Allerlei scenario's posten en de verkeerden verwijderen.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:19 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe doet zo'n fifndhs op Twitter dat, 17 uur geleden voorspellen dat gotze de winnende zou scoren in 2de helft extratijd?
Die kutten gewoon met de tijd, net als met de FIFA lotingquote:Op maandag 14 juli 2014 00:19 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe doet zo'n fifndhs op Twitter dat, 17 uur geleden voorspellen dat gotze de winnende zou scoren in 2de helft extratijd?
Oh dit dusquote:Op maandag 14 juli 2014 00:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Allerlei scenario's posten en de verkeerden verwijderen.
Ik ben even op onderzoek uitgegaan. Het lijkt erop dat -ie bij Barcelona voetbalt:quote:
Hij kan wel sneller rappen dan Eminem #respectquote:Op maandag 14 juli 2014 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben even op onderzoek uitgegaan. Het lijkt erop dat -ie bij Barcelona voetbalt:
https://www.facebook.com/pages/Thomas-Messi/129162380485792
Een of andere stagair die googelde op Messi dusquote:Op maandag 14 juli 2014 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben even op onderzoek uitgegaan. Het lijkt erop dat -ie bij Barcelona voetbalt:
https://www.facebook.com/pages/Thomas-Messi/129162380485792
dat moet je los zien van hun positieve spelopvatting. altijd naar voren, dominant, op de helft van de tegenstander.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:20 schreef hafcfan het volgende:
Overwint het voetbal. Wat een tering gezeik weerTegen Algerije, Ghana en Frankrijk was het ook niet om aan te gluren.
En vergeet de VS niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:20 schreef hafcfan het volgende:
Overwint het voetbal. Wat een tering gezeik weerTegen Algerije, Ghana en Frankrijk was het ook niet om aan te gluren.
Je lult poep, tegen Algerije was een leuke open wedstrijdquote:Op maandag 14 juli 2014 00:20 schreef hafcfan het volgende:
Chin chinquote:Op maandag 14 juli 2014 00:23 schreef Grifte het volgende:
De proostaankondiging doet De Mart toch beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |