gesprek voert maar ze herhaalt altijd het laatste wat gezegd is, waardoor het lijkt of ze luistert.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
WTF zeg jij nou.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Krijg het haast mijn bek niet uit, maar Laura kan dat ook wel, als ze niet zelf iets met een ruzie te maken heeft.
Alleen als de bezoekers hun kinderen meenemen ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik wil zo graag één favoriet. Eén! Sonny kan zich onsterfelijk maken door Vanas weg te stemmen. Is daar kans op? Gio is een schatje, Joey vind ik leuk. Maar favoriet, nee. Nico vind ik ook wat 'bleh' inmiddels, ik hoor haar nooit doen wat ik van een filosoof verwacht. Nooit geeftze haar mening, overpeinst ze iets, staat ze op tegen onrecht. Voor Billy heb ik een zwak maar ze is verre van een favoriet. Ivan is op het moment dan maar mijn favoriet, denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ze is voor mij een aardig eind gekelderd.
Ja dat klopt. Moet ze niet zelf aangevallen voelen dan is er een kortsluiting bij haarquote:Op maandag 14 juli 2014 01:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Krijg het haast mijn bek niet uit, maar Laura kan dat ook wel, als ze niet zelf iets met een ruzie te maken heeft.
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Grunge. het volgende:
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De ander is overleden aan een longontsteking.
Het is voor de broer die aangereden is
Dank jullie. En Ron is de enige die is overgebleven? Geen broers en zussen verder?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dubbele longontsteking en lage weerstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |