Sterkte, moet jij haar gaan entertainen in plaats van dat je haar achter een scherm kan parkeren en dat ze je vervolgens met rust laat.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:49 schreef Adolecens het volgende:
Dat wordt minimaal een note
Misschien heb je pech en is het een ban
Papuer Henkie.quote:
Je hebt geregeld dates en hebt lange relaties achter de rug, dan ben je echt niet hopeloos.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, dank je, denk ik...Eh...Nee, dank je...Ik ga wel even mijn frustraties eruit boksen denk ik.
[..]
Ach, lekker overdrijven. Alsof ik mensen naai zeg
Jij niet...quote:Op zondag 13 juli 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, dank je, denk ik...Eh...Nee, dank je...Ik ga wel even mijn frustraties eruit boksen denk ik.
[..]
Ach, lekker overdrijven. Alsof ik mensen naai zeg
Ja, het was toen wel leukerquote:Op zondag 13 juli 2014 20:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had laatst weer een oud SEX SC topic doorgelezen. mooie tijd
Ow, er blijft genoeg tijd over voor tussen de schermen hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterkte, moet jij haar gaan entertainen in plaats van dat je haar achter een scherm kan parkeren en dat ze je vervolgens met rust laat.
ik ben wel gemakkelijk, geef me een ijsje of doe een spelletje memory met me en je bent klaarquote:Op zondag 13 juli 2014 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterkte, moet jij haar gaan entertainen in plaats van dat je haar achter een scherm kan parkeren en dat ze je vervolgens met rust laat.
Blijkbaar welquote:Op zondag 13 juli 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt geregeld dates en hebt lange relaties achter de rug, dan ben je echt niet hopeloos.
Koop een lolly en ga het vieren zou ik zeggenquote:
ik vond vnl singles leuk. Net voor ik jou leerde kennen en toen ik je net kendequote:
Sinds ik laatst door een vierjarige werd ingemaakt met memory ben ik daar wel weer even klaar mee.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ben wel gemakkelijk, geef me een ijsje of doe een spelletje memory met me en je bent klaar![]()
Hoewel ik het wandelen vanmiddag toch leuker vond.
Toen ookquote:Op zondag 13 juli 2014 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond vnl singles leuk. Net voor ik jou leerde kennen en toen ik je net kende
Zegt de man die het woord pauper niet eens kan spellen.quote:
Kutkinderen, totaal geen respect meer voor ouderen.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds ik laatst door een vierjarige werd ingemaakt met memory ben ik daar wel weer even klaar mee.
Haha, liefquote:Op zondag 13 juli 2014 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die goede ouwe tijdKon het niet laten even hoi te zeggen tegen je
misschien moet je even wat anders gaan doen ofzo iddquote:Op zondag 13 juli 2014 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
[..]
Koop een lolly en ga het vieren zou ik zeggen
Ik zag het niet goed door de tranen die opwelden in mijn ogen.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Zegt de man die het woord pauper niet eens kan spellen.
Van mijn koelkast blijft de lamp niet branden, dat is pas vervelend.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien moet je even wat anders gaan doen ofzo iddvolgens mij word je hier alleen maar gefrustreerder.
Of open een zeiktopic over de koelkast waarvan het lampje blijft branden oid en zeik daar alles en iedereen die er post af
Lag het daar maar aan. Ik speel om te winnen maar tegen het fotografisch geheugen van een vierjarige kan ik niet meer op. [/oud]quote:Op zondag 13 juli 2014 20:56 schreef Royco1 het volgende:
Kutkinderen, totaal geen respect meer voor ouderen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds ik laatst door een vierjarige werd ingemaakt met memory ben ik daar wel weer even klaar mee.
ik versloeg mijn kinderen altijdquote:Op zondag 13 juli 2014 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |