ik kan nooit kiezenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:19 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Door de herinneringen : Oktober (en daarna April)
jij?
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Elk album dat niet gemaakt is door blof
Er zijn maar een paar dingen erger dan Blofquote:
mannen die zeuren over blofquote:Op zondag 13 juli 2014 18:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar dingen erger dan Blof
Ik moest lachen...quote:Op zondag 13 juli 2014 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Elk album dat niet gemaakt is door blof
en ze grote mosselfeesten houden ({})quote:Op zondag 13 juli 2014 18:23 schreef xFriendx het volgende:
Daar aan de kust, de Fokse kust, waar in de zomer met een rotgang wordt gezopen
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
en ze grote mosselfeesten houden ({})[ afbeelding ]
En iedereen zijn gang kan GAAAAAAAAAN
Voornamelijk metal en rock.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
maar tijn, wat is jouw muzieksmaak dan?
ik bløf graag hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 18:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]![]()
Overigens ben ik voor de rest niet echt zo'n Blof fan.
jaren 90 muziekquote:Op zondag 13 juli 2014 18:34 schreef xFriendx het volgende:
Vind een hoop muziek wel tof, Ace of Base bijv. Vocal trance. Jaren 90 dance muziek (nostalgie). Maar ook muziek van de jaren 70 en 80 vind ik wel tof ("tell it to my heart, tell me I'm the only one').
Metal vind ik dan weer niets. Net als die echte hardcore waar ik niets anders hoor dan een dreun.
'Echte' hardcore is niet de house variant, maar de punk variantquote:Op zondag 13 juli 2014 18:34 schreef xFriendx het volgende:
Vind een hoop muziek wel tof, Ace of Base bijv. Vocal trance. Jaren 90 dance muziek (nostalgie). Maar ook muziek van de jaren 70 en 80 vind ik wel tof ("tell it to my heart, tell me I'm the only one').
Metal vind ik dan weer niets. Net als die echte hardcore waar ik niets anders hoor dan een dreun.
Meeste metal heeft roots in de jaren 70-80quote:Op zondag 13 juli 2014 18:34 schreef xFriendx het volgende:
Inderdaad overigens niets mis met de dance variantquote:Op zondag 13 juli 2014 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Echte' hardcore is niet de house variant, maar de punk variant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |