quote:Op zondag 13 juli 2014 21:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
aah schweinhund! valt tegen voor je of niet?
Hoezo?quote:
Die ster stond ooit voor 100 volgebargerde topicsquote:Op zondag 13 juli 2014 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
Joezi, jij hebt toch dat plaatje bovenin gemaakt, die ene ster links is saai aan het worden, maak er rechts boven ook nog eentje, dat staat vast sjieker.
Weet ik maar omdat we nu zo snel gaanquote:Op zondag 13 juli 2014 21:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die ster stond ooit voor 100 volgebargerde topics
Lekker belangrijk ook .....quote:Op zondag 13 juli 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik maar omdat we nu zo snel gaanleek het mij leuker om er gewoon een tweede ster bovenin bij te plakken. Zodat het een andere reden heeft want anders komen er inderdaad weer teveel sterretjes.
Best veel kansen en halve kansen geweest toch?quote:
liep ook maar te kutte. maar hij mag er wel in ergens. dan gaan ze pas echt los.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Best veel kansen en halve kansen geweest toch?
Maar het zal niet minder spannend worden dadelijk.
Met een beetje mazzel wordt het dan een ordinaire schoppartij.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
liep ook maar te kutte. maar hij mag er wel in ergens. dan gaan ze pas echt los.
ik hoop dat er iemands bot uit steekt. dat zal wel weer drama opleveren.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wordt het dan een ordinaire schoppartij.
Ik hoop i.i.g. van wel, ik zit er weer klaar voor.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wordt het dan een ordinaire schoppartij.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:02 schreef isax het volgende:
[..]
ik hoop dat er iemands bot uit steekt. dat zal wel weer drama opleveren.
Nah, maf wijfquote:Op zondag 13 juli 2014 22:02 schreef isax het volgende:
[..]
ik hoop dat er iemands bot uit steekt. dat zal wel weer drama opleveren.
Hahahahahaquote:Op zondag 13 juli 2014 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
liep ook maar te kutte. maar hij mag er wel in ergens. dan gaan ze pas echt los.
heel het veld onder het bloedquote:Op zondag 13 juli 2014 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, maf wijf
Dat hoeft van mij nou ook weer niet.
Maar gewoon van die lekkere lange slidings op kniehoogte:
Jezus waakt erover de de door isa zo gewenste massaslachting niet plaats vindt.quote:
omgekochtquote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef Jian het volgende:
De overtreding van Higuaín ??????????????? Is die scheids bezopen ofzo???
Wilhelmus van Nassouwequote:
Dat klopt. Hij is meer dan 90% Duits.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:25 schreef isax het volgende:
[..]
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
Een allochtoon op de troon.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Hij is meer dan 90% Duits.
Duits is geen ras, Germaans wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Even uitgerekend. Als je vanaf Emma rekent dan is onze koning 93,75% Duits.
We komen toch allemaal van 7 afrikaanse oermoeders ofzo.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Even uitgerekend. Als je vanaf Emma rekent dan is onze koning 93,75% Duits.
We stammen allemaal van Adam en Eva af.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We komen toch allemaal van 7 afrikaanse oermoeders ofzo.
Echt niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We stammen allemaal van Adam en Eva af.
een knuffel mofquote:Op zondag 13 juli 2014 22:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke, het is een mof, maar wel onze mof.
Ik hoop het want tot nu toe is het saaiquote:Op zondag 13 juli 2014 22:58 schreef Gert het volgende:
Nog 30 minuten. Argentijnen moe. Dan begint dadelijk de schoppartij.
Echt niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop het want tot nu toe is het saai
Oh ja, dat is waar, ik vind het saai, klopt.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet.![]()
Jij víndt het saai, da's wat anders.
Maar een beetje schoppen hoor er gewoon bij.
Stroomt je PM box nog niet over dan? Brave hendrikjes hier.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar, ik vind het saai, klopt.![]()
Als er dadelijk maar wel shirtjes uitgaan.
Helemaal niets.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Stroomt je PM box nog niet over dan? Brave hendrikjes hier.
Hier meiske, speciaal voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier meiske, speciaal voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je wel
![]()
![]()
Boogie Nigthts!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef isax het volgende:
ik ga denk ik weer rolschaatsen.
had niet whip it moeten kijken
Einverstanden!quote:
Had ook ingezet op 0-0 bij halftime en 0-0 bij 90 minuut. Nu nog de kers op de taart. Mofrika!quote:
hoeveel win je dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had ook ingezet op 0-0 bij halftime en 0-0 bij 90 minuut. Nu nog de kers op de taart. Mofrika!
En dan heel hard gaan en rond een "wegbordpaal" verkeersbordpaal slingerenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef isax het volgende:
ik ga denk ik weer rolschaatsen.
had niet whip it moeten kijken
en dan vallenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
En dan heel hard gaan en rond een "wegbordpaal" verkeersbordpaal slingeren
Kijk je nog?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
het is echt leuk hoor!
goed muziekje en hoppa. daar ga je.
Jij viel? Nee, vastgrijpen en benen achter je aan laten vliegen.quote:
Je hebt isax toch als logeeradresje!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit in de trein.
[..]
Het is dit of ergens in Amsterdam op het station blijven slapen.
dat is zieligquote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
Het is dit of ergens in Amsterdam op het station blijven slapen.
Deze doorzichtige bank voelt erg aan als de grond.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:33 schreef isax het volgende:
[..]
krulletjes mogen altijd op mijn doorzichtige bank slapen.
niet miepe.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze doorzichtige bank voelt erg aan als de grond.
Oh dat heb ik nou andersomquote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef isax het volgende:
vandaag vind ik moffen okay
morgen zijn het weer moffen en moet ik naar moffen land
Zo onverdiend inderdaad, dat heb je goed gezien. Kutfifaquote:Op zondag 13 juli 2014 23:38 schreef Jian het volgende:
Weltmeister, al was het met de hakjes over de sloot
zeg nou hoeveel je hebt gewonnenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:38 schreef Baconbus het volgende:
Zo lekker dit, elke helft ingezet op de juiste score. Heerlijk.
nee ik ben een nummer diggerquote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze het niet vertellen aan ons, bang dat we golddiggers zijn.![]()
Die Jamai zie ik wel ja. Messi niet, laat staan m'n bankrekening.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Noek het volgende:
Gert! Messi lijkt een beetje op je. Die scorende Duutser lijkt op Jamai.
Zo werd voetjebal toch een beetje mooier.
Maak foto en zet ze te schande in de SCquote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb het genoegen om de coupé te delen met de meest luidruchtige domme zeugen die ik ooit gezien heb
Heb jij even mazzelquote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb het genoegen om de coupé te delen met de meest luidruchtige domme zeugen die ik ooit gezien heb
4-1 minimaalquote:Op zondag 13 juli 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
Ergste is nog dat Nederland ze makkelijk gepakt had.
Wil je ze de hartelijke groeten von der Gerd doen?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef isax het volgende:
vandaag vind ik moffen okay
morgen zijn het weer moffen en moet ik naar moffen land
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef Joezi het volgende:
Nu het WK afgelopen is kan deze SC wel dicht.
delen!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je ze de hartelijke groeten von der Gerd doen?![]()
Dankzij hun ben ik 63 eurootjes rijjker.
Nog één topic en dan een stemmige afsluiting, mooi momentquote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef Joezi het volgende:
Nu het WK afgelopen is kan deze SC wel dicht.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog één topic en dan een stemmige afsluiting, mooi moment
Zo gemeen ben jij.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef mazaru het volgende:
Happy song wordt gedraaid. Dansen de Argentijnen nog een beetje mee? Die zijn toch zo gek op leuke liedjes?
Ik vond het een beetje sneu voor de argentijnen maar ook weer heel erg grappig. Die koppen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef mazaru het volgende:
Happy song wordt gedraaid. Dansen de Argentijnen nog een beetje mee? Die zijn toch zo gek op leuke liedjes?
Als ik weer eens in de buurt bij je kom stappen trakteer ik op een sigaar.quote:
ik ben niet goedkoop he. onthoud dat.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik weer eens in de buurt bij je kom stappen trakteer ik op een sigaar.
En wanneer Utopia dichtgaat verhuizen we de SC gewoon naar het RLS forum. Zo gaat dat altijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
Net of jullie zonder deze SC kunnen.![]()
Allemaal stoere praat.
Mooi, wie weet blijf ik nu wel hangen na Uto.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En wanneer Utopia dichtgaat verhuizen we de SC gewoon naar het RLS forum. Zo gaat dat altijd.
Een echte Cubaanse bolknak.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:50 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben niet goedkoop he. onthoud dat.
dure sigaren.
Die voetballers niet zó. Hoe zouden ze dat nou voor elkaar krijgen dan, al die lekkere wijven.quote:
ze kunnen heel lang neuken denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die voetballers niet zó. Hoe zouden ze dat nou voor elkaar krijgen dan, al die lekkere wijven.
Ik absoluut niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef isax het volgende:
dat wil ik nog wel eens zijn.
voetbal chickie.
Leuke Fobo!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef isax het volgende:
dat wil ik nog wel eens zijn.
voetbal chickie.
Misschien hebben ze heel veel Ausdauer, zou kunnen. Maar een paar miljoen op de bank hebben ze zeker.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef isax het volgende:
[..]
ze kunnen heel lang neuken denk ik.
weet het eigenlijk ook niet.
nee joh dat zal die meiden vast niets uitmaken.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien hebben ze heel veel Ausdauer, zou kunnen. Maar een paar miljoen op de bank hebben ze zeker.
Zo, die Blatter wordt uitgeflotenEat that, vieze bejaarde boef.
Waarom floten ze dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien hebben ze heel veel Ausdauer, zou kunnen. Maar een paar miljoen op de bank hebben ze zeker.
Zo, die Blatter wordt uitgeflotenEat that, vieze bejaarde boef.
Oké misschien denk ik wat te negatief en is het gewoon pure liefde&lust.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh dat zal die meiden vast niets uitmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |