quote:Op zondag 13 juli 2014 21:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
aah schweinhund! valt tegen voor je of niet?
Hoezo?quote:
Die ster stond ooit voor 100 volgebargerde topicsquote:Op zondag 13 juli 2014 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
Joezi, jij hebt toch dat plaatje bovenin gemaakt, die ene ster links is saai aan het worden, maak er rechts boven ook nog eentje, dat staat vast sjieker.
Weet ik maar omdat we nu zo snel gaanquote:Op zondag 13 juli 2014 21:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die ster stond ooit voor 100 volgebargerde topics
Lekker belangrijk ook .....quote:Op zondag 13 juli 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik maar omdat we nu zo snel gaanleek het mij leuker om er gewoon een tweede ster bovenin bij te plakken. Zodat het een andere reden heeft want anders komen er inderdaad weer teveel sterretjes.
Best veel kansen en halve kansen geweest toch?quote:
liep ook maar te kutte. maar hij mag er wel in ergens. dan gaan ze pas echt los.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Best veel kansen en halve kansen geweest toch?
Maar het zal niet minder spannend worden dadelijk.
Met een beetje mazzel wordt het dan een ordinaire schoppartij.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
liep ook maar te kutte. maar hij mag er wel in ergens. dan gaan ze pas echt los.
ik hoop dat er iemands bot uit steekt. dat zal wel weer drama opleveren.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wordt het dan een ordinaire schoppartij.
Ik hoop i.i.g. van wel, ik zit er weer klaar voor.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wordt het dan een ordinaire schoppartij.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:02 schreef isax het volgende:
[..]
ik hoop dat er iemands bot uit steekt. dat zal wel weer drama opleveren.
Nah, maf wijfquote:Op zondag 13 juli 2014 22:02 schreef isax het volgende:
[..]
ik hoop dat er iemands bot uit steekt. dat zal wel weer drama opleveren.
Hahahahahaquote:Op zondag 13 juli 2014 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
liep ook maar te kutte. maar hij mag er wel in ergens. dan gaan ze pas echt los.
heel het veld onder het bloedquote:Op zondag 13 juli 2014 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, maf wijf
Dat hoeft van mij nou ook weer niet.
Maar gewoon van die lekkere lange slidings op kniehoogte:
Jezus waakt erover de de door isa zo gewenste massaslachting niet plaats vindt.quote:
omgekochtquote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef Jian het volgende:
De overtreding van Higuaín ??????????????? Is die scheids bezopen ofzo???
Wilhelmus van Nassouwequote:
Dat klopt. Hij is meer dan 90% Duits.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:25 schreef isax het volgende:
[..]
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
Een allochtoon op de troon.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Hij is meer dan 90% Duits.
Duits is geen ras, Germaans wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Even uitgerekend. Als je vanaf Emma rekent dan is onze koning 93,75% Duits.
We komen toch allemaal van 7 afrikaanse oermoeders ofzo.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Even uitgerekend. Als je vanaf Emma rekent dan is onze koning 93,75% Duits.
We stammen allemaal van Adam en Eva af.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We komen toch allemaal van 7 afrikaanse oermoeders ofzo.
Echt niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We stammen allemaal van Adam en Eva af.
een knuffel mofquote:Op zondag 13 juli 2014 22:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke, het is een mof, maar wel onze mof.
Ik hoop het want tot nu toe is het saaiquote:Op zondag 13 juli 2014 22:58 schreef Gert het volgende:
Nog 30 minuten. Argentijnen moe. Dan begint dadelijk de schoppartij.
Echt niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop het want tot nu toe is het saai
Oh ja, dat is waar, ik vind het saai, klopt.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet.![]()
Jij víndt het saai, da's wat anders.
Maar een beetje schoppen hoor er gewoon bij.
Stroomt je PM box nog niet over dan? Brave hendrikjes hier.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar, ik vind het saai, klopt.![]()
Als er dadelijk maar wel shirtjes uitgaan.
Helemaal niets.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Stroomt je PM box nog niet over dan? Brave hendrikjes hier.
Hier meiske, speciaal voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier meiske, speciaal voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je wel
![]()
![]()
Boogie Nigthts!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef isax het volgende:
ik ga denk ik weer rolschaatsen.
had niet whip it moeten kijken
Einverstanden!quote:
Had ook ingezet op 0-0 bij halftime en 0-0 bij 90 minuut. Nu nog de kers op de taart. Mofrika!quote:
hoeveel win je dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had ook ingezet op 0-0 bij halftime en 0-0 bij 90 minuut. Nu nog de kers op de taart. Mofrika!
En dan heel hard gaan en rond een "wegbordpaal" verkeersbordpaal slingerenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef isax het volgende:
ik ga denk ik weer rolschaatsen.
had niet whip it moeten kijken
en dan vallenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
En dan heel hard gaan en rond een "wegbordpaal" verkeersbordpaal slingeren
Kijk je nog?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
het is echt leuk hoor!
goed muziekje en hoppa. daar ga je.
Jij viel? Nee, vastgrijpen en benen achter je aan laten vliegen.quote:
Je hebt isax toch als logeeradresje!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit in de trein.
[..]
Het is dit of ergens in Amsterdam op het station blijven slapen.
dat is zieligquote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
Het is dit of ergens in Amsterdam op het station blijven slapen.
Deze doorzichtige bank voelt erg aan als de grond.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:33 schreef isax het volgende:
[..]
krulletjes mogen altijd op mijn doorzichtige bank slapen.
niet miepe.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze doorzichtige bank voelt erg aan als de grond.
Oh dat heb ik nou andersomquote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef isax het volgende:
vandaag vind ik moffen okay
morgen zijn het weer moffen en moet ik naar moffen land
Zo onverdiend inderdaad, dat heb je goed gezien. Kutfifaquote:Op zondag 13 juli 2014 23:38 schreef Jian het volgende:
Weltmeister, al was het met de hakjes over de sloot
zeg nou hoeveel je hebt gewonnenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:38 schreef Baconbus het volgende:
Zo lekker dit, elke helft ingezet op de juiste score. Heerlijk.
nee ik ben een nummer diggerquote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze het niet vertellen aan ons, bang dat we golddiggers zijn.![]()
Die Jamai zie ik wel ja. Messi niet, laat staan m'n bankrekening.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Noek het volgende:
Gert! Messi lijkt een beetje op je. Die scorende Duutser lijkt op Jamai.
Zo werd voetjebal toch een beetje mooier.
Maak foto en zet ze te schande in de SCquote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb het genoegen om de coupé te delen met de meest luidruchtige domme zeugen die ik ooit gezien heb
Heb jij even mazzelquote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb het genoegen om de coupé te delen met de meest luidruchtige domme zeugen die ik ooit gezien heb
4-1 minimaalquote:Op zondag 13 juli 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
Ergste is nog dat Nederland ze makkelijk gepakt had.
Wil je ze de hartelijke groeten von der Gerd doen?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef isax het volgende:
vandaag vind ik moffen okay
morgen zijn het weer moffen en moet ik naar moffen land
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef Joezi het volgende:
Nu het WK afgelopen is kan deze SC wel dicht.
delen!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je ze de hartelijke groeten von der Gerd doen?![]()
Dankzij hun ben ik 63 eurootjes rijjker.
Nog één topic en dan een stemmige afsluiting, mooi momentquote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef Joezi het volgende:
Nu het WK afgelopen is kan deze SC wel dicht.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog één topic en dan een stemmige afsluiting, mooi moment
Zo gemeen ben jij.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef mazaru het volgende:
Happy song wordt gedraaid. Dansen de Argentijnen nog een beetje mee? Die zijn toch zo gek op leuke liedjes?
Ik vond het een beetje sneu voor de argentijnen maar ook weer heel erg grappig. Die koppen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef mazaru het volgende:
Happy song wordt gedraaid. Dansen de Argentijnen nog een beetje mee? Die zijn toch zo gek op leuke liedjes?
Als ik weer eens in de buurt bij je kom stappen trakteer ik op een sigaar.quote:
ik ben niet goedkoop he. onthoud dat.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik weer eens in de buurt bij je kom stappen trakteer ik op een sigaar.
En wanneer Utopia dichtgaat verhuizen we de SC gewoon naar het RLS forum. Zo gaat dat altijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
Net of jullie zonder deze SC kunnen.![]()
Allemaal stoere praat.
Mooi, wie weet blijf ik nu wel hangen na Uto.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En wanneer Utopia dichtgaat verhuizen we de SC gewoon naar het RLS forum. Zo gaat dat altijd.
Een echte Cubaanse bolknak.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:50 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben niet goedkoop he. onthoud dat.
dure sigaren.
Die voetballers niet zó. Hoe zouden ze dat nou voor elkaar krijgen dan, al die lekkere wijven.quote:
ze kunnen heel lang neuken denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die voetballers niet zó. Hoe zouden ze dat nou voor elkaar krijgen dan, al die lekkere wijven.
Ik absoluut niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef isax het volgende:
dat wil ik nog wel eens zijn.
voetbal chickie.
Leuke Fobo!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef isax het volgende:
dat wil ik nog wel eens zijn.
voetbal chickie.
Misschien hebben ze heel veel Ausdauer, zou kunnen. Maar een paar miljoen op de bank hebben ze zeker.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef isax het volgende:
[..]
ze kunnen heel lang neuken denk ik.
weet het eigenlijk ook niet.
nee joh dat zal die meiden vast niets uitmaken.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien hebben ze heel veel Ausdauer, zou kunnen. Maar een paar miljoen op de bank hebben ze zeker.
Zo, die Blatter wordt uitgeflotenEat that, vieze bejaarde boef.
Waarom floten ze dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien hebben ze heel veel Ausdauer, zou kunnen. Maar een paar miljoen op de bank hebben ze zeker.
Zo, die Blatter wordt uitgeflotenEat that, vieze bejaarde boef.
Oké misschien denk ik wat te negatief en is het gewoon pure liefde&lust.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh dat zal die meiden vast niets uitmaken.
maar dit liedje zullen ze vast kennen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké misschien denk ik wat te negatief en is het gewoon pure liefde&lust.
gun dat kind ook wat. we weten allemaal dat hetquote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef Jian het volgende:
Messi speler van het toernooi ..... wat een bullshit
Omdat hij de corruptie zo ongeveer heeft uitgevonden. En hij rot maar niet op.quote:
Ik denk dat ze de hele dag alleen maar Schlagers luisteren. Het zijn wel moffies hè..quote:
Aha ik snap.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat hij de corruptie zo ongeveer heeft uitgevonden. En hij rot maar niet op.
Mwah, ik weet niet of het Robben was, maar Messi zeker niet, echt totale onzin, ..... maar hij mag van mij hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef isax het volgende:
[..]
gun dat kind ook wat. we weten allemaal dat hetrobben
was
ik was een keer in een pensionnetje in fiss, kwam ik altijd als kind, in oosterijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de hele dag alleen maar Schlagers luisteren. Het zijn wel moffies hè..
Feli hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef Gert het volgende:
Ah, daar is mijn afschrift. Zo maar eens een reisje boeken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef isax het volgende:
[..]
ik was een keer in een pensionnetje in fiss, kwam ik altijd als kind, in oosterijk.
die vrouw draaide de hele dag nazi muziek, ik zweer het je
Danke sehr. Nu met vervroegd pensioen.quote:
Misschien vinden ze net als jij eigenlijk dat Argentinië het verdiend had te wnnen....quote:
Tegenvaller hoor. Dat is nou juist het leukste van voetbal!quote:Op maandag 14 juli 2014 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
En wanneer trekken ze nu hun shirtjes uit.
Daarom hou ik het iedere wedstrijd vol ja, met het vooruit zicht op de shirtjes uit.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegenvaller hoor. Dat is nou juist het leukste van voetbal!
Frankrijk.. Met Hiddink weerquote:Op maandag 14 juli 2014 00:08 schreef Gert het volgende:
Top WK!
En over twee jaar het EK. Mag NL vast weer meedoen.
Waar is het eigenlijk? Ben het kwijt....
Frankrijk dus...
Er stond er 1 zonder shirt, maar die lieten ze alleen op de rug zienquote:Op maandag 14 juli 2014 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom hou ik het iedere wedstrijd vol ja, met het vooruit zicht op de shirtjes uit.![]()
Wij zijn vrouw wij willen ook aan onze trekken komen.
Zo gemeen.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er stond er 1 zonder shirt, maar die lieten ze alleen op de rug zien
zo iets was dat.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]Nazi muziek? Hoe gaat dat dan? " Kedeng kedeng, kedeng kedeng oehooeee":?
Maar die oostenrijkers zijn natuurljk nog erger nazi tuig dan de Duitsers, dat weet iedereen.
Ja ze wonen wel in een prachtig land, die nazi's.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
zo iets was dat.![]()
maar wel mooi om te snowboarden/skieën daar
O het begint in september al weer.quote:
Jodelen kan ook heel gaaf zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ze wonen wel in een prachtig land, die nazi's.![]()
Maar niemand is een keer agressief geworden richting dat mens met d'r jodelmuziek?![]()
Ik moest het na 10 secoden al uitzetten. Rode wangen, knarsende tanden, gebalde vuisten, dat werk.
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Speciaal voor ons!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt me logischer dat er uit de groepsfase 8 landen overblijven dan 16.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:14 schreef Joezi het volgende:
Voor het eerst in de geschiedenis zullen 24 landen deelnemen aan het EK
Met 8ste finales dus
beste nummers 3 gaan ook 8ste finale doen danquote:Op maandag 14 juli 2014 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me logischer dat er uit de groepsfase 8 landen overblijven dan 16.
Haha ja ken het nummer. Niet dat ik het ooit draai verder hoor.Maar het is wel beter dan wat dat nazi wijf in d'r vakantiehuis draait.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jodelen kan ook heel gaaf zijn.
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zag iemand zonder shirtje.
Wel een rotkop maar dat maakt niet uit.![]()
![]()
Er worden zes groepen van vier teams gemaakt. De nummers één en twee uit elke groep en de vier beste nummers drie gaan door naar de achtste finale. Vervolgens worden achtste finales, kwartfinales, halve finales en de finale gespeeld.[2]quote:Op maandag 14 juli 2014 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me logischer dat er uit de groepsfase 8 landen overblijven dan 16.
Ik denk dat ze gaan voor alle nummers 1 en de 2 beste nummers 2.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
beste nummers 3 gaan ook 8ste finale doen dan
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
lol Vitaly van Youtube was de streaker
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
lol Vitaly van Youtube was de streaker
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:31 schreef isax het volgende:
ik ging die dude zoeken
what the fuck
ik zit het ook nog te kijken ook nog
ik studeer er dan ook voorquote:Op maandag 14 juli 2014 00:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]WTF, jij wint het zo van mij met raar zijn.
Ranzig, hoe kun je ooit een kind willen... lelijk gedrocht uit je kutquote:Op maandag 14 juli 2014 00:31 schreef isax het volgende:
ik ging die dude zoeken
what the fuck
ik zit het ook nog te kijken ook nog
wij nemen gewoon een kindje uit afrikaquote:Op maandag 14 juli 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ranzig, hoe kun je ooit een kind willen... lelijk gedrocht uit je kut
Ik bedenk me net dat het ook je leeftijd nog kan zijn.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ranzig, hoe kun je ooit een kind willen... lelijk gedrocht uit je kut
maakt me niet veel uit. ik ben kunstzinnig aangelegd en ben nieuwschierig.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat het ook je leeftijd nog kan zijn.
Jij moet nog veel ontdekken ik heb zulke dingen al vaak genoeg gezien in het verleden op tv nog wel.En dan heb ik het niet alleen over bevallen.
Dus er is nog hoop voor je isa![]()
Ik kan het. Niet dat ik kunstzinnig ben maar wel nieuwsgierig. Er staan ook veel te veel foute beelden in mijn hersens inmiddelsquote:Op maandag 14 juli 2014 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
maakt me niet veel uit. ik ben kunstzinnig aangelegd en ben nieuwschierig.
dan krijg je dit.
Ff wachten ik zit pas op de helft van die vorige.quote:
Als je maar bounced.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff wachten ik zit pas op de helft van die vorige.![]()
Die heb je vast wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:39 schreef isax het volgende:
[..]
denk dat ik een spiegel nodig heb voor zo'n zicht.
Als je aan het bevallen bent doe je dat ook wel omdat je gillend gek wordt van de pijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:39 schreef isax het volgende:
dat mens neemt nog allemaal vreemde posities in ook niet.
wat een held.
ik vloog er uit. mijn broer daar in tegenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je aan het bevallen bent doe je dat ook wel omdat je gillend gek wordt van de pijn.
Altijd de jongens die niet naar buiten willen.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:42 schreef isax het volgende:
[..]
ik vloog er uit. mijn broer daar in tegen![]()
maar zij liep tijdens der bevalling nog even de rivier in
Gadverdamme, moet dat echt hier.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
Als je aan het bevallen bent stinkt alles.
Doe dat dan ook niet, komt alleen maar ellende vanquote:Op maandag 14 juli 2014 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
Als je aan het bevallen bent stinkt alles.
Wist ik veel, is al lang geleden.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet, komt alleen maar ellende van
joh 50 jaar geleden had ik er nou al 2 uit gegooitquote:Op maandag 14 juli 2014 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moet jij ook stoppen met filmpjes over bevallen.![]()
Klopt. Ik inmiddels nog meer.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:49 schreef isax het volgende:
[..]
joh 50 jaar geleden had ik er nou al 2 uit gegooit
Jep het meeste volk op de wereld zijn foutjes in een dronken bui geweest.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:49 schreef isax het volgende:
[..]
Trouwens, dat heb ik ook gedaan, ik was 21 en 23.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:49 schreef isax het volgende:
[..]
Ik ben als chantage middel op deze planeet neer gepleurd en mijn kinderen heb ik gepland en waren en zijn nog steeds zeer gewenst. Ik heb me wel jong laten steriliseren omdat ik wist dat ik geen kinderen meer wilde. Meer mensen zouden dat moeten doen als ze daar zeker van zijn. Kunnen er ook geen ongelukjes gebeuren.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep het meeste volk op de wereld zijn foutjes in een dronken bui geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |