Handtekening zetten.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:49 schreef PeZu het volgende:
Jawel speech alles, tekenen, shit fixxen en plannen
Je hoeft alleen maar een handtekening (een paar meestal) te zetten en dat is hetquote:
Dan krijg je de vraag waarom je een handtekening hebt gezet.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:52 schreef Psy-freak het volgende:
En dan later ontkennen dat ze getrouwd zijn
Dat is de ceremoniemeesterquote:Op zondag 13 juli 2014 16:49 schreef PeZu het volgende:
Jawel speech alles, tekenen, shit fixxen en plannen
Daar getuig je niet voor. Je verklaart erop toe te zien dat degene waarvoor jij getuigt zich houdt aan de geloftes van het huwelijk en zult ingrijpen als hij of zij die dreigt te verbreken.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:52 schreef Psy-freak het volgende:
En dan later ontkennen dat ze getrouwd zijn
Dus ik moet de rest van m'n leven erop letten dat ze niet vreemdgaan?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Daar getuig je niet voor. Je verklaart erop toe te zien dat degene waarvoor jij getuigt zich houdt aan de geloftes van het huwelijk en zult ingrijpen als hij of zij die dreigt te verbreken.
Zeg dan Nee.quote:
ja alle middelen zijn geoorloofdquote:Op zondag 13 juli 2014 16:58 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dus ik moet de rest van m'n leven erop letten dat ze niet vreemdgaan?
die zijn vaak 1quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:58 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dus ik moet de rest van m'n leven erop letten dat ze niet vreemdgaan?
En toen ben je gescheiden van je nieuwe bruid?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken een voorval waarbij dat werkelijk is gebeurd...
Nee. Het huwelijk van de bruid liep mis. Het liep uit op een scheiding. En nu heeft de bruid een relatie met de getuige van destijds.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En toen ben je gescheiden van je nieuwe bruid?
Vind je het niet vervelend dat de bruidegom destijds je huidige vriendin/vrouw heeft genaaid?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
Nee. Het huwelijk van de bruid liep mis. Het liep uit op een scheiding. En nu heeft de bruid een relatie met de getuige van destijds.
Het gaat niet over mij hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend dat de bruidegom destijds je huidige vriendin/vrouw heeft genaaid?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |