SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juli:
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Vechten?quote:
Durf het bijna niet te doen....quote:Op maandag 14 juli 2014 01:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die labiele met iedereen meelullende Isa mag ook weleens wat plaatsen zakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een gast. ~BLURP~quote:Op maandag 14 juli 2014 01:04 schreef Rica het volgende:
Als ik dat geboer de hele tijd hoor ben ik allang blij dat die microfoon niet aan hun broek hangt
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:04 schreef rico80 het volgende:
Dus op zn laatste dag zoekt de helft de confrontatie, de andere helft negeert hem volledig. Zn eten is er niet, Ivan pakt hem even aan en hij krijgt 0,0% bier terwijl de rest weer half lam is. Als het niet een beetje sneu zou zijn is het eigenlijk best hilarisch.
Eens!quote:Op maandag 14 juli 2014 01:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben jij helemaal van Dikke Lotje getikt?![]()
Er is er maar één die op één hoort
[ afbeelding ]
Dat was dus nep. Ivan is juist de enige, waar Ron goed mee op kon schieten. Dit is afgesproken werk.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ivan werd boos op het moment dat Ron zei dat hij zijn smoel moest houden
Dat heeft Vanfles vandaag weer op zitten drinken denk ik....die zag ik weer aso bezig met al die flesjes, aan haar mond, aan de leuning even flesje openen als een pro.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Alcoholvrij bier, er is blijkbaar niks anders.
Hij zei een half uurtje terug, dat hij rottigheid uit ging halen.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:04 schreef Amputalent het volgende:
verlulde ron zich soms met straks hebben we anders geen poort meer
Sonny. 11 tegen 4 geloof ik ..quote:Op maandag 14 juli 2014 01:07 schreef Joezi het volgende:
Wie mocht er blijven Sonniefag of Timbermiet?
Nah, wat is er eerder gezegd door lompe boer, boerende Ron?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:07 schreef rico80 het volgende:
Ivan gaat er nu over beginnen dat hij begon over buitenlanders.... Ivan is wel een beetje aan het zoeken nu.
ja en daaromquote:Op maandag 14 juli 2014 01:06 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat was dus nep. Ivan is juist de enige, waar Ron goed mee op kon schieten. Dit is afgesproken werk.
Allemaal nep.
Weten we zo langzamerhand niet, dat er tijdens een eliminatie extra gescript wordt?
De TV beelden moeten rond die tijd een spektakel opleveren.
Ron zei dat er een verschil is tussen gek doen en gek zijn. Ivan zei van niet. Toen zei Ron nou hier in Nederland wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, wat is er eerder gezegd door lompe boer, boerende Ron?
"Weer de buitenlander uithangen"? Onzin. Ron was degene die Ivan's afkomst erbij haalde.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:08 schreef Zelus het volgende:
Pff, Ivan, moet je weer de buitenlander uithangen met je aangevallen op de persoon voelen.
Misschien heeft Ron al eerder opmerkingen in die trant gemaakt. Ik sta aan de kant van Ivan.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:09 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ron zei dat er een verschil is tussen gek doen en gek zijn. Ivan zei van niet. Toen zei Ron nou hier in Nederland wel.
En nu speelt Ivan een beetje de verongelijkte buitenlander heb ik het idee. Hij zoekt behoorlijk...
Ik hoop dat Ron weg gescript wordt vannacht en morgen de Fles.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:09 schreef Luna1956 het volgende:
Ivan heeft even nagedacht over hoe hij het aan ging pakken dit gesprek.
Ivan moet Ron opstoken, zodat Ron alsnog boos weg loopt vanacht.
Hij heeft niet voor niets zijn kleren nog aan en zijn kist helemaal gepakt.
Ron is nog niet eerder zo fel geweest als nu. Dus mensen. Dit is spel.
Utopia is aan het inkakken, dus er moet gewerkt worden voor hun geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |