Het is meer anti Argentiniequote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun het Duitsland zelf best, maar jullie zijn toch Nederlanders? Ik weet nu al dat er een hoop mensenzijn die dit echt ronduit fantastisch vinden en een uur gaan juichen
Idd. Types die Duitsland zien als de grote, machtige broer, etcquote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grootste probleem worden nu al die Duitsland-geilers
Met die no-look terugspeelkopbalquote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik bedenk me net dat fucking Edson Braafheid ooit in een WK-finale speelde.
Argentijntjes kunnen weer goed tegen hun verliestwitter:pierrevh17 twitterde op zondag 13-07-2014 om 23:30:55Chaos in the stands, fights everywhere #duiarg reageer retweet
SWAGquote:
Met die bazige terugkopbal op Stekelenburgquote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik bedenk me net dat fucking Edson Braafheid ooit in een WK-finale speelde.
Gelukkig begint de Eredivisie al weer snel.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun het Duitsland zelf best, maar jullie zijn toch Nederlanders? Ik weet nu al dat er een hoop mensenzijn die dit echt ronduit fantastisch vinden en een uur gaan juichen
Dat ja.quote:
Dat zijn ze ook.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Idd. Types die Duitsland zien als de grote, machtige broer, etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |