quote:Op zondag 13 juli 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit Sjek van Gelder? Qua bruinheid in het gezicht en vies dikheid komt het wel overeen
Sjekgodquote:Op zondag 13 juli 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit Sjek van Gelder? Qua bruinheid in het gezicht en vies dikheid komt het wel overeen
aw insoquote:
ja ook goedquote:
Knoflook.quote:
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 13 juli 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zenuwslopend dit. Behoud ik mijn eerste plaats na vanavond.
ja fuck alles, wij doen wat we willen ja ja togquote:
wat mot jequote:
stiekem zijn we schattig en verlegenquote:Op zondag 13 juli 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
De vrouwen in deze SC zijn wel stoer.
sof wat doe jequote:
oh shitquote:
Zag jet van de week al staan, ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:27 schreef Fera het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)uwelijk-libido.dhtml
Wel interessant. Misschien dat ik het boek ga kopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag jet van de week al staan, ja.
Zijn conclusie die ik in het stukje zie staan, vind ik in ieder geval al enorm ondoordacht.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel interessant. Misschien dat ik het boek ga kopen.
Top lel.quote:Een derde van de Amerikaanse vrouwen zegt een ernstig gebrek aan lust te voelen. Verveling en een lange relatie, ofwel monogamie, is een culturele kooi voor het vrouwelijk libido, en doodt het. Een psycholoog als Marta Meana concludeert dat monogamie niet de natuurlijke seksualiteit van vrouwen dient.
Waarom dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn conclusie die ik in het stukje zie staan, vind ik in ieder geval al enorm ondoordacht.
[..]
Top lel.
Wat is je voorspelling?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zenuwslopend dit. Behoud ik mijn eerste plaats na vanavond.
Ten eerste is het een derde van de Amerikaanse vrouwen. Is het een derde van alle Amerikaanse vrouwen? Van alle Amerikaanse vrouwen in een relatie?quote:
Ik zie Duitsland in de eerste helft op voorsprong komen, Argentinie gooit de deur nog verder dicht om na de 80ste minuut nog even aan te zetten. 2-0 voor Duitsland.quote:
Oké. Helder.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten eerste is het een derde van de Amerikaanse vrouwen. Is het een derde van alle Amerikaanse vrouwen? Van alle Amerikaanse vrouwen in een relatie?
Daarnaast slechts Amerikaans. Deze zijn totaal niet representatief voor de wereldbevolking. Vooral niet als je kijkt naar het midden van Amerika
Is er gekeken naar verschillende relaties? Homoseksueel, heteroseksueel, open relaties?
Daarnaast volgt dat het aan een monogame relatie ligt totaal niet uit de eerdere stelling over 1/3 van de vrouwen. Denk bijvoorbeeld aan de werkdruk en sociale druk, zoals je ziet in Japan.
Daarnaast is seks evolutionair gezien een middel, geen doel. Seks word gebruikt om kinderen te krijgen, misschien zelfs om een relatie te krijgen. Als je dat eenmaal hebt, is het minder noodzakelijk. Is daar over nagedacht? Zo te zien hebben ze het hier over seks als doel. Dat is treurig kortzichtig en het klinkt alsof ze vooral willen scoren bij het publiek.
Dit kan liggen aan het boek zelf, maar ook aan degene die het artikel heeft geschreven.
Journalisten verneuken de resultaten van onderzoeken altijd. Ligt altijd veel genuanceerder dan uit de krantenkop blijktquote:Op zondag 13 juli 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten eerste is het een derde van de Amerikaanse vrouwen. Is het een derde van alle Amerikaanse vrouwen? Van alle Amerikaanse vrouwen in een relatie?
Daarnaast slechts Amerikaans. Deze zijn totaal niet representatief voor de wereldbevolking. Vooral niet als je kijkt naar het midden van Amerika
Is er gekeken naar verschillende relaties? Homoseksueel, heteroseksueel, open relaties?
Daarnaast volgt dat het aan een monogame relatie ligt totaal niet uit de eerdere stelling over 1/3 van de vrouwen. Denk bijvoorbeeld aan de werkdruk en sociale druk, zoals je ziet in Japan.
Daarnaast is seks evolutionair gezien een middel, geen doel. Seks word gebruikt om kinderen te krijgen, misschien zelfs om een relatie te krijgen. Als je dat eenmaal hebt, is het minder noodzakelijk. Is daar over nagedacht? Zo te zien hebben ze het hier over seks als doel. Dat is treurig kortzichtig en het klinkt alsof ze vooral willen scoren bij het publiek.
Dit kan liggen aan het boek zelf, maar ook aan degene die het artikel heeft geschreven.
Ja, maar daar ga ik dus geen boek voor kopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Journalisten verneuken de resultaten van onderzoeken altijd. Ligt altijd veel genuanceerder dan uit de krantenkop blijkt
Dat lijkt me met dit soort onderwerpen soweiso niet het geval te zijn. Dat populair-wetenschappelijkequote:Op zondag 13 juli 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar daar ga ik dus geen boek voor kopen.
Dit stukje doet mij in ieder geval niet denken dat er hier essentiele informatie in het boek staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |