Ze willen een bepaalde levensduur, snelheid en stabiliteit kunnen garanderen. In zo'n lithografie machine gaat een ronde silicium plaat - de die. Hieruit snijden ze de CPU's. Aan de zijkanten kan de kwaliteit dus minder zijn, alhoewel dit met verbeterende technieken ook steeds meer geminimaliseerd wordt.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nu nog losse modules kopen.
[..]
Over dat overklokken gesproken. Is het nu echt functioneel dat het standaard niet wordt overklokt terwijl NVidia/AMD software levert waarmee een peuter het zelf kan doen (oververhitting => kortere levensduur) of is het (ook) marketingzever?
Het komt er dus op neer dat je het extra risico best kan nemen als het voor een bepaald spel noodzakelijk is.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:22 schreef netchip het volgende:
[..]
Ze willen een bepaalde levensduur, snelheid en stabiliteit kunnen garanderen. In zo'n lithografie machine gaat een ronde silicium plaat - de die. Hieruit snijden ze de CPU's. Aan de zijkanten kan de kwaliteit dus minder zijn, alhoewel dit met verbeterende technieken ook steeds meer geminimaliseerd wordt.
Dit verhaal hierboven is hoe ik het me herinner, had er een tijdje geleden over gelezen.
MSE?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:20 schreef Novermars het volgende:
Vandaag gewoon +80 op MSE door het beantwoorden van een extreem simpele vraag
Edit: +90 nu al, ben bijna geneigd om mezelf down te voten
quote:
Hospiteren betekent huisgenoten, makelaar betekent duur. Dus nee, bedankt.quote:
In Leiden aan het kijken zeker?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:
Hmm, studentenwoningweb staat weer vol mooie kamers, maar overal staat "Als je nu reageert sta je op plaats 20" bij.
Zolderkamerautiststatus: Confirmed.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hospiteren betekent huisgenoten [...]
Gewoon geen zin in. Ik wil een eigen plek, niet een stuk dat ik moet delen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Novermars het volgende:
[..]
Zolderkamerautiststatus: Confirmed.
Wat is er mis met huisgenoten?
Daar heb je een kamer voor. Maar ik denk inderdaad dat het beter is dat je geen huisgenoten hebt.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon geen zin in. Ik wil een eigen plek, niet een stuk dat ik moet delen.
Ja ja, FOK!zolderauti, mag ik?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:37 schreef Novermars het volgende:
[..]
Daar heb je een kamer voor. Maar ik denk inderdaad dat het beter is dat je geen huisgenoten hebt.
quote:
Delftenaar gespot.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]Leiden is echt janken vergeleken met Delft.
Omdat Delft veel toffer is? Care die 20 minuten reizen, als je dan ook in Leiden gaat wonen kom je helemaaaal alleen maar in Leiden. Vanuit Delft ga je tenminste ook nog wat sneller naar Rotjeknor en DH enzo. Goed voor je ontwikkelingquote:Op maandag 28 juli 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Delftenaar gespot.
Nee maar, de meeste mensen van mijn vriendenkring wonen in Leiden, waarom zou ik dan in Delft gaan wonen?
Vanuit Leiden is het even lang naar Den Haag als vanuit Delft hoor. En Rotterdam.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat Delft veel toffer is? Care die 20 minuten reizen, als je dan ook in Leiden gaat wonen kom je helemaaaal alleen maar in Leiden. Vanuit Delft ga je tenminste ook nog wat sneller naar Rotjeknor en DH enzo. Goed voor je ontwikkeling
Groningen.quote:
Alsof iemand ook maar bij de Ommelanden komtquote:Op maandag 28 juli 2014 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groningen.Lekker de grond in zakken tussen de boeren.
Ik moest googlen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:44 schreef Novermars het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar bij de Ommelanden komt
In Canada rijden die dingen nog best wel veel rond trouwensquote:
forever aloneeequote:Op maandag 28 juli 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon geen zin in. Ik wil een eigen plek, niet een stuk dat ik moet delen.
Dat heb ik nooit begrepen, 1500 km reizen om te gaan zuipen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, wat is het hier actief zo midden in de vakantie. Moeten jullie niet op fissazuipvakantie naar Ibiza of zo?
Nee hoor, heb mijn rechtenhand nog, en ik ga vreemd met mijn linkerhand.quote:
Ben al hard gesneuveld deze vakantiequote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, wat is het hier actief zo midden in de vakantie. Moeten jullie niet op fissazuipvakantie naar Ibiza of zo?
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:48 schreef Novermars het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen, 1500 km reizen om te gaan zuipen.
quote:
Oh, vertel? Waar ben je heen geweest? Hoeveel chicks, hoeveel drugs, hoeveel SOA's?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ben al hard gesneuveld deze vakantie
al geweest swaquote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
Even serieus, ik snap het ook niet. Ben een keer naar Lloret de Mar geweest, was wel leuk, voor drie dagen, daarna niet meer eigenlijk.quote:
neuh geen zin om te vertellen. wel veel drugsquote:Op maandag 28 juli 2014 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, vertel? Waar ben je heen geweest? Hoeveel chicks, hoeveel drugs, hoeveel SOA's?
Weinig geneukt dus? Awwww, arme jongen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
neuh geen zin om te vertellen. wel veel drugs
deze man weetquote:
Waarom moeilijk doen? Gewoon een BBQ en cantus in de voortuin houden in een mooie volksbuurt. En dan keihard kut roepen naar iedere vrouw die langs komt.quote:
in een iniminitentje op een festival neuken lijkt me ook niks, zeker aangezien je er sowieso niet voor 7 in ligt en het toen eigenlijk al te brandend zwetend heet wasquote:Op maandag 28 juli 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weinig geneukt dus? Awwww, arme jongen.
Oh, wist niet dat je naar een festival was geweest. Welke?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
in een iniminitentje op een festival neuken lijkt me ook niks, zeker aangezien je er sowieso niet voor 7 in ligt en het toen eigenlijk al te brandend zwetend heet was
eentje met chille muziekquote:Op maandag 28 juli 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat je naar een festival was geweest. Welke?
Klinkt als de ideale bètameetquote:Op maandag 28 juli 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen? Gewoon een BBQ en cantus in de voortuin houden in een mooie volksbuurt. En dan keihard kut roepen naar iedere vrouw die langs komt.
quote:
Kan het deel van mijn familie wat uit tokkies bestaat ook mee.quote:
moet beetje low-profile blijven om te voorkomen dat ik straks van m'n mentor m'n excuses aan moet bieden op fokquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
moet beetje low-profile blijven om te voorkomen dat ik straks van m'n mentor m'n excuses aan moet bieden op fok![]()
![]()
lol u srs?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:01 schreef Rezania het volgende:
Welke mentor trouwens? Ben je daar niet wat te oud voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Okquote:Op maandag 28 juli 2014 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vanuit Leiden is het even lang naar Den Haag als vanuit Delft hoor. En Rotterdam.Zou er niet dood willen worden gevonden.
Ik ken drie betekenissen van mentor:quote:
Nein mann. Wel gevraagd maar care.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:53 schreef Rezania het volgende:
Bravebart, heb jij trouwens ooit de ordecommissie gedaan?
Mening, man, als dat je mening is neem ik je niet serieus hoorquote:
decaan dan....quote:Op maandag 28 juli 2014 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken drie betekenissen van mentor:
- Leraar op de middelbare die je in de gaten houdt.
- Ouderejaars op het introkamp.
- Ouderejaars gedurende het eerste jaar die je in de gaten houdt.
Ergo, jij bent te oud of ik snap het niet.
Ja, ik ben dus ook gevraagd. Blijkbaar een hele eer. Vooral omdat ze naast mij 'maar' 40 andere hebben gevraagd.quote:
Melt!.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
in een iniminitentje op een festival neuken lijkt me ook niks, zeker aangezien je er sowieso niet voor 7 in ligt en het toen eigenlijk al te brandend zwetend heet was
Mijn mening bestaat uitquote:Op maandag 28 juli 2014 01:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mening, man, als dat je mening is neem ik je niet serieus hoor
Oh ja, gezeik daarmee is kut.quote:
Naar Renesse tussen de 14-jarigen?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:05 schreef MrStalin het volgende:
Zullen we als meet gewoon op zuipvakantie gaan jongens
Mja, ik wilde gewoon zuipen en geen gezeik aan m'n hoofd. Heb uiteindelijk wel wat OC dingen gedaan, maar officieel had dat niet gemogenquote:Op maandag 28 juli 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus ook gevraagd. Blijkbaar een hele eer. Vooral omdat ze naast mij 'maar' 40 andere hebben gevraagd._! Ja, fuck hen.
Ik weet.quote:
Dat klinkt een stuk beter ja. Laat iemand anders maar lekker de schietschijf voor het biergooien zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik wilde gewoon zuipen en geen gezeik aan m'n hoofd. Heb uiteindelijk wel wat OC dingen gedaan, maar officieel had dat niet gemogen
Daarom yolo en swag, duh.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:10 schreef Bravebart het volgende:
Maarja, Melt! is een beetje het algemene hippe studentenfest tegenwoordigJammer genoeg
true. wel een stuk relaxter mensen dan waar ik vorig jaar was thoquote:Op maandag 28 juli 2014 01:10 schreef Bravebart het volgende:
Maarja, Melt! is een beetje het algemene hippe studentenfest tegenwoordigJammer genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |